ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 84 Prijzenkast:
0 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Kassa Medewerker
Ik heb even een vraagje. Als je slechts 1 mannetje en 1 vrouwtje hebt, dan kun je niet doorfokken met de jongen die daaruit komen, maar als je 2 vrouwtjes hebt en die krijgen jonkies, kan je dan wel doorfokken met die jongen onderling, ondanks dat ze dezelfde vader hebben?
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 38 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
volgens mij klopt dat niet helemaal want volgens mij moet er 1 generatie tussenzitten en dan doen ze het wel weer.
dus als je een man en een vrouw hebt en die krijgen twee kinderen man en vrouw die kunnen dan geen kinderen maken. maar krijgen papa en mama dan weer kinderen die kunnen dan volgens mij wel weer kinderen krijgen met de 2 de generatie.
ik hoop dat ik het duidelijk heb geschreven groetjes firestar1
Op zoek naar goedkope dieren klik op de banner
Bericht veranderd door: firestar1 - Vrijdag, 09 Nov 2012, 11:23
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 126 Prijzenkast:
0
Horeca Medewerker
Heb jij het hier over 1 mannetje en 1 vrouwtje? Wij hebben het hier over 1 mannetje en 2 vrouwtjes. Dan kan het gewoon hoor. Doe ik ook zovaak als ik een leuke kudde wil. Maar wat jij zegt met 1 mannetje en 1 vrouwtje weet ik het niet. Ik denk het wel, maar heb het zelf nog nooit meegemaakt.
Bericht veranderd door: Mark_23 - Maandag, 05 Nov 2012, 20:56
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 84 Prijzenkast:
0 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Kassa Medewerker
Als ik het goed zeg moet de moeder van beide dieren anders zijn toch? Dus in feite moet je 1M 2V minimaal hebben om te zorgen dat je dieren niet uitsterven in je zoo, met 2M 1V heb je het probleem dat de moeder altijd dezelfde is en ze dus broertje/zusje van elkaar zijn, ook al komen ze van een andere vader.
En firestar, wat jij zegt klopt niet. Die jongen die de ouders de 2e keer krijgen zijn ook de 2e generatie. Pas als de jongen van de ouders jongen krijgen, dan zit je met een 3e generatie. Is hetzelfde als met mensen. Jou broers/zussen zijn van dezelfde generatie (ondanks dat je niet tegelijk geboren bent), maar jou kinderen zijn de 3e generatie (ervanuit gaande dat je kinderen hebt), als je ervanuit gaat dat opa en oma de 1e generatie zijn.
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 25 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
Nou ik heb nu al een aantal dieren en dan bedoel ik via ztao waar ik maar een koppel van koop en die plaats en dan in een mum van tijd toch een grote groep van heb bij mij was dat zo met de stokstaartjes. dat jongt maar door