Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

• Page 1 of 1
  • 1
Zoo Tycoon SUPER Forum » Zoo Tycoon » Zoo Tycoon 2 Algemeen » AA wil niet installeren
AA wil niet installeren
JowJonas
Datum: Donderdag, 10 Jul 2014, 16:13 | Bericht # 1   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 0

Horeca Medewerker

Nadat ZT2 heel raar begon te doen op mijn nieuwe computer heb ik de installatie verwijdert en ben ik nu alles opnieuw aan het installeren.

Maar om een of andere reden wil African Adventures dus niet installeren.

Ik krijg de melding: "ZT2 is niet geïnstalleerd", terwijl dit toch echt wel het geval is aangezien al de andere uitbreidingen wel wilden installeren en ik het spel kan spelen (zonder AA weliswaar)

Kan iemand mij helpen of heeft iemand hetzelfde probleem gehad?

Deviantart | Natuurgebied De Zwaan
BerichtNadat ZT2 heel raar begon te doen op mijn nieuwe computer heb ik de installatie verwijdert en ben ik nu alles opnieuw aan het installeren.

Maar om een of andere reden wil African Adventures dus niet installeren.

Ik krijg de melding: "ZT2 is niet geïnstalleerd", terwijl dit toch echt wel het geval is aangezien al de andere uitbreidingen wel wilden installeren en ik het spel kan spelen (zonder AA weliswaar)

Kan iemand mij helpen of heeft iemand hetzelfde probleem gehad?

Bericht getypt door - JowJonas
Toegevoegd op 10 Jul 2014 om 16:13
Wertyum
Datum: Vrijdag, 25 Jul 2014, 12:17 | Bericht # 2   
ZTSF Gegevens

Parkeerhulp

Ik heb precies hetzelfde probleem. Dacht dat het spel beschadigd was dus heb een nieuwe gekocht. Dit helpt ook niet.
Ik krijg de volgende melding: Zoo Tycoon 2 is niet geïnstalleerd. Installeer Zoo Tycoon 2 en voer Setup vervolgens opnieuw uit.

Wizard InstallShield voltooid
De wizard is onderbroken voordat Zoo Tycoon 2 - African Adventure volledig geïnstalleerd/verwijderd was.

Het systeem is niet gewijzigd. Als u dit programma op een later moment wilt installeren/verwijderen, voert u
het installatie-/verwijderingsproces opnieuw uit.

Iemand enig idee wat ik hiermee aanmoet? 
Alvast Bedankt!
Wertyum
BerichtIk heb precies hetzelfde probleem. Dacht dat het spel beschadigd was dus heb een nieuwe gekocht. Dit helpt ook niet.
Ik krijg de volgende melding: Zoo Tycoon 2 is niet geïnstalleerd. Installeer Zoo Tycoon 2 en voer Setup vervolgens opnieuw uit.

Wizard InstallShield voltooid
De wizard is onderbroken voordat Zoo Tycoon 2 - African Adventure volledig geïnstalleerd/verwijderd was.

Het systeem is niet gewijzigd. Als u dit programma op een later moment wilt installeren/verwijderen, voert u
het installatie-/verwijderingsproces opnieuw uit.

Iemand enig idee wat ik hiermee aanmoet? 
Alvast Bedankt!
Wertyum

Bericht getypt door - Wertyum
Toegevoegd op 25 Jul 2014 om 12:17
ZooZa
Datum: Vrijdag, 25 Jul 2014, 17:12 | Bericht # 3   
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast: 1

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 4

Curator

ik had gehoord dat je het in de goede volgorde moest installeren
dus zt2>BD>AA>MM>UD
als je dat doet, komt het meestal wel goed

Berichtik had gehoord dat je het in de goede volgorde moest installeren
dus zt2>BD>AA>MM>UD
als je dat doet, komt het meestal wel goed

Bericht getypt door - ZooZa
Toegevoegd op 25 Jul 2014 om 17:12
carnotaurus
Datum: Vrijdag, 25 Jul 2014, 17:45 | Bericht # 4   
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast: 2

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 3

Onderdirecteur

Bij mij installeerde BD niet, die heb ik toen als laatste geïnstalleerd en toen deed hij het wel.
Met AA had ik overigens meer dan een jaar geleden dat probleem, maar uiteindelijk is het gelukt.

dieren? ik weet er alles van! heb je een vraag? PM me!
BerichtBij mij installeerde BD niet, die heb ik toen als laatste geïnstalleerd en toen deed hij het wel.
Met AA had ik overigens meer dan een jaar geleden dat probleem, maar uiteindelijk is het gelukt.

Bericht getypt door - carnotaurus
Toegevoegd op 25 Jul 2014 om 17:45
Wertyum
Datum: Maandag, 28 Jul 2014, 12:48 | Bericht # 5   
ZTSF Gegevens

Parkeerhulp

Oke dan ga ik dat even proberen. :) Dan nog een ander vraagje. Mijn opgeslagen dierentuinen hè...Die heb ik inmiddels gevonden in een bepaalde map. Stel ik haal nu alle spellen eraf en ik installeer alle spellen weer opnieuw. Ben ik mijn dierentuinen dan niet kwijt als ik ze even tijdelijk in een andere map zet en ze later weer terugzet? :P

Added (28 Jul 2014, 12:48)
---------------------------------------------
Het is inmiddels gelukt in de volgorde ZT2-BD-AA-MM-UD. Bedankt :P

BerichtOke dan ga ik dat even proberen. :) Dan nog een ander vraagje. Mijn opgeslagen dierentuinen hè...Die heb ik inmiddels gevonden in een bepaalde map. Stel ik haal nu alle spellen eraf en ik installeer alle spellen weer opnieuw. Ben ik mijn dierentuinen dan niet kwijt als ik ze even tijdelijk in een andere map zet en ze later weer terugzet? :P

Added (28 Jul 2014, 12:48)
---------------------------------------------
Het is inmiddels gelukt in de volgorde ZT2-BD-AA-MM-UD. Bedankt :P

Bericht getypt door - Wertyum
Toegevoegd op 28 Jul 2014 om 12:48
Zoo Tycoon SUPER Forum » Zoo Tycoon » Zoo Tycoon 2 Algemeen » AA wil niet installeren
  • Page 1 of 1
  • 1
Search:

Hosted by uCoz