Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

• Page 1 of 1
  • 1
Zoo Tycoon SUPER Forum » Zoo Tycoon » Zoo Tycoon 2 Algemeen » complete collectie installeerd niet
complete collectie installeerd niet
carnotaurus
Datum: Zondag, 13 Jul 2014, 20:22 | Bericht # 1   
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast: 2

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 3

Onderdirecteur

Ik heb alle uitbreidingen apart, maar een vriend van me heeft de complete collectie.
Om een lang verhaal kort te maken: hij moet deze opnieuw installeren, maar het lukt niet.

Hij krijgt steeds de melding dat hij moet kijken of hij het bestand z301.00 of zo bestaat en hij er toegang tot heeft.
Hij kan dan klikken op 'Annuleren' of 'Opnieuw proberen'. Bij 'Annuleren' sluit de installatie af, bij 'Opnieuw proberen' krijgen we hetzelfde resultaat.
Overigens duurt het 'opnieuw proberen' meer dan drie kwartier. We hebben het nagekeken, maar het bestandje staat gewoon in het ZT2 mapje.
Weet iemand hoe ik dit kan oplossen.

Added (13 Jul 2014, 20:22)
---------------------------------------------
Na wat proberen doet hij het, totdat je het opstart. Als de filmpjes zijn geweest valt hij uit.
Waar ligt dit aan?

dieren? ik weet er alles van! heb je een vraag? PM me!
BerichtIk heb alle uitbreidingen apart, maar een vriend van me heeft de complete collectie.
Om een lang verhaal kort te maken: hij moet deze opnieuw installeren, maar het lukt niet.

Hij krijgt steeds de melding dat hij moet kijken of hij het bestand z301.00 of zo bestaat en hij er toegang tot heeft.
Hij kan dan klikken op 'Annuleren' of 'Opnieuw proberen'. Bij 'Annuleren' sluit de installatie af, bij 'Opnieuw proberen' krijgen we hetzelfde resultaat.
Overigens duurt het 'opnieuw proberen' meer dan drie kwartier. We hebben het nagekeken, maar het bestandje staat gewoon in het ZT2 mapje.
Weet iemand hoe ik dit kan oplossen.

Added (13 Jul 2014, 20:22)
---------------------------------------------
Na wat proberen doet hij het, totdat je het opstart. Als de filmpjes zijn geweest valt hij uit.
Waar ligt dit aan?

Bericht getypt door - carnotaurus
Toegevoegd op 13 Jul 2014 om 20:22
Zoo Tycoon SUPER Forum » Zoo Tycoon » Zoo Tycoon 2 Algemeen » complete collectie installeerd niet
  • Page 1 of 1
  • 1
Search:

Hosted by uCoz