Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

• Page 1 of 1
  • 1
Zoo Tycoon SUPER Forum » Zoo Tycoon » Zoo Tycoon 2 Algemeen » help! (spel werkt niet)
help!
Li1206
Datum: Woensdag, 06 Maa 2013, 19:17 | Bericht # 1   
Li1206 
ZTSF Gegevens
Groep: Non-actief lid
Prijzenkast: 0

Vrijwilliger

Ivm crashen van het spel Zoo Tycoon 2 directeurscollectie heb ik deze verwijdert. Nu hebben wij een nieuw exemplaar gekocht maar deze doet na het installeren helemaal niets. De compabiliteit heb ik al aangepast, maar dit helpt niet. 
Na het opstarten kan ik kiezen voor spelen, maar dan krijg ik alleen het zandlopertje en daarna niets. Wie weet wat er aan de hand is?

Added (06 Maa 2013, 18:17)
---------------------------------------------
Vanmiddag gebeld met microsoft support. Heb een uur aan de telefoon gehangen zonder resultaat. Enige optie is hele pc schonen en dan alles opnieuw te installeren. Nu heb ik het spel op een hele oude pc geinstalleerd en ja hoor hier werkt het spel wel. Weet iemand wat nu de reden is waarom het spel niet opde nieuwere pc werkt? besturingssyteem is op allebei pc's xp.

BerichtIvm crashen van het spel Zoo Tycoon 2 directeurscollectie heb ik deze verwijdert. Nu hebben wij een nieuw exemplaar gekocht maar deze doet na het installeren helemaal niets. De compabiliteit heb ik al aangepast, maar dit helpt niet. 
Na het opstarten kan ik kiezen voor spelen, maar dan krijg ik alleen het zandlopertje en daarna niets. Wie weet wat er aan de hand is?

Added (06 Maa 2013, 18:17)
---------------------------------------------
Vanmiddag gebeld met microsoft support. Heb een uur aan de telefoon gehangen zonder resultaat. Enige optie is hele pc schonen en dan alles opnieuw te installeren. Nu heb ik het spel op een hele oude pc geinstalleerd en ja hoor hier werkt het spel wel. Weet iemand wat nu de reden is waarom het spel niet opde nieuwere pc werkt? besturingssyteem is op allebei pc's xp.

Bericht getypt door - Li1206
Toegevoegd op 06 Maa 2013 om 19:17
Zoo Tycoon SUPER Forum » Zoo Tycoon » Zoo Tycoon 2 Algemeen » help! (spel werkt niet)
  • Page 1 of 1
  • 1
Search:

Hosted by uCoz