Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

• Page 1 of 1
  • 1
Zoo Tycoon SUPER Forum » Zoo Tycoon » Zoo Tycoon 2 Downloads » download keizer tamarin probleem
download keizer tamarin probleem
Jens26
Datum: Zaterdag, 13 Okt 2012, 13:07 | Bericht # 1   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 0

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 3

Kassa Medewerker

Ik download dus de keizer tamarin hier http://www.zootycoonabc.de/include.php?path=download&contentid=2293 plaats deze in men map maar ik vind hem niet ingame en ik plaats hem zoals alle andere downloads

.
BerichtIk download dus de keizer tamarin hier http://www.zootycoonabc.de/include.php?path=download&contentid=2293 plaats deze in men map maar ik vind hem niet ingame en ik plaats hem zoals alle andere downloads

Bericht getypt door - Jens26
Toegevoegd op 13 Okt 2012 om 13:07
jeffrey
Datum: Zaterdag, 13 Okt 2012, 16:40 | Bericht # 2   
ZTSF Gegevens

Curator

Wordt ie niet weer gegeven met een wit vlak?

Always look on the bright side of life!
BerichtWordt ie niet weer gegeven met een wit vlak?

Bericht getypt door - jeffrey
Toegevoegd op 13 Okt 2012 om 16:40
Jens26
Datum: Zaterdag, 13 Okt 2012, 22:48 | Bericht # 3   
ZTSF Gegevens

ZTAO
Reputatie: 3

Kassa Medewerker

heb het onder tussen gevonden wat het probleem was. Ik zette het alleen in de map ZTAC ofzo terwijl het ook gewoon letterlijk in de map van zoo tycoon 2 moest en niet die map van ZTAC in die map ;) Maar wat moet je doen als een dier met een wit vlak word weergegeven of als het als je hem wil plaatsten eerst hellemaal wit is?

.
Berichtheb het onder tussen gevonden wat het probleem was. Ik zette het alleen in de map ZTAC ofzo terwijl het ook gewoon letterlijk in de map van zoo tycoon 2 moest en niet die map van ZTAC in die map ;) Maar wat moet je doen als een dier met een wit vlak word weergegeven of als het als je hem wil plaatsten eerst hellemaal wit is?

Bericht getypt door - Jens26
Toegevoegd op 13 Okt 2012 om 22:48
Marcelboy
Datum: Maandag, 15 Okt 2012, 21:27 | Bericht # 4   
ZTSF Gegevens

Parkeerhulp

Als het dier wit is voor je hem geplaats heb moet je hem gewoon proberen te plaatsen somige dieren krijgen dan meteen de goeie skin maar het kan ook helemaal de andere kant op gaan en je spel loopt vast en/of valt uit kijk dus goed uit als je het dier gaat plaatsen en sla het spel op voor het plaatsen ( ik heb die fout zel al meerdere keren gemaakt) maar ik hoop voor jouw dat alles goed zal gaan.

Gr.Marcel(boy) :)

Je mag me ook gewoon Marcel noemen.
BerichtAls het dier wit is voor je hem geplaats heb moet je hem gewoon proberen te plaatsen somige dieren krijgen dan meteen de goeie skin maar het kan ook helemaal de andere kant op gaan en je spel loopt vast en/of valt uit kijk dus goed uit als je het dier gaat plaatsen en sla het spel op voor het plaatsen ( ik heb die fout zel al meerdere keren gemaakt) maar ik hoop voor jouw dat alles goed zal gaan.

Gr.Marcel(boy) :)

Bericht getypt door - Marcelboy
Toegevoegd op 15 Okt 2012 om 21:27
evi111
Datum: Woensdag, 17 Okt 2012, 12:49 | Bericht # 5   
ZTSF Gegevens

ZTAO
Reputatie: 4

Kassa Medewerker

download hem anders gwn nog een keertje

Berichtdownload hem anders gwn nog een keertje

Bericht getypt door - evi111
Toegevoegd op 17 Okt 2012 om 12:49
raymondhoek
Datum: Woensdag, 17 Okt 2012, 13:42 | Bericht # 6   
ZTSF Gegevens
Groep: ZTSF beheerder
Prijzenkast: 9

ZTAO
Reputatie: 4

ZTSF Admin
Directeur

@ Jens26,
Als je me je mail even PB-t stuur ik hem wel op (vertaald naar NL, geen ruimte nodig, kan op elk biome) en volledig werkend.

Raymond ;)

Bericht@ Jens26,
Als je me je mail even PB-t stuur ik hem wel op (vertaald naar NL, geen ruimte nodig, kan op elk biome) en volledig werkend.

Raymond ;)

Bericht getypt door - raymondhoek
Toegevoegd op 17 Okt 2012 om 13:42
Zoo Tycoon SUPER Forum » Zoo Tycoon » Zoo Tycoon 2 Downloads » download keizer tamarin probleem
  • Page 1 of 1
  • 1
Search:

Hosted by uCoz