ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 195 Prijzenkast:
3
Member van het Seizoen
Verzorger
Nieuwe update jongens! Bedankt voor de feedback! Ik weet dat ik inactief ben maar ik probeer het rustig aan te doen en niet meteen uitputten zoals ik vorige keer deed. De screens zijn een beetje van volgorde veraakt maar de meeste zijn nog goed. Ook zijn er ondertussen al veranderingen geweest.
Trade center word later gedaan aangezien ik erg slecht geslapen heb en iets organiseren dan fout gaat. ;P Ik ben er weer... Kijken hoe lang het duurt
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 144 Prijzenkast:
0
Horeca Medewerker
Ziet er goed uit! Vooral die halve glazen koepel in het begin vind ik goed gevonden. Ook is het leuk dat we de struisvogels in hun binnen verblijf kunnen zien .
Ziet er allemaal leuk uit, maar het lijkt allemaal nét niet afgemaakt. Zoals die halve glazen koepel, prachtig idee, maar het ziet er nogal leeg. Echter wel heel erg origineel en de vormen van het gebouw zijn prachtig! Wel vind ik de verblijven net weer iets te kaal. Maarja ieder zijn of haar mening
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 195 Prijzenkast:
3
Member van het Seizoen
Verzorger
Bedankt jongens! Ik denk dat ik het trade center morgen ga doen.
@Raymond Veel stukken moeten ook nog beter beplant worden maar ik ben op zoek naar plantendownloads daarvoor dus ik wacht er ff mee. En dat het niet af lijkt snap ik niet echt wat je bedoelt, maarja, hier in Ierland duurt alles toch ff voordat het klaar is. (Een buur zit al 5 jaar aan een schuurtje te bouwen maar zonder de bouwvakkers die waren ingehuurd zou het nog 5 jaar duren. ) Ik ben er weer... Kijken hoe lang het duurt