Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

• Page 1 of 1
  • 1
Zoo Tycoon SUPER Forum » Zoo Tycoon » Zoo Tycoon 2 Algemeen » probleem met de combipatch van snowleo
probleem met de combipatch van snowleo
legoman12324
Datum: Maandag, 06 Apr 2015, 17:33 | Bericht # 1   
legoman12324  
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast: 3

Onderdirecteur

ik heb sinds een paar dagen een probleem met de combipatch van snowleo hij zorgt er nu namelijk voor dat de objecten van Raymond vrij te plaatsen zijn
en dat is normaal niet de bedoeling ik heb het nu meer over de Palen hekken voliare add one zo hebben jullie een oplossing of iets want opnieuw alles downloaden en instaleren is niet de oplossing

dus roep u maar want dankzij dit leuke probleem kan ik nu niet verder met het bouwen van bepaalde verblijven

een klein zinnetje: DE NATUUR IS DE LEERMEESTER VAN IEDER
Berichtik heb sinds een paar dagen een probleem met de combipatch van snowleo hij zorgt er nu namelijk voor dat de objecten van Raymond vrij te plaatsen zijn
en dat is normaal niet de bedoeling ik heb het nu meer over de Palen hekken voliare add one zo hebben jullie een oplossing of iets want opnieuw alles downloaden en instaleren is niet de oplossing

dus roep u maar want dankzij dit leuke probleem kan ik nu niet verder met het bouwen van bepaalde verblijven

Bericht getypt door - legoman12324
Toegevoegd op 06 Apr 2015 om 17:33
carnotaurus
Datum: Maandag, 06 Apr 2015, 21:18 | Bericht # 2   
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast: 2

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 3

Onderdirecteur

De oplossing die ik heb gekozen is gewoon heel secuur kijken om alles goed te plaatsen.
Verder zou ik het niet weten, in principe kun je gewoon kijken dat het vierkant overeenkomt, dan klopt het meestal wel.
(voordeeltje: je kan nu nog vrijer bouwen)

dieren? ik weet er alles van! heb je een vraag? PM me!
BerichtDe oplossing die ik heb gekozen is gewoon heel secuur kijken om alles goed te plaatsen.
Verder zou ik het niet weten, in principe kun je gewoon kijken dat het vierkant overeenkomt, dan klopt het meestal wel.
(voordeeltje: je kan nu nog vrijer bouwen)

Bericht getypt door - carnotaurus
Toegevoegd op 06 Apr 2015 om 21:18
Zoo Tycoon SUPER Forum » Zoo Tycoon » Zoo Tycoon 2 Algemeen » probleem met de combipatch van snowleo
  • Page 1 of 1
  • 1
Search:

Hosted by uCoz