Hallo allemaal nieuwe update!!!! vandaag in WetForest City Zoo:
-De Pekari's -Het Afrikaanse-Vogelhuis
we beginnen bij Costa Rica Jungle hier is niet zoveel gebeurd eigenlijk maar als je goed oplet, zie je dat er iets is veranderd
als je namelijk goed kijkt zie je dat achter die rode bloemen een deur is gekomen, en iets daarboven zit nu ,achter Costa Rica Jungle, een glazen dak. later in deze update meer daarover
we gingen verder naar de pekari's de vorige keer was daar helaas niks te zien nu zijn er zelfs 2 diersoorten:
eerst zien we nog niks, maar als je goed kijkt zie je kleine hamsters, er was geen bordje dus we weten niet wat voor 'n soort ze waren
en dan komen er opeens een 3-tal pekari's aangewandeld
en ik had nog een overzichtje beloofd
en dan gaan we nu door met die deur van Costa Rica Jungle als je namelijk voorbij de otters loopt zie je 2 deuren
dit is het Afrikaanse Vogelgebouw even het verhaaltje: in Zuid-Afrika is een vogelopvang failliet gegaan de vogels daar waren meestal gewond of ziek de verzorgers van de opvang overwogen de dieren uit te zetten dit vonden wij echter een slecht idee, dus we boden op alle vogels voor een groot bedrag hier in WetForest City Zoo hebben wij dus een gebouw gebouwd voor de vogels zometeen het vervolg...... eerst de foto's we hebben 2 langstaart grond scharrelaars (of hoe ze ook heten)
in het gebouw is een souvenirwinkel, picknickbankjes (we verkopen binnen geen eten, en je mag er ook niet eten) je kan er wel vogelvoer kopen als er een voedershow is (een keer per dag) de volgende vogel die we tegenkomen is de helmparelhoen
en de laatste vogelsoort in het gebouw is de bijeneter
ik heb alleen maar foto's van de vogels op het pad, dit omdat ze tussen de planten heel moeilijk te vinden zijn en nog wat sfeer foto's
(de bomen die door het dak steken zijn gemaakt van kunststof, we hebben ze zo gemaakt dat ze boven het dak weer verder doorlopen zodat het lijkt alsof je echt door de jungle van Afrika loopt)
en nog even verder met het verhaal want we kwamen er laatst achter dat de directeur onder zijn naam ook nog een opvang in madagascar had, waar het ook heel slecht mee ging wij hebben ook hier een bod gedaan op alle dieren, zodat hij weer meer geld had en zo weer verder kon met de opvang wij verzorgen deze dieren op dit moment nog in quarantaine, maar we hebben een plan om een groot madagascargebouw te maken, waar ook alle vogels die ik net heb laten zien in komen... dan komt dus dit gebouwtje leeg te staan, maar daar is ook een oplossing voor, hier komen namelijk een koppeltje nijlkrokodillen.
dit was de update volgende keer: -madagascar bouwwerkzaamheden -nijlkrokodillen
laat vooral je mening achter, ik wil heel graag dingen die jullie willen in de plannen enzo verwerken heel veel groetjes van mij
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 89 Prijzenkast:
1 ZTAOCredits:0Reputatie:9
Kassa Medewerker
Ziet er goed uit. Doe vooral zo verder.
Enkele tips: 1. Een groter lettertype zou geen kwaad kunnen, heb nog net geen vergrootglas nodig. 2. Je helmparelhoen lijkt verdacht veel op een Keniaans kroonparelhoen.
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 499 Prijzenkast:
4 ZTAOCredits:0Reputatie:6
Curator
Mooi gemaakt. de beplanting is mooi gedaan in zowat alle verblijven vind ik...
Ik zou wel eens die "paden zonder afgeronde hoeken" downloaden op ZD, dan kan je ervoor zorgen dat je pad mooi tegen je hek blijft liggen... en idd een groter lettertype zou makkelijker zijn.
het vorige plan is geschrapt het nieuwe bouwplan, zie je hieronder
het vorige plan is dus geschrapt het Madagascar lukte niet echt en het Rifgebouw ook niet echt ik ben nu van plan om gewoon het vogelgebouw (welke al omgebouwd is naar krokodillengebouw) te laten staan, en daar achter verder te bouwen aan Amazon Base. hier komen wat meer vogelsoorten en andere dieren. het extra Amazone gebied heet Brazillian Bush. even een klein verhaaltje dat erbij hoort:
... je loopt langs de amazone krokodillen die langzaam door het water glijden of liggen te baden op de oever. je komt gelijk het bos weer in, deze keer gaan we een stuk dieper. als je goed kijkt zie je neusberen tussen de takken lopen, brulapen en luiaards hoog in de bomen en capibara's dicht bij hun ouders aan de waterkant. ook vliegen er veel exotische vogels rond, zoals de kleurrijke zonneral en rode ibissen...
binnenkort teasers ps: het is niet zo groot als ik het vertel hoor, het is gewoon een afsluiting van Zuid-Amerika
groetjes van mij
teaser tijd:
Amazone Krokodillen verblijf
Bericht veranderd door: ZooZa - Maandag, 19 Aug 2013, 10:57
en de vergelijking met het Afrikaanse vogelhuis en de Krokodillen
sorry die van de krokodillen word er later bij geplakt
Laat vooral reacties achter
hallo mensen dit was helaas de laatste update van WetForest Tropical City Zoo dit in verband met onze nieuwe (veel snellere) pc, die we hebben gekocht dus ik ga nog wel showen, maar eerst ga ik alles terugdownloaden ik hoop dat ik alles nog kan downloaden groetjes van mij, en dit was dan het einde van WetForest Tropical City Zoo