Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

• Page 1 of 1
  • 1
Zoo Tycoon SUPER Forum » Zoo Tycoon » Zoo Tycoon 2 Downloads » veel downloads (Wat doen jullie met niet gebruikte downloads in een pack!!)
veel downloads
kroko72
Datum: Maandag, 05 Nov 2012, 23:09 | Bericht # 1   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 0

Kassa Medewerker

Ik vroeg me af als je een pack download bijvoorbeeld maintance pack. dan zitten daar twee leuke downloads in en de rest zijn minder mooi, vind ik.
Ik heb ze verwijderd uit dat pack. en zo heb ik wel 50 objecten verwijderd. die ik nooit gebruik en alleen maar geheugen verbruikt.

Weet iemand of dat ook echt helpt tegen het trage opstarten en afsluiten. en wat doen jullie met die downloads .

groetjes kroko

klik op de banner om bij mijn trade-center komen
BerichtIk vroeg me af als je een pack download bijvoorbeeld maintance pack. dan zitten daar twee leuke downloads in en de rest zijn minder mooi, vind ik.
Ik heb ze verwijderd uit dat pack. en zo heb ik wel 50 objecten verwijderd. die ik nooit gebruik en alleen maar geheugen verbruikt.

Weet iemand of dat ook echt helpt tegen het trage opstarten en afsluiten. en wat doen jullie met die downloads .

groetjes kroko

Bericht getypt door - kroko72
Toegevoegd op 05 Nov 2012 om 23:09
Mark_23
Datum: Dinsdag, 06 Nov 2012, 10:08 | Bericht # 2   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid

Horeca Medewerker

Dat doe ik ook. Maar als er iets leuks zit in een pack en de rest is niet leuk download ik hem meestal niet, maar kijk of ze de leuke ook los ergens anders hebben. En anders kan je idd ook dingen uit dat pack verwijderen, wat ik ook wel eens doe. Ik had bijvoorbeeld het European Expedition pack, maar alle waterdieren bewogen niet en heb ik verwijderd. En volgens mij helpt dat idd ook tegen het trage opstarten en afsluiten. Hoe meer geheugen, hoe langzamer hij wordt.
BerichtDat doe ik ook. Maar als er iets leuks zit in een pack en de rest is niet leuk download ik hem meestal niet, maar kijk of ze de leuke ook los ergens anders hebben. En anders kan je idd ook dingen uit dat pack verwijderen, wat ik ook wel eens doe. Ik had bijvoorbeeld het European Expedition pack, maar alle waterdieren bewogen niet en heb ik verwijderd. En volgens mij helpt dat idd ook tegen het trage opstarten en afsluiten. Hoe meer geheugen, hoe langzamer hij wordt.

Bericht getypt door - Mark_23
Toegevoegd op 06 Nov 2012 om 10:08
boerroel545
Datum: Dinsdag, 06 Nov 2012, 15:26 | Bericht # 3   
boerroel545  
ZTSF Gegevens
Groep: Designer

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 9

Curator

@ kroko72, bij mij start en afsluit hij alleen sloom als hij heel vol is als hij nog maar de helft bevat gaat hij nog snel [zoo]
daarna wordt hij steeds slomer en duurt het steeds langer

gr. roel :)

Bericht@ kroko72, bij mij start en afsluit hij alleen sloom als hij heel vol is als hij nog maar de helft bevat gaat hij nog snel [zoo]
daarna wordt hij steeds slomer en duurt het steeds langer

gr. roel :)

Bericht getypt door - boerroel545
Toegevoegd op 06 Nov 2012 om 15:26
Zoo Tycoon SUPER Forum » Zoo Tycoon » Zoo Tycoon 2 Downloads » veel downloads (Wat doen jullie met niet gebruikte downloads in een pack!!)
  • Page 1 of 1
  • 1
Search:

Hosted by uCoz