ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 55 Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
Ik heb dus last van mysterieuze verdwijningen. xD Telkens als ik mijn spel verklein, zijn alle dieren verdwenen als ik het spel weer open. Tenminste, bijna alle dieren, want toen ik dat deed nadat ik Savannia had gebouwd, waren alle dieren weg, behalve de helmparelhoenders.
Heeft iemand een oplossing voor het probleem? Is er een reden dat die helmparelhoenders als enige overblijven? Of laten die hoenders alle dieren gewoon op magische wijze verdwijnen? xD Blubblubvisjes zijn mijn beste vrienden =D
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 60 Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
misschien iets nieuws gedownload. ik denk dat als je iets hebt gedownload dat er twee dan onderling niet lekker werkt ik heb dat zelf gehad met een aantal downloads na veel zoek werk wist ik dan eindelijk welke het was
Wat bedoel je precies met verkleinen ? Even snel wegklikken of een lange tijd klein houden ? Want als je het spel een lange tijd klein houdt kunnen de dieren misschien zijn doodgegaan aan ziektes of zoiets :P
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 55 Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
Ik verklein meestal wel heel lang ja :p, maar meestal zie ik geen karkassen liggen. Alleen een keer toen ik vier karkassen aantrof in plaats van pelikanen o.O En de hoenders waren wel ernstig ziek toen... misschien moet ik het spel toch maar op pauze zetten als ik verklein (a) Ik zal morgen eens kijken. Blubblubvisjes zijn mijn beste vrienden =D
Normale dieren die dood gaan verdwijnen gewoon. Maar bij de pelikanen download zit er inderdaad een codering in die ervoor zorgt dat er een karkas komt te liggen zodra deze dieren sterven. Dus het klinkt alsof alle andere dieren gewoon dood zijn gegaan...