legoman12324
Datum: Zondag, 24 Feb 2013, 21:35 | Bericht # 11
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast:
3
Onderdirecteur
@ hananas59 , ja kan jij dan deel 2 van snowleo's desert pack sturen
een klein zinnetje: DE NATUUR IS DE LEERMEESTER VAN IEDER
Bericht @ hananas59 , ja kan jij dan deel 2 van snowleo's desert pack sturenBericht getypt door - legoman12324 Toegevoegd op 24 Feb 2013 om 21:35
Remeo
Datum: Maandag, 25 Feb 2013, 16:13 | Bericht # 12
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast:
0
ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 3
Kassa Medewerker
@ hananas59 , Hoi Hananas59, wat super sportief dat je aanbied om snowleo files te delen. Ik ga je een pb sturen met de snowleo files die ik heb. (ik denk het niet, maar misschien zit er 1 tussen die jij nog niet hebt) PS Ik heb vernomen dat ztabc (begin maart) weer online gaat komen! (ik hoop dat het waar is en dat o.a snowleo's files weer te downloaden zijn) Vriendelijke groet, Remeo
Getrouwd, 1 dochter, havenbeambte en gek op ZT !!!!
Bericht @ hananas59 , Hoi Hananas59, wat super sportief dat je aanbied om snowleo files te delen. Ik ga je een pb sturen met de snowleo files die ik heb. (ik denk het niet, maar misschien zit er 1 tussen die jij nog niet hebt) PS Ik heb vernomen dat ztabc (begin maart) weer online gaat komen! (ik hoop dat het waar is en dat o.a snowleo's files weer te downloaden zijn) Vriendelijke groet, Remeo Bericht getypt door - Remeo Toegevoegd op 25 Feb 2013 om 16:13
davidy12
Datum: Woensdag, 27 Feb 2013, 16:48 | Bericht # 13
ZTSF Gegevens
Groep: Non-actief lid
Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
Ja al zijn bestanden blijven behouden dus geen zorgen te maken over hun links verloren gaan.
Bericht Ja al zijn bestanden blijven behouden dus geen zorgen te maken over hun links verloren gaan. Bericht getypt door - davidy12 Toegevoegd op 27 Feb 2013 om 16:48
nikkiligthart
Datum: Donderdag, 09 Mei 2013, 19:55 | Bericht # 14
ZTSF Gegevens
Groep: Non-actief lid
Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
ik ben ook al heel lang opzoek naar snowleo downloads.. kan iemand ze mailen naar markusdekker@live.nl ?, markus.
Bericht ik ben ook al heel lang opzoek naar snowleo downloads.. kan iemand ze mailen naar markusdekker@live.nl ?, markus. Bericht getypt door - nikkiligthart Toegevoegd op 09 Mei 2013 om 19:55
mathijsaa
Datum: Woensdag, 10 Jul 2013, 19:57 | Bericht # 15
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast:
0
ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 1
Kassa Medewerker
hallo ik ben al heel lang opzoek naar snowleo downloads. wil iemand ze doorsturen naar mathijsadriaansen@gmail.com ? mathijs
Bericht hallo ik ben al heel lang opzoek naar snowleo downloads. wil iemand ze doorsturen naar mathijsadriaansen@gmail.com ? mathijs Bericht getypt door - mathijsaa Toegevoegd op 10 Jul 2013 om 19:57