Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

• Page 1 of 1
  • 1
Zoo Tycoon SUPER Forum » Zoo Tycoon » Zoo Tycoon 2 Algemeen » Zoo tycoon overzetten (Op usb-stick)
Zoo tycoon overzetten
ZooZa
Datum: Zondag, 01 Sep 2013, 20:34 | Bericht # 1   
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast: 1

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 4

Curator

Kan iemand mij uitleggen hoe ik mijn zoo tycoon 2 spel, met alle zoos en dwnlds , kan overzetten naar mijn nieuwe pc
en hoe ik hem daarop weer moet 'installeren'
ik wil namelijk mijn spel houden en proberen alle dwnlds te houden zodat ik niet weeer hoef te zoeken

BerichtKan iemand mij uitleggen hoe ik mijn zoo tycoon 2 spel, met alle zoos en dwnlds , kan overzetten naar mijn nieuwe pc
en hoe ik hem daarop weer moet 'installeren'
ik wil namelijk mijn spel houden en proberen alle dwnlds te houden zodat ik niet weeer hoef te zoeken

Bericht getypt door - ZooZa
Toegevoegd op 01 Sep 2013 om 20:34
krieke668
Datum: Zondag, 01 Sep 2013, 20:50 | Bericht # 2   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 4

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 6

Curator

Je installeert gewoon je spel, daarna zet je alle bestanden van zt2(, dat is gewoon steeds een map... "niet kopieren" gebruik ik voor bestanden die er al zijn, wel "mappen samenvoegen" als ie dat vraagt) van programmfiles (C:)over, ook programmdate (C:) en appdata (je gebruikersaccount) en dan is alles zoals het hoort, staan je zoo's er en staan er zelfs nog foto's in je albums
BerichtJe installeert gewoon je spel, daarna zet je alle bestanden van zt2(, dat is gewoon steeds een map... "niet kopieren" gebruik ik voor bestanden die er al zijn, wel "mappen samenvoegen" als ie dat vraagt) van programmfiles (C:)over, ook programmdate (C:) en appdata (je gebruikersaccount) en dan is alles zoals het hoort, staan je zoo's er en staan er zelfs nog foto's in je albums

Bericht getypt door - krieke668
Toegevoegd op 01 Sep 2013 om 20:50
Zoo Tycoon SUPER Forum » Zoo Tycoon » Zoo Tycoon 2 Algemeen » Zoo tycoon overzetten (Op usb-stick)
  • Page 1 of 1
  • 1
Search:

Hosted by uCoz