Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

Page 1 of 212»
Zoo Tycoon SUPER Forum » Zoo Tycoon » Zoo Tycoon 2 Algemeen » steets minder intresse in zoo tycoon 2 (word er denk te oud voor)
steets minder intresse in zoo tycoon 2
legoman12324
Datum: Zondag, 05 Okt 2014, 13:12 | Bericht # 1   
legoman12324  
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast: 3

Onderdirecteur

oké mensen ik heb dit vaak genoeg gezegd maar ik heb dit maal echt geen interesse ik heb zt2 al ruim een maand niet aangeraakt
en ik heb ook totaal geen interesse in het spel en noem maar op dus misschien blijf ik hier wel plakken

en geloof mij maar ik speel zoo tycoon al sinds de eerste cd-rom maar gaan de weg is de interesse er niet meer
of jullie weten nog een groot idee om niet te stopen

een klein zinnetje: DE NATUUR IS DE LEERMEESTER VAN IEDER
Berichtoké mensen ik heb dit vaak genoeg gezegd maar ik heb dit maal echt geen interesse ik heb zt2 al ruim een maand niet aangeraakt
en ik heb ook totaal geen interesse in het spel en noem maar op dus misschien blijf ik hier wel plakken

en geloof mij maar ik speel zoo tycoon al sinds de eerste cd-rom maar gaan de weg is de interesse er niet meer
of jullie weten nog een groot idee om niet te stopen

Bericht getypt door - legoman12324
Toegevoegd op 05 Okt 2014 om 13:12
ZooZa
Datum: Zondag, 05 Okt 2014, 13:49 | Bericht # 2   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 1

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 4

Curator

um blijven designen, nieuwe dingen proberen, bijvoorbeeld dieren
ik wil best voor je testen hoor!

Berichtum blijven designen, nieuwe dingen proberen, bijvoorbeeld dieren
ik wil best voor je testen hoor!

Bericht getypt door - ZooZa
Toegevoegd op 05 Okt 2014 om 13:49
legoman12324
Datum: Zondag, 05 Okt 2014, 13:52 | Bericht # 3   
legoman12324  
ZTSF Gegevens

Onderdirecteur

nou het is meer geen interesse in het hele word zt2 dus ook geen designen en geloof mij ik heb van alles geprobeerd dus helaas
want heb zat ideeën maar ik kan ze niet maken

Berichtnou het is meer geen interesse in het hele word zt2 dus ook geen designen en geloof mij ik heb van alles geprobeerd dus helaas
want heb zat ideeën maar ik kan ze niet maken

Toegevoegd op 05 Okt 2014 om 13:52
ZooZa
Datum: Zondag, 05 Okt 2014, 14:32 | Bericht # 4   
ZTSF Gegevens

ZTAO

Curator

misschien weer een team vormen met anderen, je kan je bijvoorbeeld nog proberen op te geven voor Interesting Islands op TRT? lijkt me wel iets voor jou eigenlijk   ^_^

Berichtmisschien weer een team vormen met anderen, je kan je bijvoorbeeld nog proberen op te geven voor Interesting Islands op TRT? lijkt me wel iets voor jou eigenlijk   ^_^

Toegevoegd op 05 Okt 2014 om 14:32
legoman12324
Datum: Zondag, 05 Okt 2014, 14:53 | Bericht # 5   
legoman12324  
ZTSF Gegevens

Onderdirecteur

ja jongen je weet kan alleen coderen en objecten en borden maken en hun zitten al vol

Berichtja jongen je weet kan alleen coderen en objecten en borden maken en hun zitten al vol

Toegevoegd op 05 Okt 2014 om 14:53
Mark_23
Datum: Zondag, 05 Okt 2014, 15:24 | Bericht # 6   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 0

Horeca Medewerker

Het idd denk ik de leeftijd ja. Ik krijg er langzaam ook steeds minder interesse in.
Ik vind het nog wel leuk en zal het nog wel even blijven spelen, maar ik merk wel dat ik het steeds minder vaak speel.
Misschien vindt je het later wel weer leuk hoor. Ik heb het voor en in de zomervakantie ook heel lang niet meer gespeeld en ineens vond ik het weer leuker. Interesses veranderen meestal met de jaren ;)
BerichtHet idd denk ik de leeftijd ja. Ik krijg er langzaam ook steeds minder interesse in.
Ik vind het nog wel leuk en zal het nog wel even blijven spelen, maar ik merk wel dat ik het steeds minder vaak speel.
Misschien vindt je het later wel weer leuk hoor. Ik heb het voor en in de zomervakantie ook heel lang niet meer gespeeld en ineens vond ik het weer leuker. Interesses veranderen meestal met de jaren ;)

Bericht getypt door - Mark_23
Toegevoegd op 05 Okt 2014 om 15:24
ZooZa
Datum: Zondag, 05 Okt 2014, 18:35 | Bericht # 7   
ZTSF Gegevens

ZTAO

Curator

Quote legoman12324 ()
ja jongen je weet kan alleen coderen en objecten en borden maken en hun zitten al vol

ik weet niet, je kan aanbieden om borden en objecten te maken? ze gaan ook proberen objecten van IE te remaken dacht ik… maar je kan het altijd vragen, ik denk dat er nog wel een plekje voor is toch?

Bericht veranderd door: ZooZa - Zondag, 05 Okt 2014, 18:36
Bericht
Quote legoman12324 ()

ik weet niet, je kan aanbieden om borden en objecten te maken? ze gaan ook proberen objecten van IE te remaken dacht ik… maar je kan het altijd vragen, ik denk dat er nog wel een plekje voor is toch?

Toegevoegd op 05 Okt 2014 om 18:35
legoman12324
Datum: Zondag, 05 Okt 2014, 19:07 | Bericht # 8   
legoman12324  
ZTSF Gegevens

Onderdirecteur

nou wat mark_23 al zegt weetje ik word ook al 20 volgend jaar maart en weetje ik heb dit gewoon veel te veel
en wat jij zegt zooza ik ga me niet aan een ander team wagen ik had ook later spijt dat ik mede aan de marathon

want weetje ik heb in real life ook gewoon een baan van 8 tot half 5 en zo dus

Berichtnou wat mark_23 al zegt weetje ik word ook al 20 volgend jaar maart en weetje ik heb dit gewoon veel te veel
en wat jij zegt zooza ik ga me niet aan een ander team wagen ik had ook later spijt dat ik mede aan de marathon

want weetje ik heb in real life ook gewoon een baan van 8 tot half 5 en zo dus

Toegevoegd op 05 Okt 2014 om 19:07
ZooZa
Datum: Zondag, 05 Okt 2014, 19:13 | Bericht # 9   
ZTSF Gegevens

ZTAO

Curator

oja begrijp ik
nouja, hopelijk blijf je nog wel online, zou heel ongezellig worden anders!
misschien krijg je opeens interesse, of je kan gewoon een zoo bouwen, heb ik nog niet vaak gezien eigenlijk van jou
nouja, het is je eigen keus toch! ik was in de vakantie ook de interesse kwijt, en nu is het terug!

Berichtoja begrijp ik
nouja, hopelijk blijf je nog wel online, zou heel ongezellig worden anders!
misschien krijg je opeens interesse, of je kan gewoon een zoo bouwen, heb ik nog niet vaak gezien eigenlijk van jou
nouja, het is je eigen keus toch! ik was in de vakantie ook de interesse kwijt, en nu is het terug!

Toegevoegd op 05 Okt 2014 om 19:13
legoman12324
Datum: Zondag, 05 Okt 2014, 19:35 | Bericht # 10   
legoman12324  
ZTSF Gegevens

Onderdirecteur

nou weetje ik had laats het idee om allemaal verblijven te laten zien alleen toen kapte mijn spel er mee uit en weg verblijven dus ja
en ook gewoon het feit dat hoe ik verblijven wil maken dat die gewoon niet haalbaar zijn in zt2

Berichtnou weetje ik had laats het idee om allemaal verblijven te laten zien alleen toen kapte mijn spel er mee uit en weg verblijven dus ja
en ook gewoon het feit dat hoe ik verblijven wil maken dat die gewoon niet haalbaar zijn in zt2

Toegevoegd op 05 Okt 2014 om 19:35
Zoo Tycoon SUPER Forum » Zoo Tycoon » Zoo Tycoon 2 Algemeen » steets minder intresse in zoo tycoon 2 (word er denk te oud voor)
Page 1 of 212»
Search:

Hosted by uCoz