Na jaren van doodse stilte in de Zoo Tycoon community, is er weer iets om over te praten. Frontier (een van de ontwikkelaars van Zoo Tycoon 1) heeft Planet Zoo aangekondigd voor komende herfst.
Vandaag is er een trailer geplaatst waar menig fan val zal smullen. Wellicht hebben meerdere van jullie ook Planet Coaster gespeeld, de opvolger van Rollercoaster Tycoon. Na inmiddels een paar jaar is het spel nog steeds zeer gewaardeerd en actief onderhouden.
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 262 Prijzenkast:
1 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Curator
Hallo!
ik kon niet geloven toen ik mijn mobiel opende en mijn hele inbox was vol gespamd met deze game. ik volg frontier al sinds ze planet coaster hadden aangekondigd (alweer 4 jaar geleden!). en ik moet zeggen dat Frontier een van de weinige game studios over is die daadwerkelijk naar de fans luisterd en kwaliteit games uitbrengt (planet coaster en Jurassic world evolution als voorbeeld)
Planet Zoo is ook in de zelfde engine als planet coaster, en de game is pc exclusief! verder zijn er over de 50 diersoorten al geconfirmed waaronder Chimpansees, olifanten en leeuwen. Ook komt er een systeem over het fokken en het uitzetten van de dieren in het wild. Inteelt bestaat, en de jongen uit inteelt hebben een zwakker immuunsysteem en andere kwaaltjes.
ik ben super enthousiast over de game, en hou het zeker in de gaten. Onderaan zet ik een link van een youtuber die al twee goede video's over de game heeft gemaakt met nog veel meer info. Als deze game het zelfde word, qua kwaliteit, als planet coaster dan ben ik verkocht.
Ik hoop zelf wel dat de game iets realistischer is dan Zoo tycoon 2. Dat panters bijvoorbeeld alleen moeten leven omdat het solitaire dieren zijn, of dat niet alle olifanten bullen bij de vrouwengroep in een verblijf kunnen. Dit zou dan ook een reden geven om meerdere verblijven te bouwen voor het zelfde diersoort. Het hoeft natuurlijk niet allemaal super realistisch, aangezien de game ook voor kinderen is gemaakt, maar hoe meer hoe beter!
Al met al ben ik erg enthousiast, zoals je alvast kon zien haha.
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 262 Prijzenkast:
1 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Curator
Zou leuk zijn als het forum weer wat actiever word dankzij planet zoo! Ik zal regelmatig hier wel wat nieuwtjes in plaatsen over de game, mits er nieuws is ofcourse. dadelijk moet de naam nog veranderd worden naar pzsf haha
kijk in Dierenpark arts trade voor veel nieuwe dieren! :D
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 281 Prijzenkast:
0
Curator
Foi wat een tijd geleden... Al een wonder dat er nog overlevenden zijn
De nieuwe game ziet er inderdaad wel heel gaaf uit! Ik heb me er verder nog niet erg in verdiept, maar kijk er wel naar uit! Always look on the bright side of life!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 681 Prijzenkast:
3
Onderdirecteur
Dat was me nog eens een verrassing toen ik een paar maanden terug dit op mijn Twitter-timeline zag. En wat ziet het er allemaal enorm belovend uit. Kan echt niet wachten.
Inmiddels is de game al een tijdje uit, ik vroeg me af of er nog mensen in de buurt zijn die spelen? Ik speel zelf geen Planet Zoo omdat mijn laptop het gewoonweg niet aankan, maar ben benieuwd hoe het bij anderen gaat!