ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 29 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
hallo allemaal
ik zit met een probleem ik wilde zt abc gaan bezoeken voor wat informatie over aves maar nu blijkt dat je er niet meer op kan komen. zijn er hier meer mensen die daar last van hebben.
gr.marcel(boy) Je mag me ook gewoon Marcel noemen.
ZTSF Gegevens Groep: Non-actief lid Berichten: 19 Prijzenkast:
0
Stagiaire
@ Marcelboy, @ renoe, de site is definitief gesloten dus je kunt er inderdaad niet meer op. Ze hebben de site gesloten omdat hij aan het doodbloeden was en ze wouden stoppen nu dat ze nog een beetje leefde.
@ arneb, toch weer jammer en nu zijn echt alle mogelijke downloads van snowleo echt verdwenen en wiens schuld is het gaia en nu wat anders waar kan je nu de pack van bijv carnivora of aves een klein zinnetje: DE NATUUR IS DE LEERMEESTER VAN IEDER
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 89 Prijzenkast:
1 ZTAOCredits:0Reputatie:9
Kassa Medewerker
@ Legoman: Ik denk niet dat je de schuld van het sluiten van ztabc op gaia mag steken. Want dat zou wel heel grof zijn, vooral omdat het niet waar is. En carnivora, aves, e.d. Zijn hier nog te downlaoden: Downloads
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 499 Prijzenkast:
4 ZTAOCredits:0Reputatie:6
Curator
Tja, dat krijg je als bepaalde sites 'big board' kunnen spelen. En Gaia speelt dat nu, dus vroeg of laat gaat er waarschijnlijk weer één aan... Maar ik denk wel dat NS belangrijker was dan Gaia in de rol van het sluiten van ABC.