Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

Page 1 of 11
Zoo Tycoon SUPER Forum » Zoo Tycoon » Zoo Tycoon 2 Algemeen » Zoo Tycoon African adventure en Extinct animals error. (instalatie error, kan iemand helpen?)
Zoo Tycoon African adventure en Extinct animals error.
Kit_Fisto
Datum: Dinsdag, 17 Jun 2014, 16:55 | Bericht # 1   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 1

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 2

Curator

ik heb een heel groot probleem.. laats was mijn zt2 gecrasht omdat ik teveel downloads had. ik had er dus heel veel van af gegooid. de rest opgeslagen plus wat belangrijke dierentuinen. en toen ging ik alles opnieuw installeren. de normale zt2 ging goed. ook Bedreigde Diersoorten en MM gingen goed.

Maar toen kwam ik bij AA. toen vroeg die om eerst zoo tycoon te verwijderen. dus dat deed ik. en toen gebeurde er niks.. ik ging nog naar de setup maar die vroeg de hele tijd om het zelfde. terwijl ik (volgens mij) zoo tycoon had verwijderd. dit zelfde probleem had ik ook met Extinct Animals.
hebben hier meer mensen last van gehad?? 

zou iemand mij aub kunnen helpen want ik kan zo geen zt2 meer spelen en dat vind ik heel jammer :(
alvast echt heel erg bedankt!

gr. Marijn  ;)

kijk in Dierenpark arts trade voor veel nieuwe dieren! :D
Berichtik heb een heel groot probleem.. laats was mijn zt2 gecrasht omdat ik teveel downloads had. ik had er dus heel veel van af gegooid. de rest opgeslagen plus wat belangrijke dierentuinen. en toen ging ik alles opnieuw installeren. de normale zt2 ging goed. ook Bedreigde Diersoorten en MM gingen goed.

Maar toen kwam ik bij AA. toen vroeg die om eerst zoo tycoon te verwijderen. dus dat deed ik. en toen gebeurde er niks.. ik ging nog naar de setup maar die vroeg de hele tijd om het zelfde. terwijl ik (volgens mij) zoo tycoon had verwijderd. dit zelfde probleem had ik ook met Extinct Animals.
hebben hier meer mensen last van gehad?? 

zou iemand mij aub kunnen helpen want ik kan zo geen zt2 meer spelen en dat vind ik heel jammer :(
alvast echt heel erg bedankt!

gr. Marijn  ;)

Bericht getypt door - Kit_Fisto
Toegevoegd op 17 Jun 2014 om 16:55
ZooZa
Datum: Dinsdag, 17 Jun 2014, 18:10 | Bericht # 2   
ZTSF Gegevens
Groep: Designer

ZTAO
Reputatie: 4

Curator

het lijkt mij dat hij gewoon bedoeld dat je de cd moest verwijderen en vervangen voor een andere (zt2 zelf ofzo)
dat deed hij ook bij mij
verder zou ik het anders niet weten
groetjes van mij

Berichthet lijkt mij dat hij gewoon bedoeld dat je de cd moest verwijderen en vervangen voor een andere (zt2 zelf ofzo)
dat deed hij ook bij mij
verder zou ik het anders niet weten
groetjes van mij

Bericht getypt door - ZooZa
Toegevoegd op 17 Jun 2014 om 18:10
Giraffe87
Datum: Dinsdag, 17 Jun 2014, 21:11 | Bericht # 3   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 0

Kassa Medewerker

Je moet de uitbreidingen op volgorde instaleren, dus eerst BD, dan AA, dan pas MM en Extict Animals als laatste.

Weet ook niet waarom, maar dat was bij mij uiteindelijk de oplossing, ik had het zelfde probleem toen ik ZTC op mn computer wou zetten.
Ik dacht dat de volgorde niet zou uitmaken, maar dat is dus wel zo.

Bericht veranderd door: Giraffe87 - Dinsdag, 17 Jun 2014, 21:12
BerichtJe moet de uitbreidingen op volgorde instaleren, dus eerst BD, dan AA, dan pas MM en Extict Animals als laatste.

Weet ook niet waarom, maar dat was bij mij uiteindelijk de oplossing, ik had het zelfde probleem toen ik ZTC op mn computer wou zetten.
Ik dacht dat de volgorde niet zou uitmaken, maar dat is dus wel zo.

Bericht getypt door - Giraffe87
Toegevoegd op 17 Jun 2014 om 21:11
Kit_Fisto
Datum: Woensdag, 18 Jun 2014, 13:50 | Bericht # 4   
ZTSF Gegevens

ZTAO
Reputatie: 2

Curator

@ Giraffe87@ ZooZa, heel erg bedankt voor de tips! uitendelijk na heel veel proberen is het me gelukt op echt een hele rare manier. ik had zt2 opnieuw geinstaleerd en begon toen met AA en daarna pas met Extinct animals. en dan nog BD en MM en dat werkte! heb alleen het idee dat zt2 het nog steeds niet helemaal lekker loopt maar hij doet het nu wel! :)

plus dat nu ook hacks en remakes/variants het doen!

gr. Marijn  ;)

kijk in Dierenpark arts trade voor veel nieuwe dieren! :D
Bericht@ Giraffe87@ ZooZa, heel erg bedankt voor de tips! uitendelijk na heel veel proberen is het me gelukt op echt een hele rare manier. ik had zt2 opnieuw geinstaleerd en begon toen met AA en daarna pas met Extinct animals. en dan nog BD en MM en dat werkte! heb alleen het idee dat zt2 het nog steeds niet helemaal lekker loopt maar hij doet het nu wel! :)

plus dat nu ook hacks en remakes/variants het doen!

gr. Marijn  ;)

Bericht getypt door - Kit_Fisto
Toegevoegd op 18 Jun 2014 om 13:50
Giraffe87
Datum: Woensdag, 18 Jun 2014, 14:52 | Bericht # 5   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 0

Kassa Medewerker

@ Kit_Fisto, Mooi dat het gelukt is. Het is blijkbaar per computer anders XD
Bericht@ Kit_Fisto, Mooi dat het gelukt is. Het is blijkbaar per computer anders XD

Bericht getypt door - Giraffe87
Toegevoegd op 18 Jun 2014 om 14:52
Zoo Tycoon SUPER Forum » Zoo Tycoon » Zoo Tycoon 2 Algemeen » Zoo Tycoon African adventure en Extinct animals error. (instalatie error, kan iemand helpen?)
Page 1 of 11
Search:

Hosted by uCoz