Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

Page 1 of 11
Zoo Tycoon SUPER Forum » Zoo Tycoon » Zoo Tycoon 2 Downloads » RR doet raar (sommige dieren/biomes werken niet.)
RR doet raar
Kit_Fisto
Datum: Zaterdag, 21 Jun 2014, 13:57 | Bericht # 1   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 1

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 2

Curator

nou ik heb hier nog een topic omdat ik een probleempje heb met RR. 

ik heb laatst zt2 weer helemaal opnieuw geinstaleerd. hierdoor werkte eindelijk hacks en reskins. dus ook RR! toen de site er weer was ben ik meteen gaan downloaden. ik had toen de normale als eerste gedownload. maar sommige dieren werkte niet.. waaronder: reuzen panda, kleine panda, dromedaris, bruine beer, sneeuwluipaard enz.. die hielde nog gewoon hun oude skin. 

toen ging ik de RR MM downloaden. daar werkte de biome diepzee niet. die bleef ook gewoon het zelfde. nu heb ik wel heel veel biome remakes van zeta-designs gedownload. dus ik dacht die haal ik er uit en dan is het weer goed. niet dus.. 
dus ik weet echt niet waarom die zo raar doet. weet iemand wat ik moet doen? en heeft iemand wel eens het zelfde gehad als ik. 

ik heb ook nog een andere vraag. heeft RR ook alle biomes geremaked? want ik kan die ook nergens vinden.

alvast heel erg bedankt!

gr. Marijn  ;)

kijk in Dierenpark arts trade voor veel nieuwe dieren! :D
Berichtnou ik heb hier nog een topic omdat ik een probleempje heb met RR. 

ik heb laatst zt2 weer helemaal opnieuw geinstaleerd. hierdoor werkte eindelijk hacks en reskins. dus ook RR! toen de site er weer was ben ik meteen gaan downloaden. ik had toen de normale als eerste gedownload. maar sommige dieren werkte niet.. waaronder: reuzen panda, kleine panda, dromedaris, bruine beer, sneeuwluipaard enz.. die hielde nog gewoon hun oude skin. 

toen ging ik de RR MM downloaden. daar werkte de biome diepzee niet. die bleef ook gewoon het zelfde. nu heb ik wel heel veel biome remakes van zeta-designs gedownload. dus ik dacht die haal ik er uit en dan is het weer goed. niet dus.. 
dus ik weet echt niet waarom die zo raar doet. weet iemand wat ik moet doen? en heeft iemand wel eens het zelfde gehad als ik. 

ik heb ook nog een andere vraag. heeft RR ook alle biomes geremaked? want ik kan die ook nergens vinden.

alvast heel erg bedankt!

gr. Marijn  ;)

Bericht getypt door - Kit_Fisto
Toegevoegd op 21 Jun 2014 om 13:57
OrcaFreak
Datum: Zaterdag, 21 Jun 2014, 14:03 | Bericht # 2   
OrcaFreak 
ZTSF Gegevens

ZTAO
Reputatie: 9

Kassa Medewerker

@ Kit_Fisto: De volgende dieren zijn gewoon nog niet beschikbaar: reuzen panda, kleine panda, dromedaris, bruine beer, sneeuwluipaard. Ze worden uitgebracht in het laatste (C-) deel van de gewone (zonder uitbreidingen) ZT2. Ook de biomes (behalve de marine) zijn nog niet uitgebracht. ;)

Bericht@ Kit_Fisto: De volgende dieren zijn gewoon nog niet beschikbaar: reuzen panda, kleine panda, dromedaris, bruine beer, sneeuwluipaard. Ze worden uitgebracht in het laatste (C-) deel van de gewone (zonder uitbreidingen) ZT2. Ook de biomes (behalve de marine) zijn nog niet uitgebracht. ;)

Bericht getypt door - OrcaFreak
Toegevoegd op 21 Jun 2014 om 14:03
Kit_Fisto
Datum: Zaterdag, 21 Jun 2014, 14:12 | Bericht # 3   
ZTSF Gegevens

ZTAO
Reputatie: 2

Curator

@ OrcaFreak, owh serieus xD haha heel erg bedankt voor je reactie! 

weet je ook toevallig of ik nu de biome remakes van zeta desigsn er weer in kan doen zonder dat RR dan raar gaat doen?

kijk in Dierenpark arts trade voor veel nieuwe dieren! :D
Bericht@ OrcaFreak, owh serieus xD haha heel erg bedankt voor je reactie! 

weet je ook toevallig of ik nu de biome remakes van zeta desigsn er weer in kan doen zonder dat RR dan raar gaat doen?

Bericht getypt door - Kit_Fisto
Toegevoegd op 21 Jun 2014 om 14:12
ZooZa
Datum: Zaterdag, 21 Jun 2014, 14:19 | Bericht # 4   
ZTSF Gegevens
Groep: Designer

ZTAO
Reputatie: 4

Curator

ik had gelezen (weet niet zeker) dat er een foutje zat in de marine biomes (sommige) dat ze bijvoorbeeld heel erg doorzichtig waren enzo
verder zijn die anderen inderdaad nog niet uitgebracht
groetjes van mij

Berichtik had gelezen (weet niet zeker) dat er een foutje zat in de marine biomes (sommige) dat ze bijvoorbeeld heel erg doorzichtig waren enzo
verder zijn die anderen inderdaad nog niet uitgebracht
groetjes van mij

Bericht getypt door - ZooZa
Toegevoegd op 21 Jun 2014 om 14:19
Zoo Tycoon SUPER Forum » Zoo Tycoon » Zoo Tycoon 2 Downloads » RR doet raar (sommige dieren/biomes werken niet.)
Page 1 of 11
Search:

Hosted by uCoz