ik heb laast het atlantische seawing pack gedownload http://zerosvalmontprojects.webs.com/seawings.htm alleen als sla je me dood ik weet de namen niet van de vogel's dus wie kan me helpen met vertalen of me te zegen welke dieren welke naam hebben een klein zinnetje: DE NATUUR IS DE LEERMEESTER VAN IEDER
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 80 Prijzenkast:
0 ZTAOCredits:0Reputatie:3
Kassa Medewerker
waarom heb je aan een naam niet veel? En je kan de naam ingame in het nederlands zetten zodat je hem wel ziet. heb ik ook moeten doen bij een paar dieren .
@ Jens26, nee je snapt me niet goed aan de naam zelf heb ik wel wat maar het pack heeft vier vogel's en het is een naam dus mis ik er nog drie een klein zinnetje: DE NATUUR IS DE LEERMEESTER VAN IEDER
@ legoman12324, Ik weet wel een beetje hoe je moet vertalen, maar dit zijn de dieren namen:
Het zijn allemaal soort meeuwen, maar je kan op de dieren klikken dan krijg je de download met engelse naam dan ga je naar google translate en dan geef je die naam in en vertaal je hem naar het nederlands Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
@ OrcaFreak, bedankt voor de namen ik ga ze allemaal downloaden en @ wollykonijn, moet ik alles van de dieren vertalen om het te laten werken een klein zinnetje: DE NATUUR IS DE LEERMEESTER VAN IEDER
@ legoman12324, Nou je hebt als je lang opent iets met zoopedia wss. staat daar een map of meerderen met bepaalde cijfers dus: 1300 of 1330 zo iets en dan moet je een nieuwe map aan maken met NL zoopedia Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam