ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 126 Prijzenkast:
0
Horeca Medewerker
Ik kan zoo tycoon 2 niet meer opstarten :'(. Er staat dan "You must accept the EULA in order to play zoo tycoon 2. Ik heb geen idee wat te doen. Hoe je het moet accepteren weet ik niet. Weet niet eens wat ze bedoelen. Kan iemand me helpen?
0
Horeca Medewerker
Nee dat is het niet. Ik heb wel eerder downloads gehad. Toen deed hij het gewoon. Ik kan niets verwijderd hebben wat van belang is want het mapje met EULA staat er nogsteeds tussen.
Je moet even je Zoo Tycoon 2 verwijderen van je computer en opnieuw installeren. Je bent vergeten om op 'accepteren' te klikken toen je Marine Mania/Uitgestorven diersoorten hebt geïnstalleerd.
Die zou ik als ik jou was dan even veiligstellen voor de zekerheid :P Je parken staan in: C:\Users\Je Naam\AppData\Roaming\Microsoft Games\Zoo Tycoon 2\Standaardprofiel in het mapje Saved
Je campagnes kan je (volgensmij) veiligstellen door de options.xml (in de Standaardprofiel map) te kopiëren en later over de nieuwe heen te plakken.
0
Horeca Medewerker
@ thomvonder, @ raymondhoek, Heel erg bedankt, ik kan niet meer wachten tot ik zoo tycoon 2 weer kan spelen. En @ thomvonder, Die parken in veiligheid stellen zal wel lukken, die kan ik wel vinden en op een stickje zetten ofzo .Maar wat ik moet doen om campagnes (volgens jou) veilig te stellen, daar snap ik je niet precies. Kun je dat nog een beetje uitleggen?
Added (18 Okt 2012, 09:06) --------------------------------------------- @ thomvonder, Als ik mijn parken dan op een stick heb staan en Zoo Tycoon 2 opnieuw geïnstalleerd heb, hoe zet ik ze er dan weer in?
Als je de gehele! map 'standaardprofiel' kopieert, dan heb je je foto's, opgeslagen spellen en de campagnes. Zodra je je Zoo Tycoon 2 hebt herinstalleert, dan start je hem 1x op, en sluit je hem gelijk weer af. (vergeet niet om te accepteren!) Daarna ga je weer naar die map en plaats je de backup van de map 'standaardprofiel' terug. Als er word gevraagd of je hem wilt samenvoegen/vervangen, zeg je ja. Dan staat alles weer terug.
0
Horeca Medewerker
@ raymondhoek, Dus Zoo tycoon 2 herinstalleren, opstarten en daarna afsluiten, en dan het standaardprofielmapje van de oude erheen kopieren en vervangen. Got it! Dank je!
Added (18 Okt 2012, 10:05) --------------------------------------------- @ thomvonder, Laat maar, ik snap het van die campagnes al! De foto's die ik tot nu toe heb gemaakt, staan die ook in dat zelfde bestandje van de campagnes, volgens mij wel toch?