Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

• Page 1 of 1
  • 1
Zoo Tycoon SUPER Forum » Zoo Tycoon » Zoo Tycoon 2 Downloads » grafisch probleem (hele felle kleuren echt heel nep!)
grafisch probleem
kroko72
Datum: Zondag, 12 Aug 2012, 17:56 | Bericht # 1   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 0

Kassa Medewerker

Ik heb gister veel nieuwe dingen gedownload waaronder ook "AN" en verschillende verhogingen,
nu werkt de film hack niet meer en de kleuren zijn zeer slecht heel fel en absoluut niet mooi.
Na een nieuwe installatie heb ik het spel weer opgestart en de kleuren zijn gewoon. Dus heb toen alle downloads weer terug gezet en toen was het weer mis,daarom had ik alle downloads weer weg gedaan maar hij blijft nu zo slecht. ik denk zelf dat het "AN" is iemand hier vaker last van gehad ?
Heb trouwens op de andere laptops geen problemen en heb daar dezelfde downloads opstaan.

hoop dat jullie mij kunnen helpen.

Groetjes kroko72

klik op de banner om bij mijn trade-center komen
BerichtIk heb gister veel nieuwe dingen gedownload waaronder ook "AN" en verschillende verhogingen,
nu werkt de film hack niet meer en de kleuren zijn zeer slecht heel fel en absoluut niet mooi.
Na een nieuwe installatie heb ik het spel weer opgestart en de kleuren zijn gewoon. Dus heb toen alle downloads weer terug gezet en toen was het weer mis,daarom had ik alle downloads weer weg gedaan maar hij blijft nu zo slecht. ik denk zelf dat het "AN" is iemand hier vaker last van gehad ?
Heb trouwens op de andere laptops geen problemen en heb daar dezelfde downloads opstaan.

hoop dat jullie mij kunnen helpen.

Groetjes kroko72

Bericht getypt door - kroko72
Toegevoegd op 12 Aug 2012 om 17:56
Kit_Fisto
Datum: Zondag, 12 Aug 2012, 18:03 | Bericht # 2   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 1

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 2

Curator

@ kroko72, kun je mischien wat foto's laten zien?? en wat is ook al weer de afkorting van AN? :p

gr. Marijn

kijk in Dierenpark arts trade voor veel nieuwe dieren! :D
Bericht@ kroko72, kun je mischien wat foto's laten zien?? en wat is ook al weer de afkorting van AN? :p

gr. Marijn

Bericht getypt door - Kit_Fisto
Toegevoegd op 12 Aug 2012 om 18:03
kroko72
Datum: Zondag, 12 Aug 2012, 19:46 | Bericht # 3   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 0

Kassa Medewerker

aribian nights volgens mij is het fout geschreven.Maar wat ook opvallend is ik heb net een print screen gemaakt en toen ik hem in paint plakte waren de kleuren wel normaal. Ik zal straks even foto maken met digitale camera.

Added (12 Aug 2012, 19:35)
---------------------------------------------
heb zojuist nog een keer opnieuw geïnstalleerd en heb toen een voor een de downloads weer terug gezet en kwam er toen achter dat het mis ging nadat ik senario einde heb gebruikt. dus het ligt niet aan ''AN'' maar goed krijg dit niet opgelost in de opties.

dus heeft iemand enig idee

Added (12 Aug 2012, 19:46)
Is opgelost ik heb de senario einde zelf opnieuw inelkaar gezet en nu blijven de grapichs wel goed toch bedankt voor jullie hulp.

en als ik het goed heb begrepen moet ik nu vragen om op slot te doen.

groetjes kroko 72

klik op de banner om bij mijn trade-center komen
Berichtaribian nights volgens mij is het fout geschreven.Maar wat ook opvallend is ik heb net een print screen gemaakt en toen ik hem in paint plakte waren de kleuren wel normaal. Ik zal straks even foto maken met digitale camera.

Added (12 Aug 2012, 19:35)
heb zojuist nog een keer opnieuw geïnstalleerd en heb toen een voor een de downloads weer terug gezet en kwam er toen achter dat het mis ging nadat ik senario einde heb gebruikt. dus het ligt niet aan ''AN'' maar goed krijg dit niet opgelost in de opties.

dus heeft iemand enig idee

Added (12 Aug 2012, 19:46)
Is opgelost ik heb de senario einde zelf opnieuw inelkaar gezet en nu blijven de grapichs wel goed toch bedankt voor jullie hulp.

en als ik het goed heb begrepen moet ik nu vragen om op slot te doen.

groetjes kroko 72

Bericht getypt door - kroko72
Toegevoegd op 12 Aug 2012 om 19:46
wollykonijn
Datum: Zondag, 12 Aug 2012, 20:41 | Bericht # 4   
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast: 1

Onderdirecteur

@ kroko72, ff, je computer 1 dag of 2 dagen terug zetten zodat het wss. het zelfde is als toen ;)

Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's:
Zt2 signteam
Bericht@ kroko72, ff, je computer 1 dag of 2 dagen terug zetten zodat het wss. het zelfde is als toen ;)

Bericht getypt door - wollykonijn
Toegevoegd op 12 Aug 2012 om 20:41
Zoo Tycoon SUPER Forum » Zoo Tycoon » Zoo Tycoon 2 Downloads » grafisch probleem (hele felle kleuren echt heel nep!)
  • Page 1 of 1
  • 1
Search:

Hosted by uCoz