Datum: Donderdag, 22 Mei 2014, 18:19 | Bericht # 52
KoenZoo
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 84 Prijzenkast:
0 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Kassa Medewerker
Ik heb momenteel zin om weer eens nieuws te proberen; een opvangzoo.
De bedoeling is dat ik dieren ga opvangen die bv. in beslag zijn genomen door de douane of overbodig zijn in een dierentuin. Voorbeeld kan zijn Marius de giraf uit Denemarken.
Nu kan je normaal natuurlijk nooit weten wat je kan verwachten met het aanbod en daarom zoek ik jullie hulp! Ik zou graag van jullie willen horen welke dieren er in mijn dierentuin komen! In ruil maak ik een verblijf op maat en plaats ik hier de foto's.
Graag het volgende lijstje invullen, mocht je ideeën hebben: Diersoort: - Aantal: xM xV Verhaal: (hier kan je dus in het kort aangeven waar de dieren vandaan komen of waarom ze opvang nodig hebben)
Gelieve wel realistische aantallen doen en niet ineens 10 tijgers :P
Datum: Donderdag, 22 Mei 2014, 18:25 | Bericht # 53
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 154 Prijzenkast:
0 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Verzorger
Diersoort: Prairiehond Aantal: 3M 5V Verhaal: In beslag genomen door de dierenbescherming wegens een te slechte behandeling door een dierenwinkel.
Diersoort: Groene leguaan Aantal: 1M 0V Verhaal: In beslag genomen door de dierenbescherming wegens een te slechte behandeling door een dierenwinkel.
Hier al enkele dieren die in beslag genomen zijn nadat ze slecht werden behandeld. Misschien komen er nog meer omdat de dierenbescherming de dierenwinkel nu nauwlettend in de gaten houd.
Datum: Donderdag, 22 Mei 2014, 20:20 | Bericht # 55
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 54 Prijzenkast:
0 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Kassa Medewerker
Diersoort: Stokstaartje Aantal: 1xM 0xV Verhaal: Het Dier verkeerde in een slechte Toestand, Na Gebeten te zijn door een soortgenoot. Eigenaar van McCain Zoo!