Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

• Page 2 of 2
  • «
  • 1
  • 2
Zoo Tycoon SUPER Forum » Zoo Tycoon » Zoo Tycoon 2 Showroom » flowers and animals ! x (alvast een klein stukje van mijn dierentuin ! x)
flowers and animals ! x
kroko72
Datum: Donderdag, 18 Okt 2012, 22:19 | Bericht # 11   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 0

Kassa Medewerker

hoi hoi ,

wat heb je dat toch weer creatief en mooi gemaakt ben trots op jou. heel leuk. een tip denk de volgende keer eens aan een binnen verblijf er bij te bouwen anders krijgen ze het in de winter koud. maar verder klasse meid

groetjes kroko

klik op de banner om bij mijn trade-center komen
Berichthoi hoi ,

wat heb je dat toch weer creatief en mooi gemaakt ben trots op jou. heel leuk. een tip denk de volgende keer eens aan een binnen verblijf er bij te bouwen anders krijgen ze het in de winter koud. maar verder klasse meid

groetjes kroko

Bericht getypt door - kroko72
Toegevoegd op 18 Okt 2012 om 22:19
firestar1
Datum: Donderdag, 18 Okt 2012, 22:27 | Bericht # 12   
ZTSF Gegevens

Parkeerhulp

ja dat heb je er erg prachtig gemaakt het ziet er super leuk uit en ook het looppad van de makis is een leuke idee verheug me al op je volgende update zal er denk ik weer met hele mooie gekleurde bloemen zijn

groetjes van firestar1,je moeder :D

Op zoek naar goedkope dieren klik op de banner
Berichtja dat heb je er erg prachtig gemaakt het ziet er super leuk uit en ook het looppad van de makis is een leuke idee verheug me al op je volgende update zal er denk ik weer met hele mooie gekleurde bloemen zijn

groetjes van firestar1,je moeder :D

Bericht getypt door - firestar1
Toegevoegd op 18 Okt 2012 om 22:27
Mark_23
Datum: Vrijdag, 19 Okt 2012, 09:37 | Bericht # 13   
ZTSF Gegevens

Horeca Medewerker

Het ziet er inderdaad heel mooi uit en vooral dat grote toestel waar de maki's op spelen. Spelen ze daar ook echt op? Nog even iets, ik zou wat meer planten en bomen in hun verblijf zetten. Kan niet wachten tot de volgende update!
BerichtHet ziet er inderdaad heel mooi uit en vooral dat grote toestel waar de maki's op spelen. Spelen ze daar ook echt op? Nog even iets, ik zou wat meer planten en bomen in hun verblijf zetten. Kan niet wachten tot de volgende update!

Bericht getypt door - Mark_23
Toegevoegd op 19 Okt 2012 om 09:37
boerroel545
Datum: Zaterdag, 20 Okt 2012, 18:37 | Bericht # 14   
boerroel545  
ZTSF Gegevens
Groep: Designer

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 9

Curator

ziet er goed uit ik zal net als @ Mark_23, zij wat meer planten in het verblijf plaatsen ook vind ik het pad onder de burg nogal smal

gr. roel :)

Berichtziet er goed uit ik zal net als @ Mark_23, zij wat meer planten in het verblijf plaatsen ook vind ik het pad onder de burg nogal smal

gr. roel :)

Bericht getypt door - boerroel545
Toegevoegd op 20 Okt 2012 om 18:37
Mark_23
Datum: Zondag, 21 Okt 2012, 21:05 | Bericht # 15   
ZTSF Gegevens

Horeca Medewerker

Waar kan je trouwens die download vinden om de ingang te verwijderen en er zelf een te bouwen. Ik heb nu de combipatch maar daar zitten dingen bij die ik niet wil. Zoals de zoomuren als heggen (dan kan je de uitdaging voor de mooie omheiningen niet halen :( ) en alle kramen zijn vervangen door een waar je alles kan kopen (tenzij het ergens anders aan ligt). (sorry voor dat bovenste berichtje van Mark23. Mijn oude account was per ongeluk geactiveerd ^_^ )

Bericht veranderd door: Mark_23 - Zondag, 21 Okt 2012, 21:06
BerichtWaar kan je trouwens die download vinden om de ingang te verwijderen en er zelf een te bouwen. Ik heb nu de combipatch maar daar zitten dingen bij die ik niet wil. Zoals de zoomuren als heggen (dan kan je de uitdaging voor de mooie omheiningen niet halen :( ) en alle kramen zijn vervangen door een waar je alles kan kopen (tenzij het ergens anders aan ligt). (sorry voor dat bovenste berichtje van Mark23. Mijn oude account was per ongeluk geactiveerd ^_^ )

Toegevoegd op 21 Okt 2012 om 21:05
angeltjee
Datum: Woensdag, 24 Okt 2012, 17:09 | Bericht # 16   
angeltjee 
ZTSF Gegevens

Parkeerhulp

@ Mark_23,

maakt niks x
mijn neef download altijd alles hij zegt dat je waarschijnlijk
de basic pack van snow leo moet hebben maar dan heb je nog steeds de groene heggen xx

xx angeltjee

klik op mijn plaatje

Bericht veranderd door: angeltjee - Woensdag, 24 Okt 2012, 20:52
Bericht@ Mark_23,

maakt niks x
mijn neef download altijd alles hij zegt dat je waarschijnlijk
de basic pack van snow leo moet hebben maar dan heb je nog steeds de groene heggen xx

xx angeltjee

Bericht getypt door - angeltjee
Toegevoegd op 24 Okt 2012 om 17:09
Mark_23
Datum: Woensdag, 24 Okt 2012, 19:49 | Bericht # 17   
ZTSF Gegevens

Horeca Medewerker

@ angeltjee, Bedankt
Jammer van die groene heggen maar als ik maar weer die oude kraampjes heb.
(het is trouwens snowleo en niet snow leeuw ;) )
Bericht@ angeltjee, Bedankt
Jammer van die groene heggen maar als ik maar weer die oude kraampjes heb.
(het is trouwens snowleo en niet snow leeuw ;) )

Toegevoegd op 24 Okt 2012 om 19:49
Zoo Tycoon SUPER Forum » Zoo Tycoon » Zoo Tycoon 2 Showroom » flowers and animals ! x (alvast een klein stukje van mijn dierentuin ! x)
  • Page 2 of 2
  • «
  • 1
  • 2
Search:

Hosted by uCoz