ik heb laats winwar gedownload en ik wilde nou net iets downloaden en toen kwam winwar in beeld met allerlei mapjes en toen wist ik niet wat ik moest doen want eerst zonder winwar kon ik het gewoon plaatsen in zt2 map en nou komt in een keer winwar tevoorschijn zou iemand mij kunnen helpen
@ boerroel545, als je google chrome hebt moet je dit doen: Boven aan de rechterkant bij de adresbalk staat een soort tang klik daar met de rechter muisknop op en druk dan in dat rijtje op downloads als je dat hebt gedaan druk je op download weergeven en dan krijg je wss een map met allemaal downloads te zien je selecteert het juiste bestand en drukt op ctrl+c en zet hem in je zt2 map! Als je geen google chrome hebt dan open je het bestand en boven entities en al die anderen mappen staat een map die geen naam heeft druk daar op dan kom je in de algemenen map van je downloads dan druk je op ctrl+c (als je het juiste bestand hebt) en zet hem in je zt2 map, anders kun je winrar altijd nog verwijderen Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
@wollykonijn dankje het is gelukt maar ik heb nog een vraagje als ik de taal van een dier wil verander moet er in winwar de map lang staan de eerste keer stond hij er maar de tweede keer niet en ik heb de map uit mijn zt2 map verwijderd zou iemand mij kunnen helpen
edit: laat maar ik heb het gevonden hier kan een slotje op