help
ZooZa
Datum: Dinsdag, 31 Maa 2015, 16:30 | Bericht # 1
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast:
1
ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 4
Curator
het is superjammer, maar als ik foto's maak met mijn zoo camera (dus ingame) stopt m'n game opeens en zit ik op mijn startscherm van mijn pc kan iemand helpen? wat zou het kunnen zijn? zitten mijn albums te vol? heb ik te veel zoo's gebouwd? heb ik een conflicten download? bedankt!
Bericht het is superjammer, maar als ik foto's maak met mijn zoo camera (dus ingame) stopt m'n game opeens en zit ik op mijn startscherm van mijn pc kan iemand helpen? wat zou het kunnen zijn? zitten mijn albums te vol? heb ik te veel zoo's gebouwd? heb ik een conflicten download? bedankt! Bericht getypt door - ZooZa Toegevoegd op 31 Maa 2015 om 16:30
mathijsaa
Datum: Dinsdag, 31 Maa 2015, 18:52 | Bericht # 2
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast:
0
ZTAO
Reputatie: 1
Kassa Medewerker
@ ZooZa , ik denk dat je iets verkeerds hebt gedownload waardoor hij crasht. heb zelf ook zoiets maar dan als ik een tank wil plaatsen
Bericht @ ZooZa , ik denk dat je iets verkeerds hebt gedownload waardoor hij crasht. heb zelf ook zoiets maar dan als ik een tank wil plaatsenBericht getypt door - mathijsaa Toegevoegd op 31 Maa 2015 om 18:52
carnotaurus
Datum: Dinsdag, 31 Maa 2015, 20:00 | Bericht # 3
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
2
ZTAO
Reputatie: 3
Onderdirecteur
Het enige wat ik kan bedenken is het opnieuw installeren. Je kunt je zoos eruit halen, zodat je die niet kwijtraakt, en je downloads. (als je niet weet hoe dat moet bij een zoo, PM me maar) Dan verwijderen, installeren en per groepje van 5 of 10 de downloads er weer in doen, dan weet je dat het niet aan een download ligt. Dit kun je ook eerst doen voordat je verwijderd als je denkt dat het aan een download ligt.
dieren? ik weet er alles van! heb je een vraag? PM me!
Bericht Het enige wat ik kan bedenken is het opnieuw installeren. Je kunt je zoos eruit halen, zodat je die niet kwijtraakt, en je downloads. (als je niet weet hoe dat moet bij een zoo, PM me maar) Dan verwijderen, installeren en per groepje van 5 of 10 de downloads er weer in doen, dan weet je dat het niet aan een download ligt. Dit kun je ook eerst doen voordat je verwijderd als je denkt dat het aan een download ligt. Bericht getypt door - carnotaurus Toegevoegd op 31 Maa 2015 om 20:00
ZooZa
Datum: Dinsdag, 31 Maa 2015, 20:32 | Bericht # 4
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
1
ZTAO
Reputatie: 4
Curator
oke bedankt, ik verwijder overbodige zoos en albums, verder valt het me op als ik veel stenen plaats mn game ook stopt, iemand een idee?
Bericht oke bedankt, ik verwijder overbodige zoos en albums, verder valt het me op als ik veel stenen plaats mn game ook stopt, iemand een idee? Bericht getypt door - ZooZa Toegevoegd op 31 Maa 2015 om 20:32
Michelaar
Datum: Vrijdag, 03 Apr 2015, 08:33 | Bericht # 5
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
ZTAO
Kassa Medewerker
Ik heb ook en probleem. als ik mijn albums wil importeren zodat ik ze kan delen, komen de plaatjes niet? Added (03 Apr 2015, 08:33) --------------------------------------------- iemand?
Eigenaar van McCain Zoo!
Bericht Ik heb ook en probleem. als ik mijn albums wil importeren zodat ik ze kan delen, komen de plaatjes niet? Added (03 Apr 2015, 08:33) --------------------------------------------- iemand?
Bericht getypt door - Michelaar Toegevoegd op 03 Apr 2015 om 08:33
mathijsaa
Datum: Vrijdag, 03 Apr 2015, 08:54 | Bericht # 6
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
ZTAO
Kassa Medewerker
@ Michelaar , in game of buiten de game om?
Bericht @ Michelaar , in game of buiten de game om?Bericht getypt door - mathijsaa Toegevoegd op 03 Apr 2015 om 08:54
Michelaar
Datum: Vrijdag, 03 Apr 2015, 09:31 | Bericht # 7
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
ZTAO
Kassa Medewerker
buiten de game om, er komt geen venster
Eigenaar van McCain Zoo!
Bericht veranderd door: Michelaar - Vrijdag, 03 Apr 2015, 09:31
Bericht buiten de game om, er komt geen venster Bericht getypt door - Michelaar Toegevoegd op 03 Apr 2015 om 09:31
mathijsaa
Datum: Vrijdag, 03 Apr 2015, 10:15 | Bericht # 8
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
ZTAO
Kassa Medewerker
@ Michelaar , C:\Users\(gebruiker)moet wel de admin rechten hebben\AppData\Roaming\Microsoft Games\Zoo Tycoon 2\username in game hier kan je al je albums vinden met foto's uit de game
Bericht @ Michelaar , C:\Users\(gebruiker)moet wel de admin rechten hebben\AppData\Roaming\Microsoft Games\Zoo Tycoon 2\username in game hier kan je al je albums vinden met foto's uit de gameBericht getypt door - mathijsaa Toegevoegd op 03 Apr 2015 om 10:15
Michelaar
Datum: Vrijdag, 03 Apr 2015, 11:37 | Bericht # 9
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
ZTAO
Kassa Medewerker
Ik kan hem niet vinden? Ligt het aan windows 8?
Eigenaar van McCain Zoo!
Bericht Ik kan hem niet vinden? Ligt het aan windows 8? Bericht getypt door - Michelaar Toegevoegd op 03 Apr 2015 om 11:37
mathijsaa
Datum: Vrijdag, 03 Apr 2015, 11:47 | Bericht # 10
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
ZTAO
Kassa Medewerker
@ Michelaar , dat denk ik wel ik heb zelf windows 7. anders ff googlen om te kijken waar je het vind
Bericht @ Michelaar , dat denk ik wel ik heb zelf windows 7. anders ff googlen om te kijken waar je het vindBericht getypt door - mathijsaa Toegevoegd op 03 Apr 2015 om 11:47
Hosted by uCoz