Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

Page 1 of 11
Zoo Tycoon SUPER Forum » Zoo Tycoon » Zoo Tycoon 2 Downloads » VIRUS ALERT (Informeer anderen over virusdownloads)
VIRUS ALERT
rymafra
Datum: Zaterdag, 04 Jan 2014, 14:01 | Bericht # 1   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 0

Kassa Medewerker

Aangezien hier geen topic voor was, hier kunnen jullie virusinformatie met downloads doorgeven. Dus:

Mensen, download niks via sockshare! O.a. AVES part.2 heb ik daarmee gedownload.
Je zult dan vervelende virussen kunnen krijgen, en heeel veel ongewenste progamma's. Heb je iets met sockshare gedownload, verwijder het aub. Je zult ook de sockshare installer zo snel mogelijk moeten verwijderen. Het is een vrij nieuw virus, met de zoekmachine 'nationzoom'.

Hopelijk krijgen ze jullie niet de pakken.

Greetzzz Rymafra.

Added (04 Jan 2014, 13:01)
---------------------------------------------
Mijn PC doet het weer maar alsnog, kijk uit met dat progamma!

Greetzzz

WildPark, dierenopvang, fokcentrum en dierenorganisatie de Betuwe, kom gerust eens langs!

Neem eens een kijkje in de trade, er is altijd een deal te sluiten!

Bericht veranderd door: rymafra - Zaterdag, 04 Jan 2014, 13:27
BerichtAangezien hier geen topic voor was, hier kunnen jullie virusinformatie met downloads doorgeven. Dus:

Mensen, download niks via sockshare! O.a. AVES part.2 heb ik daarmee gedownload.
Je zult dan vervelende virussen kunnen krijgen, en heeel veel ongewenste progamma's. Heb je iets met sockshare gedownload, verwijder het aub. Je zult ook de sockshare installer zo snel mogelijk moeten verwijderen. Het is een vrij nieuw virus, met de zoekmachine 'nationzoom'.

Hopelijk krijgen ze jullie niet de pakken.

Greetzzz Rymafra.

Added (04 Jan 2014, 13:01)
---------------------------------------------
Mijn PC doet het weer maar alsnog, kijk uit met dat progamma!

Greetzzz

Bericht getypt door - rymafra
Toegevoegd op 04 Jan 2014 om 14:01
Wietse110
Datum: Woensdag, 22 Jan 2014, 16:49 | Bericht # 2   
ZTSF Gegevens
Groep: Non-actief lid

Vrijwilliger

Hallo,

aangezien dit een forum is voor virussen, ik heb een aantal dieren gedownload, vanaf deze site. alleen nu valt Zoo Tycoon 2 zomaar uit, en verdwijnt alles wat ik niet heb opgeslagen, waar kan dit aan liggen??

wild life is the best life
BerichtHallo,

aangezien dit een forum is voor virussen, ik heb een aantal dieren gedownload, vanaf deze site. alleen nu valt Zoo Tycoon 2 zomaar uit, en verdwijnt alles wat ik niet heb opgeslagen, waar kan dit aan liggen??

Bericht getypt door - Wietse110
Toegevoegd op 22 Jan 2014 om 16:49
krieke668
Datum: Woensdag, 22 Jan 2014, 18:44 | Bericht # 3   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 4

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 6

Curator

Wat jij hebt is een bug, geen virus, alle downloads van het ztsf zijn virus vrij... als je de downloads verwijdert en het probleem is weg, heb je de fout gevonden...
Het is btw ook redelijk normaal dat niet opgeslagen dingen niet opgeslagen zijn...
BerichtWat jij hebt is een bug, geen virus, alle downloads van het ztsf zijn virus vrij... als je de downloads verwijdert en het probleem is weg, heb je de fout gevonden...
Het is btw ook redelijk normaal dat niet opgeslagen dingen niet opgeslagen zijn...

Bericht getypt door - krieke668
Toegevoegd op 22 Jan 2014 om 18:44
Wietse110
Datum: Woensdag, 22 Jan 2014, 22:35 | Bericht # 4   
ZTSF Gegevens
Groep: Non-actief lid

Vrijwilliger

@ krieke668, ik denk dat het aan een ruimtetekort ligt, ik heb alles verwijdert en ik voeg alle dieren nu een voor een weer toe

wild life is the best life
Bericht@ krieke668, ik denk dat het aan een ruimtetekort ligt, ik heb alles verwijdert en ik voeg alle dieren nu een voor een weer toe

Bericht getypt door - Wietse110
Toegevoegd op 22 Jan 2014 om 22:35
Zoo Tycoon SUPER Forum » Zoo Tycoon » Zoo Tycoon 2 Downloads » VIRUS ALERT (Informeer anderen over virusdownloads)
Page 1 of 11
Search:

Hosted by uCoz