Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

• Page 1 of 1
  • 1
Zoo Tycoon SUPER Forum » Zoo Tycoon » Zoo Tycoon 2 Algemeen » Wazig beeld
Wazig beeld
Jens26
Datum: Zaterdag, 03 Nov 2012, 14:38 | Bericht # 1   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 0

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 3

Kassa Medewerker

Ik veranderde net men beeld even naar venster in zoo tycoon zelf en daarna zette ik het weer op fullscreen maar nu is het beeld heel wazig en krijg ik het niet terug scherm. Ik heb al een ander formaat geprobeerd maar het blijft zo. Wat kan ik hier aan doen?

.
BerichtIk veranderde net men beeld even naar venster in zoo tycoon zelf en daarna zette ik het weer op fullscreen maar nu is het beeld heel wazig en krijg ik het niet terug scherm. Ik heb al een ander formaat geprobeerd maar het blijft zo. Wat kan ik hier aan doen?

Bericht getypt door - Jens26
Toegevoegd op 03 Nov 2012 om 14:38
firestar1
Datum: Maandag, 05 Nov 2012, 20:29 | Bericht # 2   
ZTSF Gegevens

Parkeerhulp

heb je al eens geprobeert om op standaard instellingen te zetten.

Op zoek naar goedkope dieren klik op de banner
Berichtheb je al eens geprobeert om op standaard instellingen te zetten.

Bericht getypt door - firestar1
Toegevoegd op 05 Nov 2012 om 20:29
Jens26
Datum: Maandag, 05 Nov 2012, 22:11 | Bericht # 3   
ZTSF Gegevens

ZTAO
Reputatie: 3

Kassa Medewerker

Ja maar het blijft wazig... en nu heb ik bij foto's nog een zwarte band langst de kanten...

.
BerichtJa maar het blijft wazig... en nu heb ik bij foto's nog een zwarte band langst de kanten...

Bericht getypt door - Jens26
Toegevoegd op 05 Nov 2012 om 22:11
KoenZoo
Datum: Maandag, 05 Nov 2012, 22:14 | Bericht # 4   
KoenZoo 
ZTSF Gegevens

ZTAO
Reputatie: 2

Kassa Medewerker

Plaats hier anders eens een screenshot.

En heb je de optie van fullscreen aangevinkt bij de opties en zet hem anders eens terug naar de standaardresolutie: 1024 x 768
BerichtPlaats hier anders eens een screenshot.

En heb je de optie van fullscreen aangevinkt bij de opties en zet hem anders eens terug naar de standaardresolutie: 1024 x 768

Bericht getypt door - KoenZoo
Toegevoegd op 05 Nov 2012 om 22:14
kroko72
Datum: Maandag, 05 Nov 2012, 23:44 | Bericht # 5   
ZTSF Gegevens

Kassa Medewerker

ik heb dat een hele tijd geleden ook gehad toen ik net op het forum was was niet wazig maar de kleuren waren niet om aan te zien.Ik heb toen mijn options.xml moeten weg doen. Toen weer opgestart. Mijn probleem was daarmee opgelost. Als je dat wilt proberen dan knip je die gewoon even naar je documenten en dan start je het spel op als het dan niet meer wazig is dan weet je dat het het dat is. Als je senarioeinde hebt gedownload zet je die er gewoon even weer in.

klik op de banner om bij mijn trade-center komen
Berichtik heb dat een hele tijd geleden ook gehad toen ik net op het forum was was niet wazig maar de kleuren waren niet om aan te zien.Ik heb toen mijn options.xml moeten weg doen. Toen weer opgestart. Mijn probleem was daarmee opgelost. Als je dat wilt proberen dan knip je die gewoon even naar je documenten en dan start je het spel op als het dan niet meer wazig is dan weet je dat het het dat is. Als je senarioeinde hebt gedownload zet je die er gewoon even weer in.

Bericht getypt door - kroko72
Toegevoegd op 05 Nov 2012 om 23:44
Zoo Tycoon SUPER Forum » Zoo Tycoon » Zoo Tycoon 2 Algemeen » Wazig beeld
  • Page 1 of 1
  • 1
Search:

Hosted by uCoz