Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

• Page 1 of 1
  • 1
Zoo Tycoon SUPER Forum » Zoo Tycoon » Zoo Tycoon 2 Algemeen » dierentuin wil niet meer opstarten! :( (mijn ZTAO zoo wilt niet meer opstarten)
dierentuin wil niet meer opstarten! :(
Kit_Fisto
Datum: Maandag, 08 Jul 2013, 08:44 | Bericht # 1   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 1

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 2

Curator

ik heb een groot probleem. mijn ZTAO zoo wil niet meer opstarten. ik heb ook al geprobeerd meerdere downloads weg te doen maar dat helpte niet. het rare is dat andere zoos wel gewoon opstarten. kan iemand mij helpen??

gr. Marijn

kijk in Dierenpark arts trade voor veel nieuwe dieren! :D
Berichtik heb een groot probleem. mijn ZTAO zoo wil niet meer opstarten. ik heb ook al geprobeerd meerdere downloads weg te doen maar dat helpte niet. het rare is dat andere zoos wel gewoon opstarten. kan iemand mij helpen??

gr. Marijn

Bericht getypt door - Kit_Fisto
Toegevoegd op 08 Jul 2013 om 08:44
OrcaFreak
Datum: Maandag, 08 Jul 2013, 09:17 | Bericht # 2   
OrcaFreak 
ZTSF Gegevens

ZTAO
Reputatie: 9

Kassa Medewerker

Om een of andere reden is de file beschadigd geraak, hierdoor start die ene zoo niet meer op en de andere nog wel. Ik vrees dat je opnieuw zult moeten beginnen.
Wel is het handig (dit doe ik ook altijd) om steeds een back-up bestandje te maken van je zoo, zo hoef je niet volledig opnieuw te beginnen.

Groetjes

BerichtOm een of andere reden is de file beschadigd geraak, hierdoor start die ene zoo niet meer op en de andere nog wel. Ik vrees dat je opnieuw zult moeten beginnen.
Wel is het handig (dit doe ik ook altijd) om steeds een back-up bestandje te maken van je zoo, zo hoef je niet volledig opnieuw te beginnen.

Groetjes

Bericht getypt door - OrcaFreak
Toegevoegd op 08 Jul 2013 om 09:17
Kit_Fisto
Datum: Maandag, 08 Jul 2013, 10:31 | Bericht # 3   
ZTSF Gegevens

ZTAO

Curator

@ OrcaFreak, bedankt voor je reactie. maar mischien een beetje een domme vraag maar wat is een back-up??

kijk in Dierenpark arts trade voor veel nieuwe dieren! :D
Bericht@ OrcaFreak, bedankt voor je reactie. maar mischien een beetje een domme vraag maar wat is een back-up??

Bericht getypt door - Kit_Fisto
Toegevoegd op 08 Jul 2013 om 10:31
OrcaFreak
Datum: Maandag, 08 Jul 2013, 10:47 | Bericht # 4   
OrcaFreak 
ZTSF Gegevens

ZTAO
Reputatie: 9

Kassa Medewerker

Een kopie van je bestand. Ofwel zorg je ervoor dat je zoo tweemaal in het laadmenu staat (wel met verschillende namen) ofwel kopieer je het ZT2-bestand via windows verkenner naar een tweede locatie.

Groetjes

BerichtEen kopie van je bestand. Ofwel zorg je ervoor dat je zoo tweemaal in het laadmenu staat (wel met verschillende namen) ofwel kopieer je het ZT2-bestand via windows verkenner naar een tweede locatie.

Groetjes

Bericht getypt door - OrcaFreak
Toegevoegd op 08 Jul 2013 om 10:47
Jeweetwelwie
Datum: Maandag, 08 Jul 2013, 22:00 | Bericht # 5   
ZTSF Gegevens
Groep: Technisch medewerker
Prijzenkast: 20

ZTAO

Winnaar ZTSF Awards 2012
Directeur

@ OrcaFreak
Ik sla mijn bestand altijd als een tweede versie op.
Zo heb ik nu van Zoo Palace 6 bestanden staan. Ik zit nu bij Zoo Palace F
Op een gegeven moment kan je vanzelf A, B en C weggooien, maar nu zit je altijd goed.

Groetjes,
Jeweetwelwie ^_^

Bericht@ OrcaFreak
Ik sla mijn bestand altijd als een tweede versie op.
Zo heb ik nu van Zoo Palace 6 bestanden staan. Ik zit nu bij Zoo Palace F
Op een gegeven moment kan je vanzelf A, B en C weggooien, maar nu zit je altijd goed.

Groetjes,
Jeweetwelwie ^_^

Bericht getypt door - Jeweetwelwie
Toegevoegd op 08 Jul 2013 om 22:00
Zoo Tycoon SUPER Forum » Zoo Tycoon » Zoo Tycoon 2 Algemeen » dierentuin wil niet meer opstarten! :( (mijn ZTAO zoo wilt niet meer opstarten)
  • Page 1 of 1
  • 1
Search:

Hosted by uCoz