Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

• Page 1 of 2
  • 1
  • 2
  • »
Zoo Tycoon SUPER Forum » Zoo Tycoon » Zoo Tycoon 2 Algemeen » Accept the EULA
Accept the EULA
Mark_23
Datum: Woensdag, 17 Okt 2012, 15:33 | Bericht # 1   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 0

Horeca Medewerker

Ik kan zoo tycoon 2 niet meer opstarten :'(. Er staat dan "You must accept the EULA in order to play zoo tycoon 2. Ik heb geen idee wat te doen. Hoe je het moet accepteren weet ik niet. Weet niet eens wat ze bedoelen. Kan iemand me helpen?
BerichtIk kan zoo tycoon 2 niet meer opstarten :'(. Er staat dan "You must accept the EULA in order to play zoo tycoon 2. Ik heb geen idee wat te doen. Hoe je het moet accepteren weet ik niet. Weet niet eens wat ze bedoelen. Kan iemand me helpen?

Bericht getypt door - Mark_23
Toegevoegd op 17 Okt 2012 om 15:33
evi111
Datum: Woensdag, 17 Okt 2012, 15:37 | Bericht # 2   
ZTSF Gegevens

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 4

Kassa Medewerker

meschien heb je teveel downloads en moet je er een paar verwijderen

Berichtmeschien heb je teveel downloads en moet je er een paar verwijderen

Bericht getypt door - evi111
Toegevoegd op 17 Okt 2012 om 15:37
Mark_23
Datum: Woensdag, 17 Okt 2012, 15:49 | Bericht # 3   
ZTSF Gegevens

Horeca Medewerker

Nee dat is het niet. Ik heb wel eerder downloads gehad. Toen deed hij het gewoon. Ik kan niets verwijderd hebben wat van belang is want het mapje met EULA staat er nogsteeds tussen.
BerichtNee dat is het niet. Ik heb wel eerder downloads gehad. Toen deed hij het gewoon. Ik kan niets verwijderd hebben wat van belang is want het mapje met EULA staat er nogsteeds tussen.

Toegevoegd op 17 Okt 2012 om 15:49
evi111
Datum: Woensdag, 17 Okt 2012, 15:50 | Bericht # 4   
ZTSF Gegevens

ZTAO

Kassa Medewerker

meschien moet je dan het spel op nieuw downloaden

Berichtmeschien moet je dan het spel op nieuw downloaden

Bericht getypt door - evi111
Toegevoegd op 17 Okt 2012 om 15:50
raymondhoek
Datum: Woensdag, 17 Okt 2012, 16:15 | Bericht # 5   
ZTSF Gegevens
Groep: ZTSF beheerder
Prijzenkast: 9

ZTAO

ZTSF Admin
Directeur

Je moet even je Zoo Tycoon 2 verwijderen van je computer en opnieuw installeren.
Je bent vergeten om op 'accepteren' te klikken toen je Marine Mania/Uitgestorven diersoorten hebt geïnstalleerd.

Raymond ;)

BerichtJe moet even je Zoo Tycoon 2 verwijderen van je computer en opnieuw installeren.
Je bent vergeten om op 'accepteren' te klikken toen je Marine Mania/Uitgestorven diersoorten hebt geïnstalleerd.

Raymond ;)

Bericht getypt door - raymondhoek
Toegevoegd op 17 Okt 2012 om 16:15
Mark_23
Datum: Woensdag, 17 Okt 2012, 17:34 | Bericht # 6   
ZTSF Gegevens

Horeca Medewerker

@ raymondhoek, Ben ik dan gelijk al mijn parken en gehaalde campagnes kwijt? Want ik heb het spel namelijk al (meer) dan een paar jaar.
Bericht@ raymondhoek, Ben ik dan gelijk al mijn parken en gehaalde campagnes kwijt? Want ik heb het spel namelijk al (meer) dan een paar jaar.

Toegevoegd op 17 Okt 2012 om 17:34
thomvonder
Datum: Woensdag, 17 Okt 2012, 20:09 | Bericht # 7   
ZTSF Gegevens
Groep: Moderators
Prijzenkast: 6

Winnaar download week contest
Onderdirecteur

Die zou ik als ik jou was dan even veiligstellen voor de zekerheid :P
Je parken staan in: C:\Users\Je Naam\AppData\Roaming\Microsoft Games\Zoo Tycoon 2\Standaardprofiel
in het mapje Saved ;)

Je campagnes kan je (volgensmij) veiligstellen door de options.xml (in de Standaardprofiel map) te kopiëren en later over de nieuwe heen te plakken.
BerichtDie zou ik als ik jou was dan even veiligstellen voor de zekerheid :P
Je parken staan in: C:\Users\Je Naam\AppData\Roaming\Microsoft Games\Zoo Tycoon 2\Standaardprofiel
in het mapje Saved ;)

Je campagnes kan je (volgensmij) veiligstellen door de options.xml (in de Standaardprofiel map) te kopiëren en later over de nieuwe heen te plakken.

Bericht getypt door - thomvonder
Toegevoegd op 17 Okt 2012 om 20:09
Mark_23
Datum: Donderdag, 18 Okt 2012, 09:06 | Bericht # 8   
ZTSF Gegevens

Horeca Medewerker

@ thomvonder, @ raymondhoek, Heel erg bedankt, ik kan niet meer wachten tot ik zoo tycoon 2 weer kan spelen.
En @ thomvonder, Die parken in veiligheid stellen zal wel lukken, die kan ik wel vinden en op een stickje zetten ofzo :) .Maar wat ik moet doen om campagnes (volgens jou) veilig te stellen, daar snap ik je niet precies. Kun je dat nog een beetje uitleggen?

Added (18 Okt 2012, 09:06)
---------------------------------------------
@ thomvonder, Als ik mijn parken dan op een stick heb staan en Zoo Tycoon 2 opnieuw geïnstalleerd heb, hoe zet ik ze er dan weer in?

Bericht@ thomvonder, @ raymondhoek, Heel erg bedankt, ik kan niet meer wachten tot ik zoo tycoon 2 weer kan spelen.
En @ thomvonder, Die parken in veiligheid stellen zal wel lukken, die kan ik wel vinden en op een stickje zetten ofzo :) .Maar wat ik moet doen om campagnes (volgens jou) veilig te stellen, daar snap ik je niet precies. Kun je dat nog een beetje uitleggen?

Added (18 Okt 2012, 09:06)
@ thomvonder, Als ik mijn parken dan op een stick heb staan en Zoo Tycoon 2 opnieuw geïnstalleerd heb, hoe zet ik ze er dan weer in?

Toegevoegd op 18 Okt 2012 om 09:06
raymondhoek
Datum: Donderdag, 18 Okt 2012, 09:21 | Bericht # 9   
ZTSF Gegevens
Groep: ZTSF beheerder
Prijzenkast: 9

ZTAO

ZTSF Admin
Directeur

Als je de gehele! map 'standaardprofiel' kopieert, dan heb je je foto's, opgeslagen spellen en de campagnes.
Zodra je je Zoo Tycoon 2 hebt herinstalleert, dan start je hem 1x op, en sluit je hem gelijk weer af. (vergeet niet om te accepteren!)
Daarna ga je weer naar die map en plaats je de backup van de map 'standaardprofiel' terug.
Als er word gevraagd of je hem wilt samenvoegen/vervangen, zeg je ja.
Dan staat alles weer terug.

Raymond ;)

BerichtAls je de gehele! map 'standaardprofiel' kopieert, dan heb je je foto's, opgeslagen spellen en de campagnes.
Zodra je je Zoo Tycoon 2 hebt herinstalleert, dan start je hem 1x op, en sluit je hem gelijk weer af. (vergeet niet om te accepteren!)
Daarna ga je weer naar die map en plaats je de backup van de map 'standaardprofiel' terug.
Als er word gevraagd of je hem wilt samenvoegen/vervangen, zeg je ja.
Dan staat alles weer terug.

Raymond ;)

Bericht getypt door - raymondhoek
Toegevoegd op 18 Okt 2012 om 09:21
Mark_23
Datum: Donderdag, 18 Okt 2012, 10:05 | Bericht # 10   
ZTSF Gegevens

Horeca Medewerker

@ raymondhoek, Dus Zoo tycoon 2 herinstalleren, opstarten en daarna afsluiten, en dan het standaardprofielmapje van de oude erheen kopieren en vervangen. Got it! Dank je!

Added (18 Okt 2012, 10:05)
@ thomvonder, Laat maar, ik snap het van die campagnes al! De foto's die ik tot nu toe heb gemaakt, staan die ook in dat zelfde bestandje van de campagnes, volgens mij wel toch?

Bericht veranderd door: Mark_23 - Donderdag, 18 Okt 2012, 10:04
Bericht@ raymondhoek, Dus Zoo tycoon 2 herinstalleren, opstarten en daarna afsluiten, en dan het standaardprofielmapje van de oude erheen kopieren en vervangen. Got it! Dank je!

Added (18 Okt 2012, 10:05)
@ thomvonder, Laat maar, ik snap het van die campagnes al! De foto's die ik tot nu toe heb gemaakt, staan die ook in dat zelfde bestandje van de campagnes, volgens mij wel toch?

Toegevoegd op 18 Okt 2012 om 10:05
Zoo Tycoon SUPER Forum » Zoo Tycoon » Zoo Tycoon 2 Algemeen » Accept the EULA
  • Page 1 of 2
  • 1
  • 2
  • »
Search:

Hosted by uCoz