Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

• Page 1 of 1
  • 1
Zoo Tycoon SUPER Forum » Zoo Tycoon » Zoo Tycoon 2 Algemeen » Fokken
Fokken
KoenZoo
Datum: Vrijdag, 02 Nov 2012, 20:50 | Bericht # 1   
KoenZoo 
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 0

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 2

Kassa Medewerker

Ik heb even een vraagje. Als je slechts 1 mannetje en 1 vrouwtje hebt, dan kun je niet doorfokken met de jongen die daaruit komen, maar als je 2 vrouwtjes hebt en die krijgen jonkies, kan je dan wel doorfokken met die jongen onderling, ondanks dat ze dezelfde vader hebben?

Alvast bedankt :)
BerichtIk heb even een vraagje. Als je slechts 1 mannetje en 1 vrouwtje hebt, dan kun je niet doorfokken met de jongen die daaruit komen, maar als je 2 vrouwtjes hebt en die krijgen jonkies, kan je dan wel doorfokken met die jongen onderling, ondanks dat ze dezelfde vader hebben?

Alvast bedankt :)

Bericht getypt door - KoenZoo
Toegevoegd op 02 Nov 2012 om 20:50
arneb
Datum: Vrijdag, 02 Nov 2012, 21:04 | Bericht # 2   
ZTSF Gegevens
Groep: Non-actief lid

Stagiaire

ik dacht van wel ik weet het niet 100% zeker

Berichtik dacht van wel ik weet het niet 100% zeker

Bericht getypt door - arneb
Toegevoegd op 02 Nov 2012 om 21:04
boerroel545
Datum: Vrijdag, 02 Nov 2012, 21:05 | Bericht # 3   
boerroel545  
ZTSF Gegevens
Groep: Designer

ZTAO
Reputatie: 9

Curator

@ KoenZoo, klopt helemaal wat je zegt met ene koppeltje niet en met een trio wel

gr. roel :)

Bericht@ KoenZoo, klopt helemaal wat je zegt met ene koppeltje niet en met een trio wel

gr. roel :)

Bericht getypt door - boerroel545
Toegevoegd op 02 Nov 2012 om 21:05
KoenZoo
Datum: Vrijdag, 02 Nov 2012, 21:18 | Bericht # 4   
KoenZoo 
ZTSF Gegevens

ZTAO

Kassa Medewerker

Oké bedankt dan weet ik dat. Dacht altijd dat niet kon!

Deze mag dicht.
BerichtOké bedankt dan weet ik dat. Dacht altijd dat niet kon!

Deze mag dicht.

Toegevoegd op 02 Nov 2012 om 21:18
firestar1
Datum: Maandag, 05 Nov 2012, 20:31 | Bericht # 5   
ZTSF Gegevens

Parkeerhulp

volgens mij klopt dat niet helemaal want volgens mij moet er 1 generatie tussenzitten en dan doen ze het wel weer.

dus als je een man en een vrouw hebt en die krijgen twee kinderen man en vrouw die kunnen dan geen kinderen maken. maar krijgen papa en mama dan weer kinderen die kunnen dan volgens mij wel weer kinderen krijgen met de 2 de generatie.

ik hoop dat ik het duidelijk heb geschreven groetjes firestar1

Op zoek naar goedkope dieren klik op de banner

Bericht veranderd door: firestar1 - Vrijdag, 09 Nov 2012, 11:23
Berichtvolgens mij klopt dat niet helemaal want volgens mij moet er 1 generatie tussenzitten en dan doen ze het wel weer.

dus als je een man en een vrouw hebt en die krijgen twee kinderen man en vrouw die kunnen dan geen kinderen maken. maar krijgen papa en mama dan weer kinderen die kunnen dan volgens mij wel weer kinderen krijgen met de 2 de generatie.

ik hoop dat ik het duidelijk heb geschreven groetjes firestar1

Bericht getypt door - firestar1
Toegevoegd op 05 Nov 2012 om 20:31
Mark_23
Datum: Maandag, 05 Nov 2012, 20:52 | Bericht # 6   
ZTSF Gegevens

Horeca Medewerker

Heb jij het hier over 1 mannetje en 1 vrouwtje? Wij hebben het hier over 1 mannetje en 2 vrouwtjes. Dan kan het gewoon hoor. Doe ik ook zovaak als ik een leuke kudde wil.
Maar wat jij zegt met 1 mannetje en 1 vrouwtje weet ik het niet. Ik denk het wel, maar heb het zelf nog nooit meegemaakt.

Bericht veranderd door: Mark_23 - Maandag, 05 Nov 2012, 20:56
BerichtHeb jij het hier over 1 mannetje en 1 vrouwtje? Wij hebben het hier over 1 mannetje en 2 vrouwtjes. Dan kan het gewoon hoor. Doe ik ook zovaak als ik een leuke kudde wil.
Maar wat jij zegt met 1 mannetje en 1 vrouwtje weet ik het niet. Ik denk het wel, maar heb het zelf nog nooit meegemaakt.

Bericht getypt door - Mark_23
Toegevoegd op 05 Nov 2012 om 20:52
KoenZoo
Datum: Maandag, 05 Nov 2012, 21:40 | Bericht # 7   
KoenZoo 
ZTSF Gegevens

ZTAO

Kassa Medewerker

Als ik het goed zeg moet de moeder van beide dieren anders zijn toch? Dus in feite moet je 1M 2V minimaal hebben om te zorgen dat je dieren niet uitsterven in je zoo, met 2M 1V heb je het probleem dat de moeder altijd dezelfde is en ze dus broertje/zusje van elkaar zijn, ook al komen ze van een andere vader.

En firestar, wat jij zegt klopt niet. Die jongen die de ouders de 2e keer krijgen zijn ook de 2e generatie. Pas als de jongen van de ouders jongen krijgen, dan zit je met een 3e generatie. Is hetzelfde als met mensen. Jou broers/zussen zijn van dezelfde generatie (ondanks dat je niet tegelijk geboren bent), maar jou kinderen zijn de 3e generatie (ervanuit gaande dat je kinderen hebt), als je ervanuit gaat dat opa en oma de 1e generatie zijn.
BerichtAls ik het goed zeg moet de moeder van beide dieren anders zijn toch? Dus in feite moet je 1M 2V minimaal hebben om te zorgen dat je dieren niet uitsterven in je zoo, met 2M 1V heb je het probleem dat de moeder altijd dezelfde is en ze dus broertje/zusje van elkaar zijn, ook al komen ze van een andere vader.

En firestar, wat jij zegt klopt niet. Die jongen die de ouders de 2e keer krijgen zijn ook de 2e generatie. Pas als de jongen van de ouders jongen krijgen, dan zit je met een 3e generatie. Is hetzelfde als met mensen. Jou broers/zussen zijn van dezelfde generatie (ondanks dat je niet tegelijk geboren bent), maar jou kinderen zijn de 3e generatie (ervanuit gaande dat je kinderen hebt), als je ervanuit gaat dat opa en oma de 1e generatie zijn.

Toegevoegd op 05 Nov 2012 om 21:40
angeltjee
Datum: Maandag, 05 Nov 2012, 22:06 | Bericht # 8   
angeltjee 
ZTSF Gegevens

Parkeerhulp

Nou ik heb nu al een aantal dieren en dan bedoel ik via ztao waar ik maar een koppel van koop en die plaats en dan in een mum van tijd toch een grote groep van heb bij mij was dat zo met de stokstaartjes. dat jongt maar door

xxx

angeltjee

klik op mijn plaatje
BerichtNou ik heb nu al een aantal dieren en dan bedoel ik via ztao waar ik maar een koppel van koop en die plaats en dan in een mum van tijd toch een grote groep van heb bij mij was dat zo met de stokstaartjes. dat jongt maar door

xxx

angeltjee

Bericht getypt door - angeltjee
Toegevoegd op 05 Nov 2012 om 22:06
daverijs
Datum: Woensdag, 20 Feb 2013, 12:00 | Bericht # 9   
ZTSF Gegevens
Groep: Non-actief lid

Vrijwilliger

weet iemand waar je wooden fences pack kan donloaden?

Added (20 Feb 2013, 11:00)
---------------------------------------------
want die lijken mij leuk

hallo en doei
Berichtweet iemand waar je wooden fences pack kan donloaden?

Added (20 Feb 2013, 11:00)
---------------------------------------------
want die lijken mij leuk

Bericht getypt door - daverijs
Toegevoegd op 20 Feb 2013 om 12:00
ZooZa
Datum: Woensdag, 20 Feb 2013, 12:31 | Bericht # 10   
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast: 1

ZTAO