Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

• Page 1 of 1
  • 1
Zoo Tycoon SUPER Forum » Zoo Tycoon » Zoo Tycoon 2 Algemeen » Mysterieuze verdwijningen (Ta-ta-ta-taaaam)
Mysterieuze verdwijningen
Olaf2000
Datum: Vrijdag, 19 Okt 2012, 20:19 | Bericht # 1   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 0

Kassa Medewerker

Ik heb dus last van mysterieuze verdwijningen. xD Telkens als ik mijn spel verklein, zijn alle dieren verdwenen als ik het spel weer open. Tenminste, bijna alle dieren, want toen ik dat deed nadat ik Savannia had gebouwd, waren alle dieren weg, behalve de helmparelhoenders.

Heeft iemand een oplossing voor het probleem? Is er een reden dat die helmparelhoenders als enige overblijven? Of laten die hoenders alle dieren gewoon op magische wijze verdwijnen? xD

Blubblubvisjes zijn mijn beste vrienden =D
BerichtIk heb dus last van mysterieuze verdwijningen. xD Telkens als ik mijn spel verklein, zijn alle dieren verdwenen als ik het spel weer open. Tenminste, bijna alle dieren, want toen ik dat deed nadat ik Savannia had gebouwd, waren alle dieren weg, behalve de helmparelhoenders.

Heeft iemand een oplossing voor het probleem? Is er een reden dat die helmparelhoenders als enige overblijven? Of laten die hoenders alle dieren gewoon op magische wijze verdwijnen? xD

Bericht getypt door - Olaf2000
Toegevoegd op 19 Okt 2012 om 20:19
krieke668
Datum: Vrijdag, 19 Okt 2012, 21:26 | Bericht # 2   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 4

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 6

Curator

Heb je al gekeken of je dieren in het 'overzichtslijstje' er allemaal zijn? Had ooit een dier dat verdween, maar wel nog bestond...

^_^
BerichtHeb je al gekeken of je dieren in het 'overzichtslijstje' er allemaal zijn? Had ooit een dier dat verdween, maar wel nog bestond...

^_^

Bericht getypt door - krieke668
Toegevoegd op 19 Okt 2012 om 21:26
Olaf2000
Datum: Vrijdag, 19 Okt 2012, 21:41 | Bericht # 3   
ZTSF Gegevens

Kassa Medewerker

Ze staan er niet meer als ik daar op kijk. Helaas :(

BerichtZe staan er niet meer als ik daar op kijk. Helaas :(

Toegevoegd op 19 Okt 2012 om 21:41
kroko72
Datum: Zaterdag, 20 Okt 2012, 18:29 | Bericht # 4   
ZTSF Gegevens

Kassa Medewerker

misschien iets nieuws gedownload. ik denk dat als je iets hebt gedownload dat er twee dan onderling niet lekker werkt ik heb dat zelf gehad met een aantal downloads na veel zoek werk wist ik dan eindelijk welke het was

klik op de banner om bij mijn trade-center komen
Berichtmisschien iets nieuws gedownload. ik denk dat als je iets hebt gedownload dat er twee dan onderling niet lekker werkt ik heb dat zelf gehad met een aantal downloads na veel zoek werk wist ik dan eindelijk welke het was

Bericht getypt door - kroko72
Toegevoegd op 20 Okt 2012 om 18:29
thomvonder
Datum: Zaterdag, 20 Okt 2012, 19:33 | Bericht # 5   
ZTSF Gegevens
Groep: Moderators
Prijzenkast: 6

Winnaar download week contest
Onderdirecteur

Wat bedoel je precies met verkleinen ? Even snel wegklikken of een lange tijd klein houden ?
Want als je het spel een lange tijd klein houdt kunnen de dieren misschien zijn doodgegaan aan ziektes of zoiets :P
BerichtWat bedoel je precies met verkleinen ? Even snel wegklikken of een lange tijd klein houden ?
Want als je het spel een lange tijd klein houdt kunnen de dieren misschien zijn doodgegaan aan ziektes of zoiets :P

Bericht getypt door - thomvonder
Toegevoegd op 20 Okt 2012 om 19:33
Olaf2000
Datum: Zaterdag, 20 Okt 2012, 21:46 | Bericht # 6   
ZTSF Gegevens

Kassa Medewerker

Ik verklein meestal wel heel lang ja :p, maar meestal zie ik geen karkassen liggen. Alleen een keer toen ik vier karkassen aantrof in plaats van pelikanen o.O En de hoenders waren wel ernstig ziek toen... misschien moet ik het spel toch maar op pauze zetten als ik verklein (a) Ik zal morgen eens kijken.

BerichtIk verklein meestal wel heel lang ja :p, maar meestal zie ik geen karkassen liggen. Alleen een keer toen ik vier karkassen aantrof in plaats van pelikanen o.O En de hoenders waren wel ernstig ziek toen... misschien moet ik het spel toch maar op pauze zetten als ik verklein (a) Ik zal morgen eens kijken.

Toegevoegd op 20 Okt 2012 om 21:46
raymondhoek
Datum: Zondag, 21 Okt 2012, 13:08 | Bericht # 7   
ZTSF Gegevens
Groep: ZTSF beheerder
Prijzenkast: 9

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 4

ZTSF Admin
Directeur

Normale dieren die dood gaan verdwijnen gewoon.
Maar bij de pelikanen download zit er inderdaad een codering in die ervoor zorgt dat er een karkas komt te liggen zodra deze dieren sterven.
Dus het klinkt alsof alle andere dieren gewoon dood zijn gegaan...

Raymond ;)

BerichtNormale dieren die dood gaan verdwijnen gewoon.
Maar bij de pelikanen download zit er inderdaad een codering in die ervoor zorgt dat er een karkas komt te liggen zodra deze dieren sterven.
Dus het klinkt alsof alle andere dieren gewoon dood zijn gegaan...

Raymond ;)

Bericht getypt door - raymondhoek
Toegevoegd op 21 Okt 2012 om 13:08
Zoo Tycoon SUPER Forum » Zoo Tycoon » Zoo Tycoon 2 Algemeen » Mysterieuze verdwijningen (Ta-ta-ta-taaaam)
  • Page 1 of 1
  • 1
Search:

Hosted by uCoz