ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 55 Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
Je plaatjes doen het niet. Je moet ze eerst allemaal in je computer opslaan en vervolgens uploaden op bijvoorbeeld picturepush of imageshack. Ikzelf zou voor picturepush kiezen. Veel succes Blubblubvisjes zijn mijn beste vrienden =D
olaf2000 hoezo doen de plaatjes het niet want ik kan ze zien en ik vind het er al best wel goed uitzien voor een beginner wel mag je wat meer beplanten langs het pad en wat minder de haag gebruiken voor de verderest ziet het superui
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 262 Prijzenkast:
1 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Curator
@ mybrunomars, ik vindt het er al erg leuk uitzien. wel heb ik wat tips voor je. - beplant wat meer langs het pad. -gebruik niet overal haag. ( vooral bij tijgers is dat heel erg onrealistisch ) - laat wat meer foto's zien van de verblijven. want nu maak je haast alleen maar foto's van de dieren . - mischien ook nog wat meer foto's laten zien bij de ingang. en dan geen overzichts foto's, maar gewonen foto's als je er net aan komt lopen.
ik weet dat boerroel ook een paar van deze tips gaf maar ik vindt het leuk om ze te herhalen . ik hoop dat je wat met de tips doet.
gr. Marijn
kijk in Dierenpark arts trade voor veel nieuwe dieren! :D