ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 55 Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
Ik heb Snowleo's glaskoepelhal tot twee keer toe gedownload en tot twee keer toe deed het dak het niet, de rest deed het wel. Na de tweede keer had ik zelfs geen icoontje van het dak!
Kan iemand helpen? Blubblubvisjes zijn mijn beste vrienden =D
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 262 Prijzenkast:
1 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Curator
ik weet niet of dit helpt maar ik vertel het toch maar xD:
ik had toen ik hem net had gedownload het probleem dat er een stukje van het dak boven de grond kwam. ik ben er dus achter gekomen dat je een soort palen moet plaatsen waar wat van die lengtes op staan xD... je plaatst daaar het dak op en je hebt hem.
alleen dat van dat icoon weet ik niks van.. xD
ik hoop dat dit het probleem was en dat ik je heb geholpen
kijk in Dierenpark arts trade voor veel nieuwe dieren! :D
@ Olaf2000, nou zodra je hem hebt gedownload dan krijg je een verhoogt pad met een paal met hoogtes en die moet je gebruiken een klein zinnetje: DE NATUUR IS DE LEERMEESTER VAN IEDER
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 55 Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
Oh, dankjulliewel! Dat zal het wel zijn! En ik zal hem even redownloaden, kijken of de icoontjes er dan wel zijn. Misschien is het beter om het topic voorlopig even nog open te laten, dan kan ik het desnoods nog melden. Blubblubvisjes zijn mijn beste vrienden =D
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 144 Prijzenkast:
0
Horeca Medewerker
@ Olaf2000, Ik denk dat het zo in elkaar zit zoals legoman het zei. Je moet de glaskoepels plaatsen op een verhoogd pad en daarna kun je het verhoogd pad vervangen door een ''glas verhoogd pad'' .