Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

• Page 1 of 1
  • 1
Zoo Tycoon SUPER Forum » Zoo Tycoon » Zoo Tycoon 2 Downloads » Download met virus (Hoe kan je dat zien???)
Download met virus
ZooM
Datum: Zaterdag, 15 Dec 2012, 17:56 | Bericht # 1   
ZooM 
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 2

Curator

Ik heb een vraag: Hoe kan je zien of een download geïnfecteerd is voordat je hem download??
Of kan je dat niet van te voren zien???

Pleaz help me!
BerichtIk heb een vraag: Hoe kan je zien of een download geïnfecteerd is voordat je hem download??
Of kan je dat niet van te voren zien???

Pleaz help me!

Bericht getypt door - ZooM
Toegevoegd op 15 Dec 2012 om 17:56
wollykonijn
Datum: Zaterdag, 15 Dec 2012, 18:11 | Bericht # 2   
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast: 1

Onderdirecteur

@ ZooM, Als je winrar hebt kun je kijken of hij virus vrij is maar zover ik weet kan dat niet nee as je hem gelijk download;)

Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's:
Zt2 signteam

Bericht veranderd door: wollykonijn - Zaterdag, 15 Dec 2012, 18:29
Bericht@ ZooM, Als je winrar hebt kun je kijken of hij virus vrij is maar zover ik weet kan dat niet nee as je hem gelijk download;)

Bericht getypt door - wollykonijn
Toegevoegd op 15 Dec 2012 om 18:11
Alexx
Datum: Zaterdag, 15 Dec 2012, 18:29 | Bericht # 3   
ZTSF Gegevens
Groep: Technisch medewerker
Prijzenkast: 0

Kassa Medewerker

Is volgens mij ook niet mogelijk, als je je aan de volgende dingen houdt is niks een probleem:
1. download alleen van "betrouwbare" sites
2. als er reacties staan met daarin iets over een virus, download het NIET
3. om zeker te zijn kan je direct na het downloaden het bestand scannen met een Virusscanner
4. als er rare dingen op de computer na het downloaden van iets, raad ik je het programm "Malwarebytes Anti-Malware" aan.
Dit programma is gratis te downloaden (gewqoon ff Googlen) , als je het hebt kan je even een Snelle (aanbevolen) Scan over je computer laten doen en je komt er dan achter of er daadwerkelijk iets gevaarljks op de computer staat.

Ik hoop dat je hier iets aan hebt ;)
BerichtIs volgens mij ook niet mogelijk, als je je aan de volgende dingen houdt is niks een probleem:
1. download alleen van "betrouwbare" sites
2. als er reacties staan met daarin iets over een virus, download het NIET
3. om zeker te zijn kan je direct na het downloaden het bestand scannen met een Virusscanner
4. als er rare dingen op de computer na het downloaden van iets, raad ik je het programm "Malwarebytes Anti-Malware" aan.
Dit programma is gratis te downloaden (gewqoon ff Googlen) , als je het hebt kan je even een Snelle (aanbevolen) Scan over je computer laten doen en je komt er dan achter of er daadwerkelijk iets gevaarljks op de computer staat.

Ik hoop dat je hier iets aan hebt ;)

Bericht getypt door - Alexx
Toegevoegd op 15 Dec 2012 om 18:29
ZooM
Datum: Zaterdag, 15 Dec 2012, 19:27 | Bericht # 4   
ZooM 
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 2

Curator

@ wollykonijn, @ Alexx, heel erg bedankt! Ik weet genoeg, graag een slotje! :)
Bericht@ wollykonijn, @ Alexx, heel erg bedankt! Ik weet genoeg, graag een slotje! :)

Bericht getypt door - ZooM
Toegevoegd op 15 Dec 2012 om 19:27
Zoo Tycoon SUPER Forum » Zoo Tycoon » Zoo Tycoon 2 Downloads » Download met virus (Hoe kan je dat zien???)
  • Page 1 of 1
  • 1
Search:

Hosted by uCoz