Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

Page 2 of 2«12
Zoo Tycoon SUPER Forum » Archief » ZTAO Showroom Archief » WildPark de Betuwe (Beleef het online! Elke dinsdag en vrijdag nieuw beelden!)
WildPark de Betuwe
rymafra
Datum: Dinsdag, 07 Jan 2014, 18:11 | Bericht # 11   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 0

Kassa Medewerker

Nieuws

Nieuws bij Wildpark de Betuwe, ze zijn begonnen met het bouwen van een nieuw verblijf, helemaal aan de andere kant van het park, het park zelf wilt er niet zo veel over kwijt, omdat dat de verassing zou verpesten. Maar het is overduidelijk, dat ze grootste plannen hebben. Helaas weten wij nog niet, wat die plannen zijn.

We spraken vanochtend met de directeur:

Goedemorgen
Hallo
Kunt u ons wat vertellen over de nieuwe bouw die jullie zijn begonnen?
Helaas, kan ik niet vertellen wat de precieze plannen zijn, maar ik kan wel wat kleine dingen vertellen.
Oke, graag!
Nou, wij zijn begonnen met een groots nieuw project, wij willen een groot thema-gebied opstellen.
Tjonge! Welk thema?
Dat zeg ik nog niet! Maar het word zeker een mooi gebied, we hopen dat door dit grote geheel, wij veel klanten zullen trekken.
Loopt het park nog niet zo goed dan?"
Niet echt nee, wij hebben wel wat vaste klanten die komen aanwaaien, maar bezoekers van buiten 1km krijgen wij haast niet. En, wij willen ook ons opvangcentrum flink verbeteren, zodat wij ook dieren uit de dierentuin, daar voor onderzoek kunnen laten komen. Dus we hebben flink wat inkomsten nodig.
Maar zo'n nieuw project kost toch al een hele boel geld?
Ja dat klopt, maar wij hebben een lening zonder al te veel rente, en als dit project is afgerond, zullen er zeker meer klanten komen!
Daar heeft u gelijk in. Wat gaat er trouwens gebeuren met de hokken die er al staan?
Dat is nog niet bekend, misschien moeten wij deze hokken afbreken, en ergens anders opbouwen, want wij willen het thema-gebied alle ruimte geven.
Oké, welk thema ook al weer?
Haha, daar trap ik niet in hoor! Ik heb trouwens al een digitale afbeelding voor hoe het 1e hok eruit moet komen te zien ik zal hem laten zien, het is nog niet perfect maar in de praktijk komt dat wel!
Het ziet er al erg mooi uit. Bedankt voor de informatie!
Geen probleem, kom gerust nog eens langs.

FOTO:

----------------------------------------------

Ik hoop dat jullie hier van genoten hebben, het is niet erg veel, maar ik had gezegd, dat dinsdag een kleine update is. Voortaan zullen er vaker van dit soort nieuwsberichten komen, uit de plaatselijke krant. Ik kan niet beloven wanneer er weer een grote update komt, maar ik zal elke dinsdag en vrijdag zoiezo iets leuks online zetten. ( Dit beschouw ik bijvoorbeeld als iets leuks! )

Laat je mening achter, en tot vrijdag!

WildPark, dierenopvang, fokcentrum en dierenorganisatie de Betuwe, kom gerust eens langs!

Neem eens een kijkje in de trade, er is altijd een deal te sluiten!
BerichtNieuws

Nieuws bij Wildpark de Betuwe, ze zijn begonnen met het bouwen van een nieuw verblijf, helemaal aan de andere kant van het park, het park zelf wilt er niet zo veel over kwijt, omdat dat de verassing zou verpesten. Maar het is overduidelijk, dat ze grootste plannen hebben. Helaas weten wij nog niet, wat die plannen zijn.

We spraken vanochtend met de directeur:

Goedemorgen
Hallo
Kunt u ons wat vertellen over de nieuwe bouw die jullie zijn begonnen?
Helaas, kan ik niet vertellen wat de precieze plannen zijn, maar ik kan wel wat kleine dingen vertellen.
Oke, graag!
Nou, wij zijn begonnen met een groots nieuw project, wij willen een groot thema-gebied opstellen.
Tjonge! Welk thema?
Dat zeg ik nog niet! Maar het word zeker een mooi gebied, we hopen dat door dit grote geheel, wij veel klanten zullen trekken.
Loopt het park nog niet zo goed dan?"
Niet echt nee, wij hebben wel wat vaste klanten die komen aanwaaien, maar bezoekers van buiten 1km krijgen wij haast niet. En, wij willen ook ons opvangcentrum flink verbeteren, zodat wij ook dieren uit de dierentuin, daar voor onderzoek kunnen laten komen. Dus we hebben flink wat inkomsten nodig.
Maar zo'n nieuw project kost toch al een hele boel geld?
Ja dat klopt, maar wij hebben een lening zonder al te veel rente, en als dit project is afgerond, zullen er zeker meer klanten komen!
Daar heeft u gelijk in. Wat gaat er trouwens gebeuren met de hokken die er al staan?
Dat is nog niet bekend, misschien moeten wij deze hokken afbreken, en ergens anders opbouwen, want wij willen het thema-gebied alle ruimte geven.
Oké, welk thema ook al weer?
Haha, daar trap ik niet in hoor! Ik heb trouwens al een digitale afbeelding voor hoe het 1e hok eruit moet komen te zien ik zal hem laten zien, het is nog niet perfect maar in de praktijk komt dat wel!
Het ziet er al erg mooi uit. Bedankt voor de informatie!
Geen probleem, kom gerust nog eens langs.

FOTO:

----------------------------------------------

Ik hoop dat jullie hier van genoten hebben, het is niet erg veel, maar ik had gezegd, dat dinsdag een kleine update is. Voortaan zullen er vaker van dit soort nieuwsberichten komen, uit de plaatselijke krant. Ik kan niet beloven wanneer er weer een grote update komt, maar ik zal elke dinsdag en vrijdag zoiezo iets leuks online zetten. ( Dit beschouw ik bijvoorbeeld als iets leuks! )

Laat je mening achter, en tot vrijdag!

Bericht getypt door - rymafra
Toegevoegd op 07 Jan 2014 om 18:11
Blijdorpenaar
Datum: Vrijdag, 10 Jan 2014, 16:53 | Bericht # 12   
Blijdorpenaar 
ZTSF Gegevens
Groep: Non-actief lid

Vrijwilliger

Haha, leuk om te lezen! :)

release the animal in you
BerichtHaha, leuk om te lezen! :)

Bericht getypt door - Blijdorpenaar
Toegevoegd op 10 Jan 2014 om 16:53
rymafra
Datum: Vrijdag, 10 Jan 2014, 17:28 | Bericht # 13   
ZTSF Gegevens

Kassa Medewerker

Welkom dames en heren bij een nieuwe

Update

Vandaag nemen we een kijkje bij het nieuwe hok, en wat zal er nu toch in zitten?

We komen in de ochtend aan in het dierenpark, we kopen naar het nieuwe stuk toe!

Owwww, spannend! Wat zal erin zitten?
Onze Texaanse Kalkoenen! Maar die hadden ze toch al? Dat klopt maar het oude hok is niet meer in gebruik, deze vogels behoren tot het nieuwe thema-gebied!

De kalkoenen zijn ook goed bezig in de fok! Hier zien we een mannetje wat een vrouwtje probeert te verlijden!

We kregen van de directeur ook de helikopterfoto's te zien, we hebben een kopietje gemaakt, alleen helaas is er een stuk afgeplakt... Misschien een nieuw hok..?

Tot de volgende keer

----------------------------------------

Ben ik weer :) Hopelijk vonden jullie het een beetje leuk, ik weet dat dit echt totaal niet spectaculair is, maar ik heb vandaag niet genoeg tijd om het nieuwe hok af te krijgen. Ik hoop toch dat jullie een leuke berichtje achterlaten, dat zou ik erg op prijs stellen!

Tot dinsdag dan!

WildPark, dierenopvang, fokcentrum en dierenorganisatie de Betuwe, kom gerust eens langs!

BerichtWelkom dames en heren bij een nieuwe

Update

Vandaag nemen we een kijkje bij het nieuwe hok, en wat zal er nu toch in zitten?

We komen in de ochtend aan in het dierenpark, we kopen naar het nieuwe stuk toe!

Owwww, spannend! Wat zal erin zitten?
Onze Texaanse Kalkoenen! Maar die hadden ze toch al? Dat klopt maar het oude hok is niet meer in gebruik, deze vogels behoren tot het nieuwe thema-gebied!

De kalkoenen zijn ook goed bezig in de fok! Hier zien we een mannetje wat een vrouwtje probeert te verlijden!

We kregen van de directeur ook de helikopterfoto's te zien, we hebben een kopietje gemaakt, alleen helaas is er een stuk afgeplakt... Misschien een nieuw hok..?

Tot de volgende keer

----------------------------------------

Ben ik weer :) Hopelijk vonden jullie het een beetje leuk, ik weet dat dit echt totaal niet spectaculair is, maar ik heb vandaag niet genoeg tijd om het nieuwe hok af te krijgen. Ik hoop toch dat jullie een leuke berichtje achterlaten, dat zou ik erg op prijs stellen!

Tot dinsdag dan!

Toegevoegd op 10 Jan 2014 om 17:28
catfreako
Datum: Vrijdag, 10 Jan 2014, 18:19 | Bericht # 14   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 3

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 2

Curator

Jammer dat je niet zoveel tijd hebt. Het verblijf ziet er erg tof uit en ik ben heel erg nieuwsgierig naar het afgeplakte deel.
:)

BerichtJammer dat je niet zoveel tijd hebt. Het verblijf ziet er erg tof uit en ik ben heel erg nieuwsgierig naar het afgeplakte deel.
:)

Bericht getypt door - catfreako
Toegevoegd op 10 Jan 2014 om 18:19
rymafra
Datum: Zaterdag, 18 Jan 2014, 10:09 | Bericht # 15   
ZTSF Gegevens

Kassa Medewerker

Hallo volgers van Wildpark de Betuwe!

Helaas is het nieuwe hok nog in aanbouw...

-Heb geen tijd gehad om te zoo-tycoonen, ik had vandaag 2 grote toetsen, en morgen weer 1 en 1 SO. En van het weekend was ik niet lang thuis.-

Uiteraard heb ik iets kleins daarvoor in de plaats... Ik weet het dit is geen nieuwe show, maar ja... Ik probeer elke dinsdag en vrijdag, iets van werk te maken voor mijn ZTAO, dus bij dezen:

Hopelijk tot vrijdag met het hok :D

ADD: 17-01-2014 16:51

Sorry mensen vandaag geen nieuwe update, heb wat probleempjes met mijn PC, moet namelijk zo'n fijne update van 6 uur installeren <_<
De volgende update staat klaar, alleen nog foto's maken, dus sorry vandaag geen update, maar hij komt morgen!

Fijn weekend!

Added (18 Jan 2014, 09:09)
---------------------------------------------
UPDATE

Welkom bij de nieuwe update van Wildpark de Betuwe! We beginnen gelijk met een geboorte:

Een Kalkoentje!

We draaien ons om, en zien dat het pad nu verderloopt!

We lopen verder *pompiedompiedom*

En links van ons zien we een gebouw...

We gaan eventje kijken en we zien:

We lopen weer verder... En we zien een soort huisje

We gaan naar binnen.... Spannend!

En we zien een mooi hok.... maar zonder dieren

We hebben aan de verzorger gevraagt wat hier komen gaat, en ze willen hier bizons hebben... Dus dan komen we zeker weer kijken!

Nu krijgen we de hele helikopterfoto te zien :D

Ik hoop dat jullie dit leuk vonden, ik hoop dat de bizons snel aankomen :p
Helaas gaan de vorige foto's verloren, vanwege imageshack die betaalt wordt. Maar ik ga ze opnieuw posten (ooit).
Laat even een leuke reactie achter! Dat zal ik heel erg fijn vinden!

Greetzzzzz

Bericht veranderd door: rymafra - Vrijdag, 17 Jan 2014, 17:51
BerichtHallo volgers van Wildpark de Betuwe!

Helaas is het nieuwe hok nog in aanbouw...

-Heb geen tijd gehad om te zoo-tycoonen, ik had vandaag 2 grote toetsen, en morgen weer 1 en 1 SO. En van het weekend was ik niet lang thuis.-

Uiteraard heb ik iets kleins daarvoor in de plaats... Ik weet het dit is geen nieuwe show, maar ja... Ik probeer elke dinsdag en vrijdag, iets van werk te maken voor mijn ZTAO, dus bij dezen:

Hopelijk tot vrijdag met het hok :D

ADD: 17-01-2014 16:51

Sorry mensen vandaag geen nieuwe update, heb wat probleempjes met mijn PC, moet namelijk zo'n fijne update van 6 uur installeren <_<
De volgende update staat klaar, alleen nog foto's maken, dus sorry vandaag geen update, maar hij komt morgen!

Fijn weekend!

Added (18 Jan 2014, 09:09)
UPDATE

Welkom bij de nieuwe update van Wildpark de Betuwe! We beginnen gelijk met een geboorte:

Een Kalkoentje!

We draaien ons om, en zien dat het pad nu verderloopt!

We lopen verder *pompiedompiedom*

En links van ons zien we een gebouw...

We gaan eventje kijken en we zien:

We lopen weer verder... En we zien een soort huisje

We gaan naar binnen.... Spannend!

En we zien een mooi hok.... maar zonder dieren

We hebben aan de verzorger gevraagt wat hier komen gaat, en ze willen hier bizons hebben... Dus dan komen we zeker weer kijken!

Nu krijgen we de hele helikopterfoto te zien :D

Ik hoop dat jullie dit leuk vonden, ik hoop dat de bizons snel aankomen :p
Helaas gaan de vorige foto's verloren, vanwege imageshack die betaalt wordt. Maar ik ga ze opnieuw posten (ooit).
Laat even een leuke reactie achter! Dat zal ik heel erg fijn vinden!

Greetzzzzz

Toegevoegd op 18 Jan 2014 om 10:09
KoenZoo
Datum: Zaterdag, 18 Jan 2014, 13:09 | Bericht # 16   
KoenZoo 
ZTSF Gegevens

ZTAO
Reputatie: 2

Kassa Medewerker

Hok ziet er mooi uit ;)
BerichtHok ziet er mooi uit ;)

Bericht getypt door - KoenZoo
Toegevoegd op 18 Jan 2014 om 13:09
rymafra
Datum: Dinsdag, 21 Jan 2014, 15:38 | Bericht # 17   
ZTSF Gegevens

Kassa Medewerker

Bedankt voor je reactie KoenZoo! Ik wil mensen alsnog een keer hartelijk te verzoeken om een berichtje achter te laten...

Er is trouwens een wijziging, omdat ik het gewoon niet red in de tijd, komt er nu gewoon nu en dan een update want een vast schema lukt gewoon niet :( Dus tot zo snel mogelijk!

BerichtBedankt voor je reactie KoenZoo! Ik wil mensen alsnog een keer hartelijk te verzoeken om een berichtje achter te laten...

Er is trouwens een wijziging, omdat ik het gewoon niet red in de tijd, komt er nu gewoon nu en dan een update want een vast schema lukt gewoon niet :( Dus tot zo snel mogelijk!

Toegevoegd op 21 Jan 2014 om 15:38
Michelaar
Datum: Dinsdag, 21 Jan 2014, 18:21 | Bericht # 18   
ZTSF Gegevens

ZTAO
Reputatie: 1

Kassa Medewerker

Echt een super mooie zoo Rymafra! Alleen de beplanting bij de bizons vindt ik best wel leeg, misschien kun je daar naar kijken? verder wel een hele mooie zoo!

Eigenaar van McCain Zoo!
BerichtEcht een super mooie zoo Rymafra! Alleen de beplanting bij de bizons vindt ik best wel leeg, misschien kun je daar naar kijken? verder wel een hele mooie zoo!

Bericht getypt door - Michelaar
Toegevoegd op 21 Jan 2014 om 18:21
Zoo Tycoon SUPER Forum » Archief » ZTAO Showroom Archief » WildPark de Betuwe (Beleef het online! Elke dinsdag en vrijdag nieuw beelden!)
Page 2 of 2«12
Search:

Hosted by uCoz