Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

• Page 1 of 1
  • 1
Zoo Tycoon SUPER Forum » Zoo Tycoon » Zoo Tycoon 2 Downloads » Snowleo's glaskoepelhal doet het niet (Please help me!)
Snowleo's glaskoepelhal doet het niet
Olaf2000
Datum: Vrijdag, 31 Aug 2012, 17:57 | Bericht # 1   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 0

Kassa Medewerker

Ik heb Snowleo's glaskoepelhal tot twee keer toe gedownload en tot twee keer toe deed het dak het niet, de rest deed het wel. Na de tweede keer had ik zelfs geen icoontje van het dak!

Kan iemand helpen? :'(

Blubblubvisjes zijn mijn beste vrienden =D
BerichtIk heb Snowleo's glaskoepelhal tot twee keer toe gedownload en tot twee keer toe deed het dak het niet, de rest deed het wel. Na de tweede keer had ik zelfs geen icoontje van het dak!

Kan iemand helpen? :'(

Bericht getypt door - Olaf2000
Toegevoegd op 31 Aug 2012 om 17:57
Kit_Fisto
Datum: Vrijdag, 31 Aug 2012, 19:44 | Bericht # 2   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 1

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 2

Curator

ik weet niet of dit helpt maar ik vertel het toch maar xD:

ik had toen ik hem net had gedownload het probleem dat er een stukje van het dak boven de grond kwam. ik ben er dus achter gekomen dat je een soort palen moet plaatsen waar wat van die lengtes op staan xD... je plaatst daaar het dak op en je hebt hem. ;)

alleen dat van dat icoon weet ik niks van.. xD

ik hoop dat dit het probleem was en dat ik je heb geholpen ^_^

kijk in Dierenpark arts trade voor veel nieuwe dieren! :D
Berichtik weet niet of dit helpt maar ik vertel het toch maar xD:

ik had toen ik hem net had gedownload het probleem dat er een stukje van het dak boven de grond kwam. ik ben er dus achter gekomen dat je een soort palen moet plaatsen waar wat van die lengtes op staan xD... je plaatst daaar het dak op en je hebt hem. ;)

alleen dat van dat icoon weet ik niks van.. xD

ik hoop dat dit het probleem was en dat ik je heb geholpen ^_^

Bericht getypt door - Kit_Fisto
Toegevoegd op 31 Aug 2012 om 19:44
legoman12324
Datum: Vrijdag, 31 Aug 2012, 20:11 | Bericht # 3   
legoman12324  
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast: 3

Onderdirecteur

@ Olaf2000, nou zodra je hem hebt gedownload dan krijg je een verhoogt pad met een paal met hoogtes
en die moet je gebruiken

een klein zinnetje: DE NATUUR IS DE LEERMEESTER VAN IEDER
Bericht@ Olaf2000, nou zodra je hem hebt gedownload dan krijg je een verhoogt pad met een paal met hoogtes
en die moet je gebruiken

Bericht getypt door - legoman12324
Toegevoegd op 31 Aug 2012 om 20:11
Olaf2000
Datum: Vrijdag, 31 Aug 2012, 21:02 | Bericht # 4   
ZTSF Gegevens

Kassa Medewerker

Oh, dankjulliewel! Dat zal het wel zijn! En ik zal hem even redownloaden, kijken of de icoontjes er dan wel zijn. Misschien is het beter om het topic voorlopig even nog open te laten, dan kan ik het desnoods nog melden.

Blubblubvisjes zijn mijn beste vrienden =D
BerichtOh, dankjulliewel! Dat zal het wel zijn! En ik zal hem even redownloaden, kijken of de icoontjes er dan wel zijn. Misschien is het beter om het topic voorlopig even nog open te laten, dan kan ik het desnoods nog melden.

Bericht getypt door - Olaf2000
Toegevoegd op 31 Aug 2012 om 21:02
Cheeta7
Datum: Vrijdag, 31 Aug 2012, 22:11 | Bericht # 5   
ZTSF Gegevens

Horeca Medewerker

@ Olaf2000, Ik denk dat het zo in elkaar zit zoals legoman het zei. Je moet de glaskoepels plaatsen op een verhoogd pad en daarna kun je het verhoogd pad vervangen door een ''glas verhoogd pad'' .

Groetjes Bart

Bericht@ Olaf2000, Ik denk dat het zo in elkaar zit zoals legoman het zei. Je moet de glaskoepels plaatsen op een verhoogd pad en daarna kun je het verhoogd pad vervangen door een ''glas verhoogd pad'' .

Groetjes Bart

Bericht getypt door - Cheeta7
Toegevoegd op 31 Aug 2012 om 22:11
Zoo Tycoon SUPER Forum » Zoo Tycoon » Zoo Tycoon 2 Downloads » Snowleo's glaskoepelhal doet het niet (Please help me!)
  • Page 1 of 1
  • 1
Search:

Hosted by uCoz