Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

Page 1 of 212»
Zoo Tycoon SUPER Forum » Zoo Tycoon » Zoo Tycoon 2 Algemeen » Opgeslagen spel laadt niet meer
Opgeslagen spel laadt niet meer
Wertyum
Datum: Woensdag, 25 Dec 2013, 14:31 | Bericht # 1   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 0

Parkeerhulp

Hallo allemaal,

Ik krijg mijn opgeslagen spel niet meer geladen. Ben er zo'n anderhalve week mee bezig geweest om het te maken..
En nu die net af is krijg ik dit weer..Kan iemand me helpen? (zie link)
hier
Alvast bedankt!
BerichtHallo allemaal,

Ik krijg mijn opgeslagen spel niet meer geladen. Ben er zo'n anderhalve week mee bezig geweest om het te maken..
En nu die net af is krijg ik dit weer..Kan iemand me helpen? (zie link)
hier
Alvast bedankt!

Bericht getypt door - Wertyum
Toegevoegd op 25 Dec 2013 om 14:31
krieke668
Datum: Woensdag, 25 Dec 2013, 14:43 | Bericht # 2   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 4

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 6

Curator

Het is vrij zeldzaam, maar het gebeurt wel eens...

Je computer is even vastgelopen of het spel is gecrashed op het moment dat het spel voor het laatst opsloeg (geldt ook bij opslaan & afsluiten)...
De save werd daardoor niet afgemaakt of verkeerd afgemaakt, waardoor je dus die melding krijgt...
Maar je zoo is kortom weg.
Er is niet erg veel aan te doen, je kan 2 saves maken A & B en je saved eerst op A, de volgende keer op B, daarna terug op A, .... dan ben je enkel het laatste wat je gedaan hebt kwijt...
BerichtHet is vrij zeldzaam, maar het gebeurt wel eens...

Je computer is even vastgelopen of het spel is gecrashed op het moment dat het spel voor het laatst opsloeg (geldt ook bij opslaan & afsluiten)...
De save werd daardoor niet afgemaakt of verkeerd afgemaakt, waardoor je dus die melding krijgt...
Maar je zoo is kortom weg.
Er is niet erg veel aan te doen, je kan 2 saves maken A & B en je saved eerst op A, de volgende keer op B, daarna terug op A, .... dan ben je enkel het laatste wat je gedaan hebt kwijt...

Bericht getypt door - krieke668
Toegevoegd op 25 Dec 2013 om 14:43
Wertyum
Datum: Woensdag, 25 Dec 2013, 19:14 | Bericht # 3   
ZTSF Gegevens

Parkeerhulp

Hij deed inderdaad raar met het opslaan. Het duurde onwijs lang en toen ik ctrl alt delete deed stond er programma afgesloten..
De save is denk idd verkeerd gemaakt of niet afgemaakt. Hoe bedoel je twee saves maken? 2x achter elkaar opslaan?
Weet je waar de opgeslagen zoo spellen staan. Ik heb windows 7 kan ze niet vinden. Misschien een optie dat ik het opgeslagen spel overzet in een andere map, dan het spel opnieuw installeer en vervolgens het spel terugplaats? Weet iemand anders nog iets:s
BerichtHij deed inderdaad raar met het opslaan. Het duurde onwijs lang en toen ik ctrl alt delete deed stond er programma afgesloten..
De save is denk idd verkeerd gemaakt of niet afgemaakt. Hoe bedoel je twee saves maken? 2x achter elkaar opslaan?
Weet je waar de opgeslagen zoo spellen staan. Ik heb windows 7 kan ze niet vinden. Misschien een optie dat ik het opgeslagen spel overzet in een andere map, dan het spel opnieuw installeer en vervolgens het spel terugplaats? Weet iemand anders nog iets:s

Toegevoegd op 25 Dec 2013 om 19:14
krieke668
Datum: Donderdag, 26 Dec 2013, 23:07 | Bericht # 4   
ZTSF Gegevens

ZTAO

Curator

De saves staan achter een map genaamd appdata, als je het forum doorzoekt op dat woord zul je het waarschijnlijk wel vinden...
Je kan er zoveel mee proberen als je wil, ben vrij zeker dat het niets zal werken om dat bestand te recoveren.

Ik bedoel volgend principe:
Je speelt en bv na een half uur sla je op, " zooA" noem je het bestand. Je speelt verder, 20 minuten later wil je terug opslaan, je slaat op onder de naam "zooB". Je speelt verder, na een tijdje sla je weer op, dit keer overschrijf "zooA", na een tijdje sla je weer op en overschrijf je "zooB",.. steeds afwisselen! op een bepaald moment sla je weer op neem dat je aan "zooA" zit, spel crasht, gedaan. Je start weer op, laad "zooA" en je krijgt die melding. Bestand beschadigd.
Je hebt nu nog wel "zooB", die de voorlaatste save is. Dus je bent enkel het laatste kwijt ipv alles.
BerichtDe saves staan achter een map genaamd appdata, als je het forum doorzoekt op dat woord zul je het waarschijnlijk wel vinden...
Je kan er zoveel mee proberen als je wil, ben vrij zeker dat het niets zal werken om dat bestand te recoveren.

Ik bedoel volgend principe:
Je speelt en bv na een half uur sla je op, " zooA" noem je het bestand. Je speelt verder, 20 minuten later wil je terug opslaan, je slaat op onder de naam "zooB". Je speelt verder, na een tijdje sla je weer op, dit keer overschrijf "zooA", na een tijdje sla je weer op en overschrijf je "zooB",.. steeds afwisselen! op een bepaald moment sla je weer op neem dat je aan "zooA" zit, spel crasht, gedaan. Je start weer op, laad "zooA" en je krijgt die melding. Bestand beschadigd.
Je hebt nu nog wel "zooB", die de voorlaatste save is. Dus je bent enkel het laatste kwijt ipv alles.

Toegevoegd op 26 Dec 2013 om 23:07
Wertyum
Datum: Vrijdag, 27 Dec 2013, 11:17 | Bericht # 5   
ZTSF Gegevens

Parkeerhulp

Ohh zo heel erg bedankt :D

Added (27 Dec 2013, 10:17)
---------------------------------------------
Heb gezocht waar ik de opgeslagen spellen kan vinden. Krijg steeds deze map:
Gebruikersnaam / AppData / Roaming / Microsoft Games / Zoo Tycoon 2 / Profielnaam / Saved
Alleen dit lukt niet bij mij :(. er staat steeds map bestaat niet. Ik denk dat ik iets moet invullen bij profielnaam maar weet niet wat.
Microsoft Games en Zootycoon 2 vind ik namelijk wel. Zie ook nergens een mapje staan waar profielnaam staat.
De downloads kan ik wel vinden onder program files x86, microsoft games, zootycoon 2.

Bericht veranderd door: Wertyum - Vrijdag, 27 Dec 2013, 11:18
BerichtOhh zo heel erg bedankt :D

Added (27 Dec 2013, 10:17)
---------------------------------------------
Heb gezocht waar ik de opgeslagen spellen kan vinden. Krijg steeds deze map:
Gebruikersnaam / AppData / Roaming / Microsoft Games / Zoo Tycoon 2 / Profielnaam / Saved
Alleen dit lukt niet bij mij :(. er staat steeds map bestaat niet. Ik denk dat ik iets moet invullen bij profielnaam maar weet niet wat.
Microsoft Games en Zootycoon 2 vind ik namelijk wel. Zie ook nergens een mapje staan waar profielnaam staat.
De downloads kan ik wel vinden onder program files x86, microsoft games, zootycoon 2.

Toegevoegd op 27 Dec 2013 om 11:17
krieke668
Datum: Vrijdag, 27 Dec 2013, 12:21 | Bericht # 6   
ZTSF Gegevens

ZTAO

Curator

Waarschijnlijk is het "Standaardprofiel" dat je moet invullen, het is de naam van het profiel dat je gebruikt in zt2 (bovenaan te zien in het hoofdmenu), als je dat ooit verandert hebt moet je invullen wat er bij jouw staat (toch je de juiste map wilt hebben, want bijde bestaan dan)
BerichtWaarschijnlijk is het "Standaardprofiel" dat je moet invullen, het is de naam van het profiel dat je gebruikt in zt2 (bovenaan te zien in het hoofdmenu), als je dat ooit verandert hebt moet je invullen wat er bij jouw staat (toch je de juiste map wilt hebben, want bijde bestaan dan)

Toegevoegd op 27 Dec 2013 om 12:21
Wertyum
Datum: Vrijdag, 27 Dec 2013, 19:23 | Bericht # 7   
ZTSF Gegevens

Parkeerhulp

In het hoofdmenu van zootycoon staat: Standaardprofiel
Als ik dit doe: C:\Program Files (x86)\Microsoft Games\Zoo Tycoon 2\standaardprofiel\saved\
Staat er error. Kan iemand me verder helpen?
BerichtIn het hoofdmenu van zootycoon staat: Standaardprofiel
Als ik dit doe: C:\Program Files (x86)\Microsoft Games\Zoo Tycoon 2\standaardprofiel\saved\
Staat er error. Kan iemand me verder helpen?

Toegevoegd op 27 Dec 2013 om 19:23
krieke668
Datum: Vrijdag, 27 Dec 2013, 22:04 | Bericht # 8   
ZTSF Gegevens

ZTAO

Curator

C:// Users / Gebruikersnaam / AppData / Roaming / Microsoft Games / Zoo Tycoon 2 / standaardprofiel / Saved

(maar dan met de streepjes juist enzo)

Het spel heeft bestanden op veel meer locaties dan die in program files, appdata is normaal een onzichtbare map die ter hoogte staat van je downloads, afbeeldingen, documenten,... , maar deze kan je geloof ik wel zien als je het adress juist opgeeft.

Als je er nog niet gaat, ga dan naar de FAQ --> zt2 --> doe degene van die foto's, dan kom je de saves vanzelf tegen...

Bericht veranderd door: krieke668 - Vrijdag, 27 Dec 2013, 22:09
Bericht
C:// Users / Gebruikersnaam / AppData / Roaming / Microsoft Games / Zoo Tycoon 2 / standaardprofiel / Saved

(maar dan met de streepjes juist enzo)

Het spel heeft bestanden op veel meer locaties dan die in program files, appdata is normaal een onzichtbare map die ter hoogte staat van je downloads, afbeeldingen, documenten,... , maar deze kan je geloof ik wel zien als je het adress juist opgeeft.

Als je er nog niet gaat, ga dan naar de FAQ --> zt2 --> doe degene van die foto's, dan kom je de saves vanzelf tegen...

Toegevoegd op 27 Dec 2013 om 22:04
Jeweetwelwie
Datum: Zaterdag, 28 Dec 2013, 11:14 | Bericht # 9   
ZTSF Gegevens
Groep: Technisch medewerker
Prijzenkast: 20

ZTAO
Reputatie: 2

Winnaar ZTSF Awards 2012
Directeur

Mocht het niet lukken vanwege het standaard profiel, dan kan je ook tot aan zoo tycoon 2 doen en dan handmatig verder gaan.

Zoals krieke al had gezegd denk ik inderdaad dat je de zoo niet meer terug kunt vinden vanwege t beschadigd opslaan.

Groetjes,
Jwww

BerichtMocht het niet lukken vanwege het standaard profiel, dan kan je ook tot aan zoo tycoon 2 doen en dan handmatig verder gaan.

Zoals krieke al had gezegd denk ik inderdaad dat je de zoo niet meer terug kunt vinden vanwege t beschadigd opslaan.

Groetjes,
Jwww

Bericht getypt door - Jeweetwelwie
Toegevoegd op 28 Dec 2013 om 11:14
Wertyum
Datum: Zaterdag, 28 Dec 2013, 11:55 | Bericht # 10   
ZTSF Gegevens

Parkeerhulp

Ja ik had de streepjes juist gezet. Als ik zoek naar app data staat er steeds geen resultaten gevonden. Wat bedoel je met ga naar FAQ ZtT2?
Tot aan zootycoon 2 lukt het inderdaad. Dan probeer ik via de zoekfunctie die andere mappen te vinden maar die vind ik niet..
Heb nu inmiddels een ander spel waar ik mee speel dus die map zou ergens moeten staan.
Ik geef anders wel een foto dan kunnen jullie zien waar ik op druk
http://plaatjesdump.nl/upload/4f64ec4c9c9986aa44eff1fb4d341130.png
http://plaatjesdump.nl/upload/5676ec147f9e7dfab77082b81e8126eb.png
http://plaatjesdump.nl/upload/693053de062e8d14ce11f87a8d3380d9.png
http://plaatjesdump.nl/upload/4c4c013d6863ac99046236540eb0ad0d.png
Bij die laatste zit ik vast
BerichtJa ik had de streepjes juist gezet. Als ik zoek naar app data staat er steeds geen resultaten gevonden. Wat bedoel je met ga naar FAQ ZtT2?
Tot aan zootycoon 2 lukt het inderdaad. Dan probeer ik via de zoekfunctie die andere mappen te vinden maar die vind ik niet..
Heb nu inmiddels een ander spel waar ik mee speel dus die map zou ergens moeten staan.
Ik geef anders wel een foto dan kunnen jullie zien waar ik op druk
http://plaatjesdump.nl/upload/4f64ec4c9c9986aa44eff1fb4d341130.png
http://plaatjesdump.nl/upload/5676ec147f9e7dfab77082b81e8126eb.png
http://plaatjesdump.nl/upload/693053de062e8d14ce11f87a8d3380d9.png
http://plaatjesdump.nl/upload/4c4c013d6863ac99046236540eb0ad0d.png
Bij die laatste zit ik vast

Toegevoegd op 28 Dec 2013 om 11:55
Zoo Tycoon SUPER Forum » Zoo Tycoon » Zoo Tycoon 2 Algemeen » Opgeslagen spel laadt niet meer
Page 1 of 212»
Search:

Hosted by uCoz