Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

Page 1 of 11
Zoo Tycoon SUPER Forum » Zoo Tycoon » Zoo Tycoon 2 Algemeen » Bezoekers binnen omheiningen
Bezoekers binnen omheiningen
andresmit1984
Datum: Dinsdag, 11 Aug 2015, 16:12 | Bericht # 1   
andresmit1984 
ZTSF Gegevens
Groep: Non-actief lid
Prijzenkast: 0

Vrijwilliger

Goedemiddag :)

Ik heb met enige regelmaat last van het feit dat ik bezoekers binnen de omheiningen voor dieren krijg. Het schijnt een bug te zijn die na al die jaren ook wel niet meer gefixed zal worden. Heeft iemand een idee of er andere manieren zijn om deze bug te omzeilen, of dat er misschien een andere patch is?

N.b.: Ik weet zeker dat de omheiningen volledig gesloten zijn met enkel een doorgang voor dierentuinpersoneel.

Bericht veranderd door: andresmit1984 - Dinsdag, 11 Aug 2015, 16:17
BerichtGoedemiddag :)

Ik heb met enige regelmaat last van het feit dat ik bezoekers binnen de omheiningen voor dieren krijg. Het schijnt een bug te zijn die na al die jaren ook wel niet meer gefixed zal worden. Heeft iemand een idee of er andere manieren zijn om deze bug te omzeilen, of dat er misschien een andere patch is?

N.b.: Ik weet zeker dat de omheiningen volledig gesloten zijn met enkel een doorgang voor dierentuinpersoneel.

Bericht getypt door - andresmit1984
Toegevoegd op 11 Aug 2015 om 16:12
ZooZa
Datum: Dinsdag, 11 Aug 2015, 19:04 | Bericht # 2   
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast: 1

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 4

Curator

ik had dit ooit met Transport Stations (jeepstation zegmaar)
als je die tegen een verblijf aan plaatst, kan het zijn dat ze zomaar in het verblijf komen
ik weet niet of dit met andere gebouwen en objecten ook zo kan zijn
verder kan het misschien zijn dat ze door een heuvel erin 'lopen' maar dat valt meestal wel op...
probeer anders het pad breder te maken (minstens 2 blokjes) en verder van een verblijf af?

Berichtik had dit ooit met Transport Stations (jeepstation zegmaar)
als je die tegen een verblijf aan plaatst, kan het zijn dat ze zomaar in het verblijf komen
ik weet niet of dit met andere gebouwen en objecten ook zo kan zijn
verder kan het misschien zijn dat ze door een heuvel erin 'lopen' maar dat valt meestal wel op...
probeer anders het pad breder te maken (minstens 2 blokjes) en verder van een verblijf af?

Bericht getypt door - ZooZa
Toegevoegd op 11 Aug 2015 om 19:04
andresmit1984
Datum: Dinsdag, 11 Aug 2015, 20:10 | Bericht # 3   
andresmit1984 
ZTSF Gegevens

Vrijwilliger

Ik heb mijn paden meestal 2 of 3 blokjes breed. Tevens maak ik mijn parken zo vlak mogelijk omdat het te vaak voorkomt dat dieren of verzorgers niet bij  uitwerpselen of voederbakken kunnen komen. Het lijkt er op dat als gasten tegen een "object" aan lopen (podia, bankjes, etc.), ze kunnen transporteren in het aangrenzende verblijf. Blijft een merkwaardig probleem. De omheiningen zijn  geschikt voor de betreffende dieren.

Bericht veranderd door: andresmit1984 - Dinsdag, 11 Aug 2015, 20:12
BerichtIk heb mijn paden meestal 2 of 3 blokjes breed. Tevens maak ik mijn parken zo vlak mogelijk omdat het te vaak voorkomt dat dieren of verzorgers niet bij  uitwerpselen of voederbakken kunnen komen. Het lijkt er op dat als gasten tegen een "object" aan lopen (podia, bankjes, etc.), ze kunnen transporteren in het aangrenzende verblijf. Blijft een merkwaardig probleem. De omheiningen zijn  geschikt voor de betreffende dieren.

Toegevoegd op 11 Aug 2015 om 20:10
Silverwren
Datum: Dinsdag, 11 Aug 2015, 23:03 | Bericht # 4   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid

Vrijwilliger

Sorry for posting in English, but I thought it would be better than Google translated Dutch. I've found that often if you have any elevated paths that visitors will somehow manage to fall into the exhibits. What I do to mostly correct this is choose the highest of the fences for the elevated paths and put that on the path. It usually seems to work to keep them out. Also, sometimes I find I have to change what kind of fence I'm using for the exhibits, often changing to the stone fence with glass viewing windows and that also seems to help reduce the number of visitors getting in with the animals. It is a very strange glitch though and one that I'm still surprised was never given a patch to fix. Perhaps some day a designer might have enough free time to look into it and create a user-made patch, but currently there are none that I know.
BerichtSorry for posting in English, but I thought it would be better than Google translated Dutch. I've found that often if you have any elevated paths that visitors will somehow manage to fall into the exhibits. What I do to mostly correct this is choose the highest of the fences for the elevated paths and put that on the path. It usually seems to work to keep them out. Also, sometimes I find I have to change what kind of fence I'm using for the exhibits, often changing to the stone fence with glass viewing windows and that also seems to help reduce the number of visitors getting in with the animals. It is a very strange glitch though and one that I'm still surprised was never given a patch to fix. Perhaps some day a designer might have enough free time to look into it and create a user-made patch, but currently there are none that I know.

Bericht getypt door - Silverwren
Toegevoegd op 11 Aug 2015 om 23:03
andresmit1984
Datum: Woensdag, 12 Aug 2015, 17:52 | Bericht # 5   
andresmit1984 
ZTSF Gegevens

Vrijwilliger

This happens without the use of elevated paths.  I've managed to work around the issue by not placing any objects on the paths.  It seems guests can teleport into the exhibits when they get stuck into objects.

Ook zonder verhoogde paden gebeurd het. Ik werk er nu omheen door geen objecten op paden te plaatsen. Als bezoekers vast komen te zitten in een object kan het zijn dat ze kunnen teleporteren in een verblijf.

Bericht veranderd door: andresmit1984 - Woensdag, 12 Aug 2015, 17:52
BerichtThis happens without the use of elevated paths.  I've managed to work around the issue by not placing any objects on the paths.  It seems guests can teleport into the exhibits when they get stuck into objects.

Ook zonder verhoogde paden gebeurd het. Ik werk er nu omheen door geen objecten op paden te plaatsen. Als bezoekers vast komen te zitten in een object kan het zijn dat ze kunnen teleporteren in een verblijf.

Toegevoegd op 12 Aug 2015 om 17:52
Silverwren
Datum: Woensdag, 12 Aug 2015, 19:45 | Bericht # 6   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid

Vrijwilliger

I see, well that's something. And that's good to know so now I can also stop having guests ending up in my exhibits. Thank you for saying what you've found works.
BerichtI see, well that's something. And that's good to know so now I can also stop having guests ending up in my exhibits. Thank you for saying what you've found works.

Bericht getypt door - Silverwren
Toegevoegd op 12 Aug 2015 om 19:45
raymondhoek
Datum: Zondag, 16 Aug 2015, 11:32 | Bericht # 7   
ZTSF Gegevens
Groep: ZTSF beheerder
Prijzenkast: 9

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 4

ZTSF Admin
Directeur

Ik heb dit probleem ook redelijk vaak als ik "ronde" bochten heb in mijn hekken, dan denken bezoekers ook spontaan dat dieren niet in hun verblijf zitten.
Bezoekers kunnen er nog wel eens inkomen doordat ze tussen een object en hek willen lopen terwijl deze tegen elkaar aan staan.
Als voorbeeld een donatiebox, die tegen een hek aan staat, dan proberen ze er tussendoor te lopen waarbij het spel denkt: dat kan niet, dus plaatst de bezoeker 1 blokje op (aan de andere kant van het hek).

Kijk dus even of je dit hebt?

Raymond ;)

BerichtIk heb dit probleem ook redelijk vaak als ik "ronde" bochten heb in mijn hekken, dan denken bezoekers ook spontaan dat dieren niet in hun verblijf zitten.
Bezoekers kunnen er nog wel eens inkomen doordat ze tussen een object en hek willen lopen terwijl deze tegen elkaar aan staan.
Als voorbeeld een donatiebox, die tegen een hek aan staat, dan proberen ze er tussendoor te lopen waarbij het spel denkt: dat kan niet, dus plaatst de bezoeker 1 blokje op (aan de andere kant van het hek).

Kijk dus even of je dit hebt?

Raymond ;)

Bericht getypt door - raymondhoek
Toegevoegd op 16 Aug 2015 om 11:32
Zoo Tycoon SUPER Forum » Zoo Tycoon » Zoo Tycoon 2 Algemeen » Bezoekers binnen omheiningen
Page 1 of 11
Search:

Hosted by uCoz