RicardihnoZ
Datum: Dinsdag, 15 Apr 2014, 22:08 | Bericht # 1
ZTSF Gegevens
Groep: Non-actief lid
Prijzenkast:
0
ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 2
Vrijwilliger
Ik had een facking mooi verblijf gemaakt, voor mijn ZTOA, dus ik opslaan, plaatjes uploaden enzo. dus ik start me game weer op.. En nu heb ik dit?
Bericht Ik had een facking mooi verblijf gemaakt, voor mijn ZTOA, dus ik opslaan, plaatjes uploaden enzo. dus ik start me game weer op.. En nu heb ik dit? Bericht getypt door - RicardihnoZ Toegevoegd op 15 Apr 2014 om 22:08
raymondhoek
Datum: Dinsdag, 15 Apr 2014, 22:29 | Bericht # 2
ZTSF Gegevens
Groep: ZTSF beheerder
Prijzenkast:
9
ZTAO
Reputatie: 4
ZTSF Admin
Directeur
Dit probleem krijg je zodra het werkgeheugen van je computer te vol zit tijdens het draaien van ZT2. Ik raad je aan een aantal downloads uit zt2 te verwijderen. Raymond
Bericht Dit probleem krijg je zodra het werkgeheugen van je computer te vol zit tijdens het draaien van ZT2. Ik raad je aan een aantal downloads uit zt2 te verwijderen. Raymond Bericht getypt door - raymondhoek Toegevoegd op 15 Apr 2014 om 22:29
RicardihnoZ
Datum: Dinsdag, 15 Apr 2014, 22:31 | Bericht # 3
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
ZTAO
Vrijwilliger
Ja en als ik dat gedaan heb, is dat probleem dan ook gelijk weg??
Bericht Ja en als ik dat gedaan heb, is dat probleem dan ook gelijk weg?? Bericht getypt door - RicardihnoZ Toegevoegd op 15 Apr 2014 om 22:31
raymondhoek
Datum: Dinsdag, 15 Apr 2014, 22:32 | Bericht # 4
ZTSF Gegevens
Groep: ZTSF beheerder
Prijzenkast:
9
ZTAO
Reputatie: 4
ZTSF Admin
Directeur
@ RicardihnoZ , Zou wel het geval moeten zijn ja. (Als je ZT2 herstart tenminste)
Bericht @ RicardihnoZ , Zou wel het geval moeten zijn ja. (Als je ZT2 herstart tenminste)Bericht getypt door - raymondhoek Toegevoegd op 15 Apr 2014 om 22:32
RicardihnoZ
Datum: Dinsdag, 15 Apr 2014, 22:47 | Bericht # 5
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
ZTAO
Vrijwilliger
@raymondhoek, nee werkt niet. Ik verwijder de zoo wel, begin wel weer opnieuw pff.
Bericht veranderd door: RicardihnoZ - Dinsdag, 15 Apr 2014, 22:47
Bericht @raymondhoek, nee werkt niet. Ik verwijder de zoo wel, begin wel weer opnieuw pff. Bericht getypt door - RicardihnoZ Toegevoegd op 15 Apr 2014 om 22:47
carnotaurus
Datum: Donderdag, 17 Apr 2014, 21:14 | Bericht # 6
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast:
2
ZTAO
Reputatie: 3
Onderdirecteur
Bij mij moest ik mijn zoo ook verwijderen. Als je het nou echt wil voorkomen, moet je een back-up van je zoo maken. Als er dan één crasht hoef je niet helemaal opnieuw te beginnen.
dieren? ik weet er alles van! heb je een vraag? PM me!
Bericht Bij mij moest ik mijn zoo ook verwijderen. Als je het nou echt wil voorkomen, moet je een back-up van je zoo maken. Als er dan één crasht hoef je niet helemaal opnieuw te beginnen. Bericht getypt door - carnotaurus Toegevoegd op 17 Apr 2014 om 21:14