Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

• Page 1 of 1
  • 1
Zoo Tycoon SUPER Forum » Zoo Tycoon » Zoo Tycoon 2 Algemeen » Wit onder foto's
Wit onder foto's
Jens26
Datum: Zondag, 07 Okt 2012, 13:28 | Bericht # 1   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 0

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 3

Kassa Medewerker

Kijk als ik foto's plaats die ik heb gemaakt in zoo tycoon zelf zoals men showroom http://superzt.ucoz.com/forum/81-3351-1#91183 Dan komt er een grote witte kader rodn lijkt me en is heel de web pagina uitgerokken hoe zou dit komen?

.
BerichtKijk als ik foto's plaats die ik heb gemaakt in zoo tycoon zelf zoals men showroom http://superzt.ucoz.com/forum/81-3351-1#91183 Dan komt er een grote witte kader rodn lijkt me en is heel de web pagina uitgerokken hoe zou dit komen?

Bericht getypt door - Jens26
Toegevoegd op 07 Okt 2012 om 13:28
krieke668
Datum: Zondag, 07 Okt 2012, 13:55 | Bericht # 2   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 4

ZTAO
Reputatie: 6

Curator

hmm, het verbaasd me eigenlijk dat het niet zwart is, je moet je album exporteren en die pics gebruiken in de map 'export" ipv één van die 2 andere mappen (enganged en tumblain of iets dat er op lijkt)...

^_^
Berichthmm, het verbaasd me eigenlijk dat het niet zwart is, je moet je album exporteren en die pics gebruiken in de map 'export" ipv één van die 2 andere mappen (enganged en tumblain of iets dat er op lijkt)...

^_^

Bericht getypt door - krieke668
Toegevoegd op 07 Okt 2012 om 13:55
Jens26
Datum: Zondag, 07 Okt 2012, 14:21 | Bericht # 3   
ZTSF Gegevens

ZTAO

Kassa Medewerker

Mm wat bedoel je eigenlijk juist? Want ik gebruik de toets printscreen op me pc en dan plak ik het in paint. Maaar. zoon foto's maken met de ingame camera gaat lukt wel maar kan ze nergens terug vinden in men mappen

.
BerichtMm wat bedoel je eigenlijk juist? Want ik gebruik de toets printscreen op me pc en dan plak ik het in paint. Maaar. zoon foto's maken met de ingame camera gaat lukt wel maar kan ze nergens terug vinden in men mappen

Toegevoegd op 07 Okt 2012 om 14:21
jeffrey
Datum: Zondag, 07 Okt 2012, 14:32 | Bericht # 4   
ZTSF Gegevens

Curator

@ Jens26, Als je een foto maakt in zootycoon moet je de foto's in een fotoalbum zetten (in het spel zelf), in dat fotoalbum staat bovenaan een knopje met de tekst (als je er over gaat met de muis): Exporten naar HTML.
ALs je hier op klikt komen je foto's op een internet tabblad, vanaf daar kan je ze kopiëren naar je afbeeldingen map. :D

Always look on the bright side of life!
Bericht@ Jens26, Als je een foto maakt in zootycoon moet je de foto's in een fotoalbum zetten (in het spel zelf), in dat fotoalbum staat bovenaan een knopje met de tekst (als je er over gaat met de muis): Exporten naar HTML.
ALs je hier op klikt komen je foto's op een internet tabblad, vanaf daar kan je ze kopiëren naar je afbeeldingen map. :D

Bericht getypt door - jeffrey
Toegevoegd op 07 Okt 2012 om 14:32
krieke668
Datum: Zondag, 07 Okt 2012, 15:49 | Bericht # 5   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 4

ZTAO
Reputatie: 6

Curator

@ jeffrey, je moet ze niet kopieren ze worden automatisch opgeslagen in de map:

C:\Users\JIJ\AppData\Roaming\Microsoft Games\Zoo Tycoon 2\JOUW PROFIEL\HTML Photo Album

AppData moet eerst zichtbaar gemaakt worden hiervoor, dit staat uitgelegd in andere 'foto topics' op het forum...(algemeen en zt2)

^_^
Bericht@ jeffrey, je moet ze niet kopieren ze worden automatisch opgeslagen in de map:

C:\Users\JIJ\AppData\Roaming\Microsoft Games\Zoo Tycoon 2\JOUW PROFIEL\HTML Photo Album

AppData moet eerst zichtbaar gemaakt worden hiervoor, dit staat uitgelegd in andere 'foto topics' op het forum...(algemeen en zt2)

^_^

Bericht getypt door - krieke668
Toegevoegd op 07 Okt 2012 om 15:49
Jens26
Datum: Zondag, 07 Okt 2012, 17:32 | Bericht # 6   
ZTSF Gegevens

ZTAO

Kassa Medewerker

ik zie het maar dan is er zwart onder de foto hoe komt dat? xd

.
Berichtik zie het maar dan is er zwart onder de foto hoe komt dat? xd

Toegevoegd op 07 Okt 2012 om 17:32
jeffrey
Datum: Zondag, 07 Okt 2012, 18:39 | Bericht # 7   
ZTSF Gegevens

Curator

@ krieke668, Ik kopiër ze altijd via dat internet tabblad omdat je anders die zwarte rand onder de foto's hebt.

Always look on the bright side of life!
Bericht@ krieke668, Ik kopiër ze altijd via dat internet tabblad omdat je anders die zwarte rand onder de foto's hebt.

Bericht getypt door - jeffrey
Toegevoegd op 07 Okt 2012 om 18:39
Jens26
Datum: Zondag, 07 Okt 2012, 19:32 | Bericht # 8   
ZTSF Gegevens

ZTAO

Kassa Medewerker

o bedankt het is dan gelukt :) ik heb ze oo kvia de internet balk gecopieerd want anders had ik een zwarte rand er onder.
Bedankt voor de hulp allemaal :D

Kan slotje op.

.
Berichto bedankt het is dan gelukt :) ik heb ze oo kvia de internet balk gecopieerd want anders had ik een zwarte rand er onder.
Bedankt voor de hulp allemaal :D

Kan slotje op.

Toegevoegd op 07 Okt 2012 om 19:32
Zoo Tycoon SUPER Forum » Zoo Tycoon » Zoo Tycoon 2 Algemeen » Wit onder foto's
  • Page 1 of 1
  • 1
Search:

Hosted by uCoz