Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

• Page 1 of 1
  • 1
Zoo Tycoon SUPER Forum » Zoo Tycoon » Zoo Tycoon 2 Showroom » samen zoo mathijsaa en renoe (een geweldige zoo in rio.)
samen zoo mathijsaa en renoe
renoe
Datum: Woensdag, 07 Aug 2013, 16:28 | Bericht # 1   
ZTSF Gegevens
Groep: Non-actief lid
Prijzenkast: 0

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 1

Stagiaire

renoe en mathijsaa dachten altijd al aan hun eigen zoo en vandaag is hun droom uitgekomen ze hebben een plekje in rio gekregen en mochten 6 bizons hebben ze hebben eerst maar een opvang verblijf gemaakt voor de bizons. hier is het opvang verblijf van onze 6 bizons vicky,roolar,jack,liza,yayi en karen.

Berichtrenoe en mathijsaa dachten altijd al aan hun eigen zoo en vandaag is hun droom uitgekomen ze hebben een plekje in rio gekregen en mochten 6 bizons hebben ze hebben eerst maar een opvang verblijf gemaakt voor de bizons. hier is het opvang verblijf van onze 6 bizons vicky,roolar,jack,liza,yayi en karen.

Bericht getypt door - renoe
Toegevoegd op 07 Aug 2013 om 16:28
ZooZa
Datum: Vrijdag, 09 Aug 2013, 08:28 | Bericht # 2   
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast: 1

ZTAO
Reputatie: 4

Curator

hoi renoe
leuk gemaakt
leuk hoe je dat doet met die filmpjes,
zo zie je gelijk meer van de zoo, dan alleen wat foto's
misschien wat meer variatie in de beplanting naast het verblijf, het is een beetje gras en bomen en misschien wat variatie in hoogtes enzo.
en op een gegeven moment komt er een stukje dat je het verblijf niet meer in kan kijken
gebruik hier bijvoorbeeld grote rotsen, dan is er niet zo'n hek in de weg
jammer dat er een bizonkop door de deur stak.... ;-)
ga zo door
groetjes van mij

Berichthoi renoe
leuk gemaakt
leuk hoe je dat doet met die filmpjes,
zo zie je gelijk meer van de zoo, dan alleen wat foto's
misschien wat meer variatie in de beplanting naast het verblijf, het is een beetje gras en bomen en misschien wat variatie in hoogtes enzo.
en op een gegeven moment komt er een stukje dat je het verblijf niet meer in kan kijken
gebruik hier bijvoorbeeld grote rotsen, dan is er niet zo'n hek in de weg
jammer dat er een bizonkop door de deur stak.... ;-)
ga zo door
groetjes van mij

Bericht getypt door - ZooZa
Toegevoegd op 09 Aug 2013 om 08:28
renoe
Datum: Vrijdag, 09 Aug 2013, 22:05 | Bericht # 3   
ZTSF Gegevens
Groep: Non-actief lid
Prijzenkast: 0

ZTAO
Reputatie: 1

Stagiaire

ik bergrijp het maar waar kun je het verblijf niet echt meer inkijken dat snap ik niet.

gr. renoe     ps: bedankt voor de rectie

en de bizons zullen een geheel nieuw verblijf krijgen met jou tips bedankt daarvoor.

Added (09 Aug 2013, 22:05)
---------------------------------------------
hier komen de nieuwe bizon verblijfen de eerste is voor de mannetjes en de tweede voor de vrouwtjes.

Bericht veranderd door: renoe - Vrijdag, 09 Aug 2013, 20:58
Berichtik bergrijp het maar waar kun je het verblijf niet echt meer inkijken dat snap ik niet.

gr. renoe     ps: bedankt voor de rectie

en de bizons zullen een geheel nieuw verblijf krijgen met jou tips bedankt daarvoor.

Added (09 Aug 2013, 22:05)
---------------------------------------------
hier komen de nieuwe bizon verblijfen de eerste is voor de mannetjes en de tweede voor de vrouwtjes.

Bericht getypt door - renoe
Toegevoegd op 09 Aug 2013 om 22:05
Zoo Tycoon SUPER Forum » Zoo Tycoon » Zoo Tycoon 2 Showroom » samen zoo mathijsaa en renoe (een geweldige zoo in rio.)
  • Page 1 of 1
  • 1
Search:

Hosted by uCoz