Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

Page 2 of 2«12
Zoo Tycoon SUPER Forum » Dieren en Dierentuinen » Dierentuin Verslagen » Zoo Duisburg (Zoo am Kaiserberg)
Zoo Duisburg
jeffrey
Datum: Donderdag, 25 Dec 2014, 15:45 | Bericht # 11   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 0

Curator

Mooi verslag! Aparte dierentuin vind ik het wel als ik het zo zie... Bepaalde delen lijkt heel modern, en andere zwaar verouderd. Desalniettemin lijkt het me een mooi park! Ook apart dat ze dolfijnen hebben in een gewoon dierenpark, zie je niet vaak maar vind het wel heel gaaf! :D

Eén vraagje: Zit er glas voor de tralies bij de Leeuwenkooi? Op de foto lijkt het niet zo namelijk, en kan het me zo moeilijk voorstellen ;)

Always look on the bright side of life!
BerichtMooi verslag! Aparte dierentuin vind ik het wel als ik het zo zie... Bepaalde delen lijkt heel modern, en andere zwaar verouderd. Desalniettemin lijkt het me een mooi park! Ook apart dat ze dolfijnen hebben in een gewoon dierenpark, zie je niet vaak maar vind het wel heel gaaf! :D

Eén vraagje: Zit er glas voor de tralies bij de Leeuwenkooi? Op de foto lijkt het niet zo namelijk, en kan het me zo moeilijk voorstellen ;)

Bericht getypt door - jeffrey
Toegevoegd op 25 Dec 2014 om 15:45
carnotaurus
Datum: Vrijdag, 26 Dec 2014, 13:10 | Bericht # 12   
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast: 2

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 3

Onderdirecteur

jeffrey, er zit geen glas voor maar wel een soort hekje, maar dat zie je niet op de foto.

dieren? ik weet er alles van! heb je een vraag? PM me!
Berichtjeffrey, er zit geen glas voor maar wel een soort hekje, maar dat zie je niet op de foto.

Bericht getypt door - carnotaurus
Toegevoegd op 26 Dec 2014 om 13:10
Zoo Tycoon SUPER Forum » Dieren en Dierentuinen » Dierentuin Verslagen » Zoo Duisburg (Zoo am Kaiserberg)
Page 2 of 2«12
Search:

Hosted by uCoz