Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

• Page 1 of 1
  • 1
Zoo Tycoon SUPER Forum » Zoo Tycoon » Zoo Tycoon 2 Algemeen » Uitgestorven diersoorten (wil niet meer installeren)
Uitgestorven diersoorten
Laraatje2008
Datum: Zondag, 04 Aug 2013, 16:07 | Bericht # 1   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 10

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 4

Voormalig Crewlid
Directeur

Hallo iedereen,

Ik ben nu op mijn laptop zootycoon 2 aan het installeren. En de eerste 2 gaan goed maar dan bij Uitgestorven diersoorten zegt hij na een tijdje interne fout en dan stopt hij met installeren. Nu hoef ik die er niet speciaal op maar het zou wel handig zijn!! Dus, wat kan het zijn. Als hij bij kopieren bestanden is duurt het heel erg lang. Misschien heeft er dat mee te maken. Ik hoor het wel en ga nu even van alles downloaden. Groetjes van Laraatje

En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
BerichtHallo iedereen,

Ik ben nu op mijn laptop zootycoon 2 aan het installeren. En de eerste 2 gaan goed maar dan bij Uitgestorven diersoorten zegt hij na een tijdje interne fout en dan stopt hij met installeren. Nu hoef ik die er niet speciaal op maar het zou wel handig zijn!! Dus, wat kan het zijn. Als hij bij kopieren bestanden is duurt het heel erg lang. Misschien heeft er dat mee te maken. Ik hoor het wel en ga nu even van alles downloaden. Groetjes van Laraatje

Bericht getypt door - Laraatje2008
Toegevoegd op 04 Aug 2013 om 16:07
krieke668
Datum: Zondag, 04 Aug 2013, 17:06 | Bericht # 2   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 4

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 6

Curator

Dat het kopiëren traag gaat ligt meestal aan je pc, maar zou geen fouten mogen geven.
Ik zou eerder kijken of je cd wel schoon is en er geen (erge) krassen opzitten...
BerichtDat het kopiëren traag gaat ligt meestal aan je pc, maar zou geen fouten mogen geven.
Ik zou eerder kijken of je cd wel schoon is en er geen (erge) krassen opzitten...

Bericht getypt door - krieke668
Toegevoegd op 04 Aug 2013 om 17:06
legoman12324
Datum: Maandag, 05 Aug 2013, 00:18 | Bericht # 3   
legoman12324  
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast: 3

Onderdirecteur

@ Laraatje2008, je moet het in de juiste volgorde instaleren deze

:ZT2: :ES: :AA: :MM: :EA: en dan werkt het als goed is

een klein zinnetje: DE NATUUR IS DE LEERMEESTER VAN IEDER
Bericht@ Laraatje2008, je moet het in de juiste volgorde instaleren deze

:ZT2: :ES: :AA: :MM: :EA: en dan werkt het als goed is

Bericht getypt door - legoman12324
Toegevoegd op 05 Aug 2013 om 00:18
Zoo Tycoon SUPER Forum » Zoo Tycoon » Zoo Tycoon 2 Algemeen » Uitgestorven diersoorten (wil niet meer installeren)
  • Page 1 of 1
  • 1
Search:

Hosted by uCoz