legoman12324, ik snap je punt, ik ben het ook een tijdje 'kwijt' geweest, maar de eerste keer heb ik na een maand of twee een zoo bezocht en ik had opeens geweldig veel inspiratie om weer te ZT2-en, wat recenter had ik dat ook, toen ben ik, om toch wat te doen op het ZTSF dierentuinverslagen gaan maken. Op dit moment heb ik zoveel zoo's bezocht dat mijn inspiratie nu bijna onuitputtelijk lijkt, ik show alleen niet zo veel.
Mijn tip: neem er even afstand van, en ga even iets anders doen. (niet even als in een kwartier, maar een paar weken of maanden) Als je dan weer zin hebt maar geen inspiratie, bezoek een dierparkje of twee en begin maar weer met wat bouwen! Of je probeert het weer eens als je even niets te doen hebt. Zou het echt wegblijven, dan is dat zo, punt. Interesses veranderen nou eenmaal. dieren? ik weet er alles van! heb je een vraag? PM me!
nou weetje wat jij nu zegt dat had ik ook laatst maar dat is het punt niet ik heb zat inspiratie alleen de inspiratie kan in zt2 niet want ik kan bijvoorbeeld gewoon bepaalde dingen niet realiseren in zt2 een klein zinnetje: DE NATUUR IS DE LEERMEESTER VAN IEDER
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 126 Prijzenkast:
0
Horeca Medewerker
@ legoman12324, dat heb ik ook wel eens ja. Kan jammer zijn maar aan de andere kant kun je wel weer je creativiteit gebruiken om het toch op een andere manier te proberen.