Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

Page 1 of 11
Zoo Tycoon SUPER Forum » Zoo Tycoon » Zoo Tycoon 2 Algemeen » Spel loopt vast op Windows 8 (spreekt voor zich :P)
Spel loopt vast op Windows 8
Maxiejj
Datum: Donderdag, 02 Jul 2015, 11:06 | Bericht # 1   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 0

Parkeerhulp

Hai,

ik heb sinds kort weer Zoo Tycoon 2 op m'n Windows 8 laptop staan. Hij installeert prima en ik kan een paar minuten spelen tot het spel en mijn computer vastlopen en de enige manier om ZT2 af te sluiten de computer opnieuw opstarten is.
Ik weet dat het spel oud is voor Windows 8 maar ik hoopte dat er toch een manier zou zijn om het spel te kunnen spelen...

Gr Max

Groetjes Max
BerichtHai,

ik heb sinds kort weer Zoo Tycoon 2 op m'n Windows 8 laptop staan. Hij installeert prima en ik kan een paar minuten spelen tot het spel en mijn computer vastlopen en de enige manier om ZT2 af te sluiten de computer opnieuw opstarten is.
Ik weet dat het spel oud is voor Windows 8 maar ik hoopte dat er toch een manier zou zijn om het spel te kunnen spelen...

Gr Max

Bericht getypt door - Maxiejj
Toegevoegd op 02 Jul 2015 om 11:06
Verzorger-Jarne
Datum: Vrijdag, 10 Jul 2015, 10:49 | Bericht # 2   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 0

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 2

Verzorger

Mijn vader speelt het spel op een windows 8 en dat gaat prima. Geen idee hoe het dus komt.
BerichtMijn vader speelt het spel op een windows 8 en dat gaat prima. Geen idee hoe het dus komt.

Bericht getypt door - Verzorger-Jarne
Toegevoegd op 10 Jul 2015 om 10:49
Zoo Tycoon SUPER Forum » Zoo Tycoon » Zoo Tycoon 2 Algemeen » Spel loopt vast op Windows 8 (spreekt voor zich :P)
Page 1 of 11
Search:

Hosted by uCoz