Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

• Page 1 of 1
  • 1
Zoo Tycoon SUPER Forum » Zoo Tycoon » Zoo Tycoon 2 Algemeen » foto's uploaden
foto's uploaden
mathijsaa
Datum: Woensdag, 26 Maa 2014, 16:21 | Bericht # 1   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 0

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 1

Kassa Medewerker

hallo

ik wil mijn dierentuin laten zien maar ik weet niet hoe ik foto's moet laten zien kan iemand mij dat uitleggen alvast bedankt

Berichthallo

ik wil mijn dierentuin laten zien maar ik weet niet hoe ik foto's moet laten zien kan iemand mij dat uitleggen alvast bedankt

Bericht getypt door - mathijsaa
Toegevoegd op 26 Maa 2014 om 16:21
Baija
Datum: Woensdag, 26 Maa 2014, 17:21 | Bericht # 2   
Baija 
ZTSF Gegevens
Groep: Non-actief lid
Prijzenkast: 0

Vrijwilliger

Volgens mij staat dit al meermalen uitgelegd op het forum, maar wat je moet doen is:
- je upload je afbeelding op een afbeelding-host site (zijn er genoeg van, moet je even voor googlen)
- je kopieert met rechtermuisknop de afbeelding-url van je geuploade plaatje
- die url zet je dan hiertussen: [ img ] (hier dus) [ / img ], maar dan natuurlijk zonder spaties

Let ook op de forumregel: "Afbeeldingen dienen verkleind te worden voordat ze geplaatst mogen worden! De maximaal toegestane grootte is: 640 x 480, dit vanwege het uitrekken van de layout"

Bericht veranderd door: Baija - Woensdag, 26 Maa 2014, 17:29
BerichtVolgens mij staat dit al meermalen uitgelegd op het forum, maar wat je moet doen is:
- je upload je afbeelding op een afbeelding-host site (zijn er genoeg van, moet je even voor googlen)
- je kopieert met rechtermuisknop de afbeelding-url van je geuploade plaatje
- die url zet je dan hiertussen: [ img ] (hier dus) [ / img ], maar dan natuurlijk zonder spaties

Let ook op de forumregel: "Afbeeldingen dienen verkleind te worden voordat ze geplaatst mogen worden! De maximaal toegestane grootte is: 640 x 480, dit vanwege het uitrekken van de layout"

Bericht getypt door - Baija
Toegevoegd op 26 Maa 2014 om 17:21
Zoo Tycoon SUPER Forum » Zoo Tycoon » Zoo Tycoon 2 Algemeen » foto's uploaden
  • Page 1 of 1
  • 1
Search:

Hosted by uCoz