Marcelboy
Datum: Maandag, 08 Okt 2012, 18:43 | Bericht # 1
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
hallo allemaal. ik heb al een hele lange tijd redical remake van aurora designs maar heb 1 vraagje op de site van AD staat dat redical remake niet aleen de dieren realisticher maakt maar ook de biomes en lucht en het verandert ook de werkbalk maar ik heb dit niet weet iemand of dit hoort en dat de biomes en alle andere dingen mischien in een aparte douwnload komen. graag hoor ik een antwoord. gr.marcel(boy)
Je mag me ook gewoon Marcel noemen.
Bericht veranderd door: Marcelboy - Zondag, 14 Okt 2012, 22:23
Bericht hallo allemaal. ik heb al een hele lange tijd redical remake van aurora designs maar heb 1 vraagje op de site van AD staat dat redical remake niet aleen de dieren realisticher maakt maar ook de biomes en lucht en het verandert ook de werkbalk maar ik heb dit niet weet iemand of dit hoort en dat de biomes en alle andere dingen mischien in een aparte douwnload komen. graag hoor ik een antwoord. gr.marcel(boy) Bericht getypt door - Marcelboy Toegevoegd op 08 Okt 2012 om 18:43
legoman12324
Datum: Maandag, 08 Okt 2012, 19:00 | Bericht # 2
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast:
3
Onderdirecteur
ja over dat dat heeft niemand meschien komt dat in part c voor ander weet ik het niet
een klein zinnetje: DE NATUUR IS DE LEERMEESTER VAN IEDER
Bericht ja over dat dat heeft niemand meschien komt dat in part c voor ander weet ik het niet Bericht getypt door - legoman12324 Toegevoegd op 08 Okt 2012 om 19:00
Marcelboy
Datum: Maandag, 08 Okt 2012, 19:17 | Bericht # 3
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
@ legoman12324 , oke bedankt.
Bericht @ legoman12324 , oke bedankt.Bericht getypt door - Marcelboy Toegevoegd op 08 Okt 2012 om 19:17
McCamel
Datum: Vrijdag, 12 Okt 2012, 15:36 | Bericht # 4
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
2
Curator
Dat komt in een aparte download. RR A, B, C en RR MM A zijn alleen dieren en bij MM biomes. Meer niet.
~ Set by Eran, thanks a lot my friend ~
Bericht Dat komt in een aparte download. RR A, B, C en RR MM A zijn alleen dieren en bij MM biomes. Meer niet. Bericht getypt door - McCamel Toegevoegd op 12 Okt 2012 om 15:36
NielsG
Datum: Vrijdag, 12 Okt 2012, 16:03 | Bericht # 5
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
5
Member van het Seizoen
Directeur
Zoals David al zei is dat in de niet MM versies worden alleen dieren geremaked, in MM worden de dieren, de ambients, het water & de MM biomes geremaked, die balk en de remakes van de planten/rotsen/scenery volgen nog..
Bericht Zoals David al zei is dat in de niet MM versies worden alleen dieren geremaked, in MM worden de dieren, de ambients, het water & de MM biomes geremaked, die balk en de remakes van de planten/rotsen/scenery volgen nog.. Bericht getypt door - NielsG Toegevoegd op 12 Okt 2012 om 16:03
Marcelboy
Datum: Zondag, 14 Okt 2012, 22:22 | Bericht # 6
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
oke allemaal heel erg bedankt.
Bericht oke allemaal heel erg bedankt. Bericht getypt door - Marcelboy Toegevoegd op 14 Okt 2012 om 22:22
Terdo
Datum: Zondag, 14 Okt 2012, 23:52 | Bericht # 7
ZTSF Gegevens
Groep: Moderators
Prijzenkast:
7
Curator
Slotje
Always look on the bright side of life!
Bericht Slotje Bericht getypt door - Terdo Toegevoegd op 14 Okt 2012 om 23:52