Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

Page 1 of 11
Zoo Tycoon SUPER Forum » Zoo Tycoon » Zoo Tycoon 2 Downloads » Boat Tour DutchDesign en verdwenen jeep-weg (de Boat Tour komt niet in het spel, jeep-weg is verdwenen)
Boat Tour DutchDesign en verdwenen jeep-weg
Giraffe87
Datum: Donderdag, 01 Mei 2014, 23:27 | Bericht # 1   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 0

Kassa Medewerker

Ik heb de Boat Tour van DutchDesign gedownload, maar hij verschijnt niet in het spel.
Heeft iemand een idee hoe dat kan?

En mijn andere 'probleem' is dat de weg waarover de jeeps moeten rijden uit mijn menu verdwenen is. Ik heb het al een tijd niet gebruikt, dus ik weet niet hoe lang het al zo is. Heeft iemand anders dat ook (gehad) en weet iemand wat ik er aan kan doen?
Misschien ligt het aan een bepaalde download, maar ik zou niet weten welke.
BerichtIk heb de Boat Tour van DutchDesign gedownload, maar hij verschijnt niet in het spel.
Heeft iemand een idee hoe dat kan?

En mijn andere 'probleem' is dat de weg waarover de jeeps moeten rijden uit mijn menu verdwenen is. Ik heb het al een tijd niet gebruikt, dus ik weet niet hoe lang het al zo is. Heeft iemand anders dat ook (gehad) en weet iemand wat ik er aan kan doen?
Misschien ligt het aan een bepaalde download, maar ik zou niet weten welke.

Bericht getypt door - Giraffe87
Toegevoegd op 01 Mei 2014 om 23:27
Zoo Tycoon SUPER Forum » Zoo Tycoon » Zoo Tycoon 2 Downloads » Boat Tour DutchDesign en verdwenen jeep-weg (de Boat Tour komt niet in het spel, jeep-weg is verdwenen)
Page 1 of 11
Search:

Hosted by uCoz