Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

Page 1 of 212»
Zoo Tycoon SUPER Forum » Zoo Tycoon » Zoo Tycoon 2 Algemeen » Zoo tycoon 4 (Vind jij dat er een zoo tycoon 4 moet komen of niet?)
Zoo tycoon 4
Verzorger-Jarne
Datum: Vrijdag, 10 Jul 2015, 23:19 | Bericht # 1   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 0

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 2

Verzorger

Vinden jullie dat er een zt4 voor de pc moeten komen. De laatste echte zoo tycoon met veel mogelijkheden is immmers al van lang geleden. Zt3 is korter geleden maar deze heeft te weinig soorten naar mijn zin. Er komt ook al een nieuwe zoo tycoon maar dat is een mobiele game dus lang niet zo leuk. Alleen met zt2 heb je dus momenteel de mogelijkheid om realistische zoo's te maken. Maar hiermee dus de vraag, moet er een nieuwe zoo tycoon komen? Aangezien zt2 steeds minder
populair wordt en bovendien nogal oud.

Zelf vind ik dat er wel een zt4 (of 5 als de mobiele versie 4 gaat heten) moet komen. Alleen moet die wel wat anders zijn vind ik. Ten eerste zouden ze een downloadsysteem zoals dat van steam moeten hebben zodat iedereen aan alle downloads aan kan geraken. Qua realisme vind ik dat de voederdingen terug moeten zijn zoals Zt2. Eveneens moet je zoals in zt2 de vormen van verblijven kunnen kiezen. In zt3 kon dat niet denk ik. Wel moeten de maps groter. Minstens zo groot als die van zt3. Als laatste vind ik dat ze ofwel een goede ingang, ofwel geen ingang moeten plaatsen. Die van zt3 zou bijvoorbeeld nog een goede ingang zijn. Ook moet er een grote dierenkeuze zijn (hoewel dit ook kan d.m.v. Downloads) Als laatste moet het net als in zt3 zonder
gridpatroon. Dit zijn ongeveer de richtlijnen hoe volgens mij een nieuwe zoo tycoon zou moeten zijn.

Nu rest alleen nog jullie mening hierover.
BerichtVinden jullie dat er een zt4 voor de pc moeten komen. De laatste echte zoo tycoon met veel mogelijkheden is immmers al van lang geleden. Zt3 is korter geleden maar deze heeft te weinig soorten naar mijn zin. Er komt ook al een nieuwe zoo tycoon maar dat is een mobiele game dus lang niet zo leuk. Alleen met zt2 heb je dus momenteel de mogelijkheid om realistische zoo's te maken. Maar hiermee dus de vraag, moet er een nieuwe zoo tycoon komen? Aangezien zt2 steeds minder
populair wordt en bovendien nogal oud.

Zelf vind ik dat er wel een zt4 (of 5 als de mobiele versie 4 gaat heten) moet komen. Alleen moet die wel wat anders zijn vind ik. Ten eerste zouden ze een downloadsysteem zoals dat van steam moeten hebben zodat iedereen aan alle downloads aan kan geraken. Qua realisme vind ik dat de voederdingen terug moeten zijn zoals Zt2. Eveneens moet je zoals in zt2 de vormen van verblijven kunnen kiezen. In zt3 kon dat niet denk ik. Wel moeten de maps groter. Minstens zo groot als die van zt3. Als laatste vind ik dat ze ofwel een goede ingang, ofwel geen ingang moeten plaatsen. Die van zt3 zou bijvoorbeeld nog een goede ingang zijn. Ook moet er een grote dierenkeuze zijn (hoewel dit ook kan d.m.v. Downloads) Als laatste moet het net als in zt3 zonder
gridpatroon. Dit zijn ongeveer de richtlijnen hoe volgens mij een nieuwe zoo tycoon zou moeten zijn.

Nu rest alleen nog jullie mening hierover.

Bericht getypt door - Verzorger-Jarne
Toegevoegd op 10 Jul 2015 om 23:19
ZooZa
Datum: Zaterdag, 11 Jul 2015, 08:52 | Bericht # 2   
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast: 1

ZTAO
Reputatie: 4

Curator

op de facebookpagina van zt2 vroegen ze of er mensen interesse hadden in een nieuwe zoo tycoon voor pc, die lijkt op zt3 maar dan anders, ik weet niet of het ook gaat gebeuren hoor!

Berichtop de facebookpagina van zt2 vroegen ze of er mensen interesse hadden in een nieuwe zoo tycoon voor pc, die lijkt op zt3 maar dan anders, ik weet niet of het ook gaat gebeuren hoor!

Bericht getypt door - ZooZa
Toegevoegd op 11 Jul 2015 om 08:52
Verzorger-Jarne
Datum: Zaterdag, 11 Jul 2015, 12:44 | Bericht # 3   
ZTSF Gegevens

ZTAO

Verzorger

@ ZooZa, Vermoedelijk gaat het niet zo snel gebeuren. Ik heb dit topic eerder geopend uit interesse naar jullie meningen hierover. En persoonlijk vind ik dat ZT3 te weinig vrijheid geeft. De dieren zien er dan weer wel heel realistisch uit.
Bericht@ ZooZa, Vermoedelijk gaat het niet zo snel gebeuren. Ik heb dit topic eerder geopend uit interesse naar jullie meningen hierover. En persoonlijk vind ik dat ZT3 te weinig vrijheid geeft. De dieren zien er dan weer wel heel realistisch uit.

Toegevoegd op 11 Jul 2015 om 12:44
jeffrey
Datum: Zaterdag, 11 Jul 2015, 14:06 | Bericht # 4   
ZTSF Gegevens

Curator

Ik zou het eigenlijk niet weten... Ik vind zootycoon 2 op zich al een prima game (zolang er downloads voor zijn) en kan me eigenlijk moeilijk een betere versie voorstellen... Bepaalde dingen zouden natuurlijk wel realistischer kunnen, maar daar hoeft van mij dan niet perse meteen een heel nieuw spel voor ontwikkeld te worden ;)

Always look on the bright side of life!
BerichtIk zou het eigenlijk niet weten... Ik vind zootycoon 2 op zich al een prima game (zolang er downloads voor zijn) en kan me eigenlijk moeilijk een betere versie voorstellen... Bepaalde dingen zouden natuurlijk wel realistischer kunnen, maar daar hoeft van mij dan niet perse meteen een heel nieuw spel voor ontwikkeld te worden ;)

Bericht getypt door - jeffrey
Toegevoegd op 11 Jul 2015 om 14:06
Verzorger-Jarne
Datum: Zaterdag, 11 Jul 2015, 15:04 | Bericht # 5   
ZTSF Gegevens

ZTAO

Verzorger

@ jeffrey, Op zich heb je gelijk maar anderzijds doordat zt2 toch al wel oud is wordt het steeds minder gespeeld. Ook zijn er steeds meer downloads aan het verdwijnen van het internet. En neem nu de forums, ook die worden steeds minder bezocht. Zoo tycoon Unleashed was de grootste site en is nu ook weg. Vandaar dus dat ik denk dat een nieuwe game terug een vernieuwde interesse zou brengen bij veel mensen.
Bericht@ jeffrey, Op zich heb je gelijk maar anderzijds doordat zt2 toch al wel oud is wordt het steeds minder gespeeld. Ook zijn er steeds meer downloads aan het verdwijnen van het internet. En neem nu de forums, ook die worden steeds minder bezocht. Zoo tycoon Unleashed was de grootste site en is nu ook weg. Vandaar dus dat ik denk dat een nieuwe game terug een vernieuwde interesse zou brengen bij veel mensen.

Toegevoegd op 11 Jul 2015 om 15:04
jeffrey
Datum: Zaterdag, 11 Jul 2015, 16:18 | Bericht # 6   
ZTSF Gegevens

Curator

@ Verzorger-Jarne, Dat zou idd wel een groot voordeel zijn, maar dan moet het spel natuurlijk wel beter zijn ;) (Anders trekt het die aandacht nog niet)

Bericht veranderd door: jeffrey - Zaterdag, 11 Jul 2015, 16:18
Bericht@ Verzorger-Jarne, Dat zou idd wel een groot voordeel zijn, maar dan moet het spel natuurlijk wel beter zijn ;) (Anders trekt het die aandacht nog niet)

Toegevoegd op 11 Jul 2015 om 16:18
Verzorger-Jarne
Datum: Zaterdag, 11 Jul 2015, 16:37 | Bericht # 7   
ZTSF Gegevens

ZTAO

Verzorger

@ jeffrey, Hoeft niet altijd. Het verschil is gewoon dat de mensen meer aandacht aan een nieuwe game besteden en de oude vaak gewoon vergeten.
Bericht@ jeffrey, Hoeft niet altijd. Het verschil is gewoon dat de mensen meer aandacht aan een nieuwe game besteden en de oude vaak gewoon vergeten.

Toegevoegd op 11 Jul 2015 om 16:37
jeffrey
Datum: Zaterdag, 11 Jul 2015, 20:22 | Bericht # 8   
ZTSF Gegevens

Curator

Daar heb je gelijk in, maar het ligt er ook aan hoe lang het spel gespeeld wordt.

Als voorbeeld neem ik even mijn eigen situatie:
Zoo Tycoon 2 speel ik meestal in (lange) periodes, dat houdt in dat ik Zoo Tycoon 2 soms wel 2 maand achter elkaar speel en dan 2 maanden helemaal niet. Als ik nu kijk naar de Zoo Tycoon die uitkwam voor de Xbox (die ik persoonlijk veel minder vond als Zoo Tycoon 2), die zou ik misschien twee weken gespeeld hebben en daarna nooit weer... Ik zou er dus bijv. via internet ook geen aandacht aan besteed hebben.

Op die manier ligt het er dus maar net aan of het spel interessant/leuk genoeg is om er bijv. ook via internet lang aandacht aan te besteden ;)

BerichtDaar heb je gelijk in, maar het ligt er ook aan hoe lang het spel gespeeld wordt.

Als voorbeeld neem ik even mijn eigen situatie:
Zoo Tycoon 2 speel ik meestal in (lange) periodes, dat houdt in dat ik Zoo Tycoon 2 soms wel 2 maand achter elkaar speel en dan 2 maanden helemaal niet. Als ik nu kijk naar de Zoo Tycoon die uitkwam voor de Xbox (die ik persoonlijk veel minder vond als Zoo Tycoon 2), die zou ik misschien twee weken gespeeld hebben en daarna nooit weer... Ik zou er dus bijv. via internet ook geen aandacht aan besteed hebben.

Op die manier ligt het er dus maar net aan of het spel interessant/leuk genoeg is om er bijv. ook via internet lang aandacht aan te besteden ;)

Toegevoegd op 11 Jul 2015 om 20:22
Verzorger-Jarne
Datum: Zondag, 12 Jul 2015, 12:13 | Bericht # 9   
ZTSF Gegevens

ZTAO

Verzorger

@ jeffrey, Daar heb je dan ook weer gelijk in.
Bericht@ jeffrey, Daar heb je dan ook weer gelijk in.

Toegevoegd op 12 Jul 2015 om 12:13
ZooZa
Datum: Zondag, 12 Jul 2015, 15:54 | Bericht # 10   
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast: 1

ZTAO
Reputatie: 4

Curator

en de community krimpt, we houden dit waarschijnlijk geen 5 jaar meer vol! alle mensen worden te oud voor het spel, ik denk dat de mensen die het nu spelen al veel ouder zijn dan waar ze het voor hebben ontwikkeld
maar het word daardoor wel realistischer, maar een nieuw spel zou het spel en de community weer populairder maken!

Berichten de community krimpt, we houden dit waarschijnlijk geen 5 jaar meer vol! alle mensen worden te oud voor het spel, ik denk dat de mensen die het nu spelen al veel ouder zijn dan waar ze het voor hebben ontwikkeld
maar het word daardoor wel realistischer, maar een nieuw spel zou het spel en de community weer populairder maken!

Bericht getypt door - ZooZa
Toegevoegd op 12 Jul 2015 om 15:54
Zoo Tycoon SUPER Forum » Zoo Tycoon » Zoo Tycoon 2 Algemeen » Zoo tycoon 4 (Vind jij dat er een zoo tycoon 4 moet komen of niet?)
Page 1 of 212»
Search:

Hosted by uCoz