Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

Page 1 of 11
Zoo Tycoon SUPER Forum » Zoo Tycoon » Zoo Tycoon 2 Algemeen » Bezoekersprobleem (Mijn bezoekers doen raar en ik heb geen idee waarom.)
Bezoekersprobleem
Verzorger-Jarne
Datum: Donderdag, 29 Mei 2014, 20:28 | Bericht # 1   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 0

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 2

Verzorger

Nadat ik het deel Madagaskar van mijn showroomzoo had gemaakt viel me op dat er geen bezoekers meer in mijn park waren terwijl al mijn dieren bezichtigbaar zijn voor de bezoekers en mijn park geopend was en toen zag ik dit:

Al mijn bezoekers stonden buiten mijn zoo en bij hun actievenster stond bij sommigen dat ze naar dieren waren aan het kijken maar bij de meeste stond dat ze iets zochten dat gedaan moest worden. Weet iemand hoe dit komt? Zelf heb ik geen idee wat de oorzaak hier van kan zijn.

Bericht veranderd door: Verzorger-Jarne - Donderdag, 29 Mei 2014, 20:34
BerichtNadat ik het deel Madagaskar van mijn showroomzoo had gemaakt viel me op dat er geen bezoekers meer in mijn park waren terwijl al mijn dieren bezichtigbaar zijn voor de bezoekers en mijn park geopend was en toen zag ik dit:

Al mijn bezoekers stonden buiten mijn zoo en bij hun actievenster stond bij sommigen dat ze naar dieren waren aan het kijken maar bij de meeste stond dat ze iets zochten dat gedaan moest worden. Weet iemand hoe dit komt? Zelf heb ik geen idee wat de oorzaak hier van kan zijn.

Bericht getypt door - Verzorger-Jarne
Toegevoegd op 29 Mei 2014 om 20:28
Laraatje2008
Datum: Vrijdag, 30 Mei 2014, 22:01 | Bericht # 2   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 10

ZTAO
Reputatie: 4

Voormalig Crewlid
Directeur

Heb je iets gedownload, want daar kan het aan liggen. Heb ik namelijk ook gehad. Probeer enkele downloads te verwijderen. Succes ermee. Groetjes van Laraatje

En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
BerichtHeb je iets gedownload, want daar kan het aan liggen. Heb ik namelijk ook gehad. Probeer enkele downloads te verwijderen. Succes ermee. Groetjes van Laraatje

Bericht getypt door - Laraatje2008
Toegevoegd op 30 Mei 2014 om 22:01
raymondhoek
Datum: Vrijdag, 30 Mei 2014, 22:09 | Bericht # 3   
ZTSF Gegevens
Groep: ZTSF beheerder
Prijzenkast: 9

ZTAO
Reputatie: 4

ZTSF Admin
Directeur

Ik heb dit probleem inderdaad ook een tijd gehad totdat ik de meeste downloads van SnowLeo heb verwijderd.
Heb jij hier toevallig downloads van?

Raymond ;)

BerichtIk heb dit probleem inderdaad ook een tijd gehad totdat ik de meeste downloads van SnowLeo heb verwijderd.
Heb jij hier toevallig downloads van?

Raymond ;)

Bericht getypt door - raymondhoek
Toegevoegd op 30 Mei 2014 om 22:09
Verzorger-Jarne
Datum: Zaterdag, 31 Mei 2014, 12:27 | Bericht # 4   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 0

ZTAO
Reputatie: 2

Verzorger

@ raymondhoek, @ Laraatje2008, ik heb buiten enkele rotsen die ik al een hele tijd gebruik en waar ik nooit problemen mee heb gehad geen downloads van snowleo. Het probleem was de dieren die in het verblijf met de parasol zaten. Het gekke is nu dat ze hetzelfde doen bij een ander stuk pad. Ik denk dat dat is op te lossen door een tweede pad waarlangs je naar het het stuk kan gaan achter het stukje pad waar ze zitten omdat niet alle bezoekers daar staan.

Bericht veranderd door: Verzorger-Jarne - Zaterdag, 31 Mei 2014, 13:08
Bericht@ raymondhoek, @ Laraatje2008, ik heb buiten enkele rotsen die ik al een hele tijd gebruik en waar ik nooit problemen mee heb gehad geen downloads van snowleo. Het probleem was de dieren die in het verblijf met de parasol zaten. Het gekke is nu dat ze hetzelfde doen bij een ander stuk pad. Ik denk dat dat is op te lossen door een tweede pad waarlangs je naar het het stuk kan gaan achter het stukje pad waar ze zitten omdat niet alle bezoekers daar staan.

Bericht getypt door - Verzorger-Jarne
Toegevoegd op 31 Mei 2014 om 12:27
Zoo Tycoon SUPER Forum » Zoo Tycoon » Zoo Tycoon 2 Algemeen » Bezoekersprobleem (Mijn bezoekers doen raar en ik heb geen idee waarom.)
Page 1 of 11
Search:

Hosted by uCoz