Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

• Page 1 of 1
  • 1
Zoo Tycoon SUPER Forum » Zoo Tycoon » Zoo Tycoon 2 Downloads » Draagtijd verkorten bij dieren (Hoe?)
Draagtijd verkorten bij dieren
Cedric_G
Datum: Zaterdag, 15 Jun 2013, 15:18 | Bericht # 1   
Cedric_G 
ZTSF Gegevens
Groep: Non-actief lid
Prijzenkast: 0

Vrijwilliger

Hallo,
ik vroeg me af of het mogelijk is om de draagtijd bij dieren te verkorten? Ook de groeitijd tot volwassen dier. 
Is dit mogelijk? Weet iemand hoe?
Heb al wat rondgezocht op dit forum, maar vond nog niks. Wel weet ik hoe je dieren een andere naam kan geven en de ruimte te beperken.

Groeten,
Cédric
BerichtHallo,
ik vroeg me af of het mogelijk is om de draagtijd bij dieren te verkorten? Ook de groeitijd tot volwassen dier. 
Is dit mogelijk? Weet iemand hoe?
Heb al wat rondgezocht op dit forum, maar vond nog niks. Wel weet ik hoe je dieren een andere naam kan geven en de ruimte te beperken.

Groeten,
Cédric

Bericht getypt door - Cedric_G
Toegevoegd op 15 Jun 2013 om 15:18
thomvonder
Datum: Zaterdag, 15 Jun 2013, 19:00 | Bericht # 2   
ZTSF Gegevens
Groep: Moderators
Prijzenkast: 6

Winnaar download week contest
Onderdirecteur

Beiden zijn te veranderen :)

De draagtijd.

Ga naar de .tsk van het dier en zoek op het volgende:

Code
<BFAIToken Name="t_Pregnant" GiveTo="subject" Timein=

Vervolgens kan je de draagtijd veranderen door het getal achter Timein= te veranderen. Een lager getal is een kortere draagtijd, een hoger getal een langere. Een maand in zt2 tijd was volgensmij ongeveer 723. Dus als je een draagtijd van een maand wilt vul je 723 in achter Timein=
Je kan dan zelf uitrekenen wat je moet invullen voor een draagtijd van 2 maanden etc.

Groeitijd tot volwassen dier.

Ga weer naar de .tsk van het dier en zoek nu op 'Puberty'. Je vind dit:

Code
<BFAITaskTemplate Name="Puberty" TaskDelayMin="60" TaskDelayMax="60" UniqueID="CODENAME:Puberty">
       <BFAICreateData>
          <Subjects>
             <CODENAME_Young/>
             <Qualifiers_AND inWater_OR_onLand="true" lifespan="GE 1.62"/>
          </Subjects>

Om de opgroeitijd te veranderen moet je het getal achter lifespan="GE veranderen. Een jaar in zt2 tijd is ongeveer 22.36 (deze tijd werkt weer anders dan die van de draagtijd... xD), dus je kan zelf uitrekenen welk getal je moet invullen. ;)

Ik weet niet of je al ervaring hebt met ZT2 codering, dus als je iets niet snapt hoor ik het wel :)
BerichtBeiden zijn te veranderen :)

De draagtijd.

Ga naar de .tsk van het dier en zoek op het volgende:

Code
<BFAIToken Name="t_Pregnant" GiveTo="subject" Timein=

Vervolgens kan je de draagtijd veranderen door het getal achter Timein= te veranderen. Een lager getal is een kortere draagtijd, een hoger getal een langere. Een maand in zt2 tijd was volgensmij ongeveer 723. Dus als je een draagtijd van een maand wilt vul je 723 in achter Timein=
Je kan dan zelf uitrekenen wat je moet invullen voor een draagtijd van 2 maanden etc.

Groeitijd tot volwassen dier.

Ga weer naar de .tsk van het dier en zoek nu op 'Puberty'. Je vind dit:

Code
<BFAITaskTemplate Name="Puberty" TaskDelayMin="60" TaskDelayMax="60" UniqueID="CODENAME:Puberty">
       <BFAICreateData>
          <Subjects>
             <CODENAME_Young/>
             <Qualifiers_AND inWater_OR_onLand="true" lifespan="GE 1.62"/>
          </Subjects>

Om de opgroeitijd te veranderen moet je het getal achter lifespan="GE veranderen. Een jaar in zt2 tijd is ongeveer 22.36 (deze tijd werkt weer anders dan die van de draagtijd... xD), dus je kan zelf uitrekenen welk getal je moet invullen. ;)

Ik weet niet of je al ervaring hebt met ZT2 codering, dus als je iets niet snapt hoor ik het wel :)

Bericht getypt door - thomvonder
Toegevoegd op 15 Jun 2013 om 19:00
Cedric_G
Datum: Zaterdag, 15 Jun 2013, 20:50 | Bericht # 3   
Cedric_G 
ZTSF Gegevens
Groep: Non-actief lid
Prijzenkast: 0

Vrijwilliger

Heb het zojuist geprobeerd en het werkt, bedankt thomvonder! (topic mag gesloten worden)

- Cédric

Bericht veranderd door: Blade4You2Die - Zaterdag, 15 Jun 2013, 20:51
BerichtHeb het zojuist geprobeerd en het werkt, bedankt thomvonder! (topic mag gesloten worden)

- Cédric

Bericht getypt door - Cedric_G
Toegevoegd op 15 Jun 2013 om 20:50
Zoo Tycoon SUPER Forum » Zoo Tycoon » Zoo Tycoon 2 Downloads » Draagtijd verkorten bij dieren (Hoe?)
  • Page 1 of 1
  • 1
Search:

Hosted by uCoz