Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

• Page 1 of 1
  • 1
Zoo Tycoon SUPER Forum » Zoo Tycoon » Zoo Tycoon 2 Showroom » steeling`s zoo`s preview`s en tutorials
steeling`s zoo`s preview`s en tutorials
steeling13
Datum: Donderdag, 11 Apr 2013, 13:12 | Bericht # 1   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 0

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 2

Kassa Medewerker

de NewLife World is een zoo voor dieren over de hele wereld die gewond  achtergelaten worden en in gevangenschap leven onder barre omstandigheden 
die dieren gaan meestal naar een opvang en worden later afgemaakt maar hier niet elke dag worden honderden dieren gewond en misbruikt achtergelaten NewLife world
vangt zoveel mogelijk van deze dieren op Newlife World is op een locatie gevestigd  waar daarvoor een asiel zat dat voor meerendeel gesloopt maar de ingang is gebleven hier zal u een paar previews zien van hoe het tot nu toe is 

dit is het tot nu toe de rest........... tja dat moet je maar bij ZTAO bekijken

Bericht
de NewLife World is een zoo voor dieren over de hele wereld die gewond  achtergelaten worden en in gevangenschap leven onder barre omstandigheden 
die dieren gaan meestal naar een opvang en worden later afgemaakt maar hier niet elke dag worden honderden dieren gewond en misbruikt achtergelaten NewLife world
vangt zoveel mogelijk van deze dieren op Newlife World is op een locatie gevestigd  waar daarvoor een asiel zat dat voor meerendeel gesloopt maar de ingang is gebleven hier zal u een paar previews zien van hoe het tot nu toe is 

dit is het tot nu toe de rest........... tja dat moet je maar bij ZTAO bekijken

Bericht getypt door - steeling13
Toegevoegd op 11 Apr 2013 om 13:12
boerroel545
Datum: Donderdag, 11 Apr 2013, 13:58 | Bericht # 2   
boerroel545  
ZTSF Gegevens
Groep: Designer

ZTAO
Reputatie: 9

Curator

@ steeling13, je ingang is mooi maar je pleintje achter de ingang niet die hagen maken het smal en het is er erg rommelig
voor de rest is het mooi ga zo door

Bericht@ steeling13, je ingang is mooi maar je pleintje achter de ingang niet die hagen maken het smal en het is er erg rommelig
voor de rest is het mooi ga zo door

Bericht getypt door - boerroel545
Toegevoegd op 11 Apr 2013 om 13:58
KoenZoo
Datum: Donderdag, 11 Apr 2013, 14:06 | Bericht # 3   
KoenZoo 
ZTSF Gegevens

ZTAO

Kassa Medewerker

Ben benieuwd naar een overzichtje, want idd het oogt een beetje rommelig en smal.
BerichtBen benieuwd naar een overzichtje, want idd het oogt een beetje rommelig en smal.

Bericht getypt door - KoenZoo
Toegevoegd op 11 Apr 2013 om 14:06
krieke668
Datum: Donderdag, 11 Apr 2013, 15:03 | Bericht # 4   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 4

ZTAO
Reputatie: 6

Curator

Ik moet bij de andere aansluiten qua kritiek, maar veder vind ik die paal bij de ingang wel een leuk element. Ook is het tof dat je werfhekken plaatst om de rest af te schermen...
BerichtIk moet bij de andere aansluiten qua kritiek, maar veder vind ik die paal bij de ingang wel een leuk element. Ook is het tof dat je werfhekken plaatst om de rest af te schermen...

Bericht getypt door - krieke668
Toegevoegd op 11 Apr 2013 om 15:03
steeling13
Datum: Donderdag, 11 Apr 2013, 20:53 | Bericht # 5   
ZTSF Gegevens

ZTAO

Kassa Medewerker

@ krieke668@ KoenZoo@ boerroel545,  dankje voor de reactie ik wil jullie wel op het verhaal drukken want het is een soort van oude asiel dus alles moet eigenlijk nog goed gerenoveerd worden

Bericht@ krieke668@ KoenZoo@ boerroel545,  dankje voor de reactie ik wil jullie wel op het verhaal drukken want het is een soort van oude asiel dus alles moet eigenlijk nog goed gerenoveerd worden

Toegevoegd op 11 Apr 2013 om 20:53
timo13
Datum: Donderdag, 11 Apr 2013, 21:12 | Bericht # 6   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 4

Onderdirecteur

Ik zou ipv van de heg ook een gewoon hek nemen ziet er realistischer uit... Voor de rest kan ik er nog niet veel over zeggen, wel een mooie moderne ingang.

BerichtIk zou ipv van de heg ook een gewoon hek nemen ziet er realistischer uit... Voor de rest kan ik er nog niet veel over zeggen, wel een mooie moderne ingang.

Bericht getypt door - timo13
Toegevoegd op 11 Apr 2013 om 21:12
steeling13
Datum: Vrijdag, 12 Apr 2013, 23:01 | Bericht # 7   
ZTSF Gegevens

ZTAO

Kassa Medewerker

@ timo13, dankje voor die tip timo ik dacht zelf ook al om zo iets te doen en over de ingang das nog maar een schijntje het mooiste moet nog komen ;)

Added (12 Apr 2013, 23:01)
---------------------------------------------
iedereen: ik heb inmiddels al de ingang verandert en heb er een heel groot stuk gerestaureert Qua oude gebouwen en verblijfen maar dat zie je in de ZTAO Showroom

Bericht@ timo13, dankje voor die tip timo ik dacht zelf ook al om zo iets te doen en over de ingang das nog maar een schijntje het mooiste moet nog komen ;)

Added (12 Apr 2013, 23:01)
---------------------------------------------
iedereen: ik heb inmiddels al de ingang verandert en heb er een heel groot stuk gerestaureert Qua oude gebouwen en verblijfen maar dat zie je in de ZTAO Showroom

Toegevoegd op 12 Apr 2013 om 23:01
teunzoo
Datum: Zaterdag, 13 Apr 2013, 21:14 | Bericht # 8   
teunzoo 
ZTSF Gegevens
Groep: Non-actief lid

Stagiaire

mooie beplanting
Berichtmooie beplanting

Bericht getypt door - teunzoo
Toegevoegd op 13 Apr 2013 om 21:14
Mark_23
Datum: Zondag, 14 Apr 2013, 14:53 | Bericht # 9   
ZTSF Gegevens

Horeca Medewerker

Mooi gemaakt en mooie ingang en het is misschien een beetje rommelig maar een overzichtje zou helpen. Misschien is het wel helemaal niet rommelig ^_^

Groetjes, Mark ;)
BerichtMooi gemaakt en mooie ingang en het is misschien een beetje rommelig maar een overzichtje zou helpen. Misschien is het wel helemaal niet rommelig ^_^

Groetjes, Mark ;)

Bericht getypt door - Mark_23
Toegevoegd op 14 Apr 2013 om 14:53
Zoo Tycoon SUPER Forum » Zoo Tycoon » Zoo Tycoon 2 Showroom » steeling`s zoo`s preview`s en tutorials
  • Page 1 of 1
  • 1
Search:

Hosted by uCoz