ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 60 Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
Ik vroeg me af als je een pack download bijvoorbeeld maintance pack. dan zitten daar twee leuke downloads in en de rest zijn minder mooi, vind ik. Ik heb ze verwijderd uit dat pack. en zo heb ik wel 50 objecten verwijderd. die ik nooit gebruik en alleen maar geheugen verbruikt.
Weet iemand of dat ook echt helpt tegen het trage opstarten en afsluiten. en wat doen jullie met die downloads .
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 126 Prijzenkast:
0
Horeca Medewerker
Dat doe ik ook. Maar als er iets leuks zit in een pack en de rest is niet leuk download ik hem meestal niet, maar kijk of ze de leuke ook los ergens anders hebben. En anders kan je idd ook dingen uit dat pack verwijderen, wat ik ook wel eens doe. Ik had bijvoorbeeld het European Expedition pack, maar alle waterdieren bewogen niet en heb ik verwijderd. En volgens mij helpt dat idd ook tegen het trage opstarten en afsluiten. Hoe meer geheugen, hoe langzamer hij wordt.
@ kroko72, bij mij start en afsluit hij alleen sloom als hij heel vol is als hij nog maar de helft bevat gaat hij nog snel [zoo] daarna wordt hij steeds slomer en duurt het steeds langer