Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

Page 1 of 212»
Zoo Tycoon SUPER Forum » Archief » ZTAO Showroom Archief » WildPark de Betuwe (Beleef het online! Elke dinsdag en vrijdag nieuw beelden!)
WildPark de Betuwe
rymafra
Datum: Dinsdag, 24 Dec 2013, 11:50 | Bericht # 1   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 0

Kassa Medewerker

Welkom bij Wildpark de Betuwe, een nieuwe dierenorganisatie in hartje Betuwe.

WildPark de Betuwe is een verzamelnaam van een opvangcentrum, fokcentrum en dierenpark, gelegen in de Betuwe, in de buurt van Culemborg. Momenteel is het dierenpark nog in bouw, maar dat schiet al aardig op. Wij zijn ook erg actief om verwonde dieren te helpen, daar hebben wij het erg druk mee, aangezien er in de buurt een provinciale weg dwars door de weilanden loopt. Wij hopen om de populatie van veel Hollandse dieren op te krikken en op dat niveau te houden. Zo hebben wij ook dierentunnels onder de weg door gemaakt, waardoor veel egels en andere dieren veilig naar de overkant kunnen.

Wij hopen dat wij ooit een van de beste dierenparken van Nederland worden, en dat wij ook op internationaal gebied dieren kunnen helpen.

Hopelijk verblijdt u ons ooit met een bezoek

Mvg, de WildPark de Betuwe - Crew

En hier ben ik ^_^ , dit is mijn nieuwe ZTAO-zoo, en hopelijk blijft hij langer bestaan dan de vorigen. In dit topic ga ik mijn dierentuin en nieuws laten zien. Binnenkort komen hopelijk de eerste beelden online :D . Laat aub ook een berichtje met je mening achter, omdat ik mijn twijfels over het info-stukje heb ;) .

Tot ziens!

Greetzzz

---------------------------------------------
Update 1

Welkom bij de eerste foto's van WildPark de Betuwe, er is groot nieuws. Wij hebben een flink stuk land voor een kleine prijs kunnen kopen, en bouwen nu de eerste vormen van het dierenpark!

Hier zie je de binnenkomst op het plein bij de ingang

Een mooi standbeeld staat eral, gedoneerd gekregen van de gemeente Buren, vanwege de vordering die dierenorganisatie de Betuwe maakt.

Helaas, mogen wij nog niet het gebouw in :(

Dit waren de eerste foto's, morgen komt de vordering online!
Wat is te verwachten:

-Beplanting
-Inrichting van entreegebouw
-Eerste verblijf :D

Tot de volgende keer, laat je mening achter Aub!

Greetzzz

WildPark, dierenopvang, fokcentrum en dierenorganisatie de Betuwe, kom gerust eens langs!

Neem eens een kijkje in de trade, er is altijd een deal te sluiten!

Bericht veranderd door: rymafra - Woensdag, 01 Jan 2014, 16:13
Bericht

Welkom bij Wildpark de Betuwe, een nieuwe dierenorganisatie in hartje Betuwe.

WildPark de Betuwe is een verzamelnaam van een opvangcentrum, fokcentrum en dierenpark, gelegen in de Betuwe, in de buurt van Culemborg. Momenteel is het dierenpark nog in bouw, maar dat schiet al aardig op. Wij zijn ook erg actief om verwonde dieren te helpen, daar hebben wij het erg druk mee, aangezien er in de buurt een provinciale weg dwars door de weilanden loopt. Wij hopen om de populatie van veel Hollandse dieren op te krikken en op dat niveau te houden. Zo hebben wij ook dierentunnels onder de weg door gemaakt, waardoor veel egels en andere dieren veilig naar de overkant kunnen.

Wij hopen dat wij ooit een van de beste dierenparken van Nederland worden, en dat wij ook op internationaal gebied dieren kunnen helpen.

Hopelijk verblijdt u ons ooit met een bezoek

Mvg, de WildPark de Betuwe - Crew

En hier ben ik ^_^ , dit is mijn nieuwe ZTAO-zoo, en hopelijk blijft hij langer bestaan dan de vorigen. In dit topic ga ik mijn dierentuin en nieuws laten zien. Binnenkort komen hopelijk de eerste beelden online :D . Laat aub ook een berichtje met je mening achter, omdat ik mijn twijfels over het info-stukje heb ;) .

Tot ziens!

Greetzzz

---------------------------------------------
Update 1

Welkom bij de eerste foto's van WildPark de Betuwe, er is groot nieuws. Wij hebben een flink stuk land voor een kleine prijs kunnen kopen, en bouwen nu de eerste vormen van het dierenpark!

Hier zie je de binnenkomst op het plein bij de ingang

Een mooi standbeeld staat eral, gedoneerd gekregen van de gemeente Buren, vanwege de vordering die dierenorganisatie de Betuwe maakt.

Helaas, mogen wij nog niet het gebouw in :(

Dit waren de eerste foto's, morgen komt de vordering online!
Wat is te verwachten:

-Beplanting
-Inrichting van entreegebouw
-Eerste verblijf :D

Tot de volgende keer, laat je mening achter Aub!

Greetzzz

Bericht getypt door - rymafra
Toegevoegd op 24 Dec 2013 om 11:50
boerroel545
Datum: Dinsdag, 24 Dec 2013, 13:34 | Bericht # 2   
boerroel545  
ZTSF Gegevens
Groep: Designer

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 9

Curator

ziet er al goed uit ik ben benieuwd naar meer

Berichtziet er al goed uit ik ben benieuwd naar meer

Bericht getypt door - boerroel545
Toegevoegd op 24 Dec 2013 om 13:34
rymafra
Datum: Vrijdag, 27 Dec 2013, 11:19 | Bericht # 3   
ZTSF Gegevens

Kassa Medewerker

Update 2

Welkom bij de nieuwe beelden van WildPark de Betuwe, hier op het ZTSF. Wij laten zien:

-Nieuwe beplanting
-Ingangsgebouw
-Eerste 2 hokken

Laten we beginnen! De tekst hoort bij het plaatje eronder ;)

We komen weer eens kijken naar de vordering in het dierenpark, en als we binnenkomen zien we gelijk een groot verschil, overal zijn mooie planten en bomen geplant!

Het standbeeld komt zo ook veel mooier uit.

Op het binnenkomst pleintje kunnen ( luie ) mensen al even gaan zitten

Nu gaan we even binnen kijken :)

Uiteraard is er voor de kinderen al iets leuks te doen!

We lopen langs de kassa's zonder te betalen :p

Als we verder lopen komen we in een hal met allemaal stenen, maar we zien een hok! En daarvoor zijn we hier

Maar we kijken rechts

en we kijken links, maar we zien niks, waarschijnlijk zijn te beestjes nog een beetje schuw na de reis.

Dus we flitsen even naar het binnenhok, en ja hoor! Daar zijn ze.
De 5 Helmparelhoenders komen uit 2 verschillende dierentuinen, die we gedoneerd hebben gekregen om mee te helpen in de fok van deze vogels.

We zijn in één keer weer terug in de hal en

Lopen naar rechts, en gaan naar buiten.

We komen aan op een mooi pad en lopen verder

En komen bij het volgende hok aan helaas zit er nog niks in, want de dieren moeten eerst nog onderzocht worden, en zitten nog in quarantaine bij het opvangcentrum, 1km hiervandaan.

OVERVIEW

Hier zie je een plattegrond van waar we allemaal zijn geweest.

Ik hoop dat het tot nu toe een beetje in de smaak valt, laat alsjeblieft even je mening en tips enz. achter, daar maak je me erg blij mee.

Tot de volgende keer, in WildPark de Betuwe!

WildPark, dierenopvang, fokcentrum en dierenorganisatie de Betuwe, kom gerust eens langs!

BerichtUpdate 2

Welkom bij de nieuwe beelden van WildPark de Betuwe, hier op het ZTSF. Wij laten zien:

-Nieuwe beplanting
-Ingangsgebouw
-Eerste 2 hokken

Laten we beginnen! De tekst hoort bij het plaatje eronder ;)

We komen weer eens kijken naar de vordering in het dierenpark, en als we binnenkomen zien we gelijk een groot verschil, overal zijn mooie planten en bomen geplant!

Het standbeeld komt zo ook veel mooier uit.

Op het binnenkomst pleintje kunnen ( luie ) mensen al even gaan zitten

Nu gaan we even binnen kijken :)

Uiteraard is er voor de kinderen al iets leuks te doen!

We lopen langs de kassa's zonder te betalen :p

Als we verder lopen komen we in een hal met allemaal stenen, maar we zien een hok! En daarvoor zijn we hier

Maar we kijken rechts

en we kijken links, maar we zien niks, waarschijnlijk zijn te beestjes nog een beetje schuw na de reis.

Dus we flitsen even naar het binnenhok, en ja hoor! Daar zijn ze.
De 5 Helmparelhoenders komen uit 2 verschillende dierentuinen, die we gedoneerd hebben gekregen om mee te helpen in de fok van deze vogels.

We zijn in één keer weer terug in de hal en

Lopen naar rechts, en gaan naar buiten.

We komen aan op een mooi pad en lopen verder

En komen bij het volgende hok aan helaas zit er nog niks in, want de dieren moeten eerst nog onderzocht worden, en zitten nog in quarantaine bij het opvangcentrum, 1km hiervandaan.

OVERVIEW

Hier zie je een plattegrond van waar we allemaal zijn geweest.

Ik hoop dat het tot nu toe een beetje in de smaak valt, laat alsjeblieft even je mening en tips enz. achter, daar maak je me erg blij mee.

Tot de volgende keer, in WildPark de Betuwe!

Toegevoegd op 27 Dec 2013 om 11:19
boerroel545
Datum: Vrijdag, 27 Dec 2013, 13:26 | Bericht # 4   
boerroel545  
ZTSF Gegevens

ZTAO

Curator

@ rymafra, ziet er al goed uit de beplanting in de verblijven is erg moooi maaar ik vind de beplanting aan het pad niet mijn smaak omdat je eigenlijk door deze beplanting de rest van de dierentuin kunt zien dus mijn advies is om daar wat meer struiken te plaatsen.
ook vind ik je ingang gebouw nog kaal of leeg dus bijv bankjes of meer plantjes zouden welkom zijn.
voor de rest ziet het er super uit en ga zo door
:)

Bericht@ rymafra, ziet er al goed uit de beplanting in de verblijven is erg moooi maaar ik vind de beplanting aan het pad niet mijn smaak omdat je eigenlijk door deze beplanting de rest van de dierentuin kunt zien dus mijn advies is om daar wat meer struiken te plaatsen.
ook vind ik je ingang gebouw nog kaal of leeg dus bijv bankjes of meer plantjes zouden welkom zijn.
voor de rest ziet het er super uit en ga zo door
:)

Toegevoegd op 27 Dec 2013 om 13:26
rymafra
Datum: Vrijdag, 27 Dec 2013, 13:45 | Bericht # 5   
ZTSF Gegevens

Kassa Medewerker

@ boerroel545, Dat met die planten klopt, daarvoor doe ik meestal gewoon van die coastal rocks achter de planten zoals bij de ingang, maar dat is een beetje onrealistisch als het overal is, als jij nog goede hogere struiken of lagere bomen weet, wil je me even een PM sturen dan?

Bedankt voor je reactie trouwens :D

Bericht veranderd door: rymafra - Vrijdag, 27 Dec 2013, 13:45
Bericht@ boerroel545, Dat met die planten klopt, daarvoor doe ik meestal gewoon van die coastal rocks achter de planten zoals bij de ingang, maar dat is een beetje onrealistisch als het overal is, als jij nog goede hogere struiken of lagere bomen weet, wil je me even een PM sturen dan?

Bedankt voor je reactie trouwens :D

Toegevoegd op 27 Dec 2013 om 13:45
krieke668
Datum: Vrijdag, 27 Dec 2013, 14:46 | Bericht # 6   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 4

ZTAO
Reputatie: 6

Curator

Leuk gemaakt!!, je hebt ook aan bankjes en zo gedacht zie ik..., vooral in het begin dan:p.
Ik zou wel je parknaam op die lange muur zetten, het is daar vrij 'leeg'

Het verblijf ziet er mooi uit, ook tof dat je rotsen naar de bezoekers brengt in het gebouw, maar ik zou daar wel verder op bouwen, door bijvoorbeeld de planten mee naar binnen te brengen (dan voelen de bezoekers zich nog meer in het verblijf) , je kan er dan eventueel nog een nep dier en een infobord zetten als dat bestaat voor die soort...

Ik vind de beplanting niet zo mis, maar ik zou misschien wel van dat heel laag gras overal plaatsen.

Tof dat er een plattegrond bij is!
BerichtLeuk gemaakt!!, je hebt ook aan bankjes en zo gedacht zie ik..., vooral in het begin dan:p.
Ik zou wel je parknaam op die lange muur zetten, het is daar vrij 'leeg'

Het verblijf ziet er mooi uit, ook tof dat je rotsen naar de bezoekers brengt in het gebouw, maar ik zou daar wel verder op bouwen, door bijvoorbeeld de planten mee naar binnen te brengen (dan voelen de bezoekers zich nog meer in het verblijf) , je kan er dan eventueel nog een nep dier en een infobord zetten als dat bestaat voor die soort...

Ik vind de beplanting niet zo mis, maar ik zou misschien wel van dat heel laag gras overal plaatsen.

Tof dat er een plattegrond bij is!

Bericht getypt door - krieke668
Toegevoegd op 27 Dec 2013 om 14:46
rymafra
Datum: Vrijdag, 03 Jan 2014, 12:14 | Bericht # 7   
ZTSF Gegevens

Kassa Medewerker

Bedankt voor de reacties allemaal, en dan nu:

Update 3

We zijn weer lekker een dagje in WildPark de Betuwe! Tussen een gesprek tussen de verzorgers, horen we dat er jonge Helmparelhoenders zijn! We gaan even kijken.

We gaan nu naar het hok waar de vorige keer nog niks in zat, er zitten nu in...

Kalkoenen! Deze vogels, hebben ook al eieren gelegd! Dus neem ook een kijkje in onze trade!
Hier is een close-up van een mannetje.

We lopen weer terug naar het ingang-gebouw, en we zien een nieuw pad, we gaan stiekem even kijken.

We komen op een groot pad, het is waarschijnlijk nog in de bouw, maar er staat al een mooie voliere!

We gaan bij de voliere kijken en zien...

Rode Ibissen! Wauw! Het mannetje zit in de boom.

OVERVIEW

Het nieuwe gebied + Ibisvoliere

De kalkoenen en Helmparelhoenders

Ik hoop dat jullie het leuk vonden, de beplanting is trouwens nog 'in progress' dus dat komt wel goed :) .
Voortaan is er elke Dinsdag en Vrijdag iets nieuws in dit topic, elke dinsdag waarschijnlijk iets kleins, en vrijdag een update als deze, ( dit zal veranderen als ik een nieuw rooster heb ^_^ ).

Laat aub even wat tips en je mening achter en tot Dinsdag!

BerichtBedankt voor de reacties allemaal, en dan nu:

Update 3

We zijn weer lekker een dagje in WildPark de Betuwe! Tussen een gesprek tussen de verzorgers, horen we dat er jonge Helmparelhoenders zijn! We gaan even kijken.

We gaan nu naar het hok waar de vorige keer nog niks in zat, er zitten nu in...

Kalkoenen! Deze vogels, hebben ook al eieren gelegd! Dus neem ook een kijkje in onze trade!
Hier is een close-up van een mannetje.

We lopen weer terug naar het ingang-gebouw, en we zien een nieuw pad, we gaan stiekem even kijken.

We komen op een groot pad, het is waarschijnlijk nog in de bouw, maar er staat al een mooie voliere!

We gaan bij de voliere kijken en zien...

Rode Ibissen! Wauw! Het mannetje zit in de boom.

OVERVIEW

Het nieuwe gebied + Ibisvoliere

De kalkoenen en Helmparelhoenders

Ik hoop dat jullie het leuk vonden, de beplanting is trouwens nog 'in progress' dus dat komt wel goed :) .
Voortaan is er elke Dinsdag en Vrijdag iets nieuws in dit topic, elke dinsdag waarschijnlijk iets kleins, en vrijdag een update als deze, ( dit zal veranderen als ik een nieuw rooster heb ^_^ ).

Laat aub even wat tips en je mening achter en tot Dinsdag!

Toegevoegd op 03 Jan 2014 om 12:14
Remeo
Datum: Vrijdag, 03 Jan 2014, 12:30 | Bericht # 8   
ZTSF Gegevens

ZTAO
Reputatie: 3

Kassa Medewerker

Rymafra jij bent goed bezig zeg!
Ik vind wat je bouwt erg mooi en ik vind het erg leuk om naar te kijken!
Tips heb ik niet, aangezien ik een veel mindere zoo bouwer ben dan de meeste van ons ;)

Vriendelijke groet, Remeo

Getrouwd, 1 dochter, havenbeambte en gek op ZT !!!!
BerichtRymafra jij bent goed bezig zeg!
Ik vind wat je bouwt erg mooi en ik vind het erg leuk om naar te kijken!
Tips heb ik niet, aangezien ik een veel mindere zoo bouwer ben dan de meeste van ons ;)

Vriendelijke groet, Remeo

Bericht getypt door - Remeo
Toegevoegd op 03 Jan 2014 om 12:30
Blijdorpenaar
Datum: Zondag, 05 Jan 2014, 14:31 | Bericht # 9   
Blijdorpenaar 
ZTSF Gegevens
Groep: Non-actief lid

Vrijwilliger

Ik kan niet wachten tot de volgende update!

release the animal in you
BerichtIk kan niet wachten tot de volgende update!

Bericht getypt door - Blijdorpenaar
Toegevoegd op 05 Jan 2014 om 14:31
boerroel545
Datum: Zondag, 05 Jan 2014, 14:51 | Bericht # 10   
boerroel545  
ZTSF Gegevens

ZTAO

Curator

@ rymafra, het ziet er al goed uit ik ben benieuwd naar de volgende update

Bericht@ rymafra, het ziet er al goed uit ik ben benieuwd naar de volgende update

Toegevoegd op 05 Jan 2014 om 14:51
Zoo Tycoon SUPER Forum » Archief » ZTAO Showroom Archief » WildPark de Betuwe (Beleef het online! Elke dinsdag en vrijdag nieuw beelden!)
Page 1 of 212»
Search:

Hosted by uCoz