Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

• Page 1 of 2
  • 1
  • 2
  • »
Zoo Tycoon SUPER Forum » Archief » ZTAO Showroom Archief » Cork Zoo! (Jarni's ZTAO zoo)
Cork Zoo!
jarnib
Datum: Zondag, 26 Mei 2013, 20:04 | Bericht # 1   
jarnib 
ZTSF Gegevens
Groep: Removed

Hallo mensen,zoals somige van julie weten ben ik terug!
Ik ben meteen begonnen met mijn ZTAO dierentuin genaamd: Cork Zoo!
Deze dierentuin is gelegen 5 kilometer buiten de Ierse stad Cork.
De ingang en het plein is al gebouwt maar tot nu toe zijn er geen enkele dieren in de dierentuin. (Ik moet nog ff kijken hoe ik dieren moet krijgen,het is een beetje verandert.)

BerichtHallo mensen,zoals somige van julie weten ben ik terug!
Ik ben meteen begonnen met mijn ZTAO dierentuin genaamd: Cork Zoo!
Deze dierentuin is gelegen 5 kilometer buiten de Ierse stad Cork.
De ingang en het plein is al gebouwt maar tot nu toe zijn er geen enkele dieren in de dierentuin. (Ik moet nog ff kijken hoe ik dieren moet krijgen,het is een beetje verandert.)

Bericht getypt door - jarnib
Toegevoegd op 26 Mei 2013 om 20:04
krieke668
Datum: Zondag, 26 Mei 2013, 21:07 | Bericht # 2   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 4

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 6

Curator

Ik vind het wel mooi; dat glas en die bakstenen gaan wel mooi samen; ook dat glazen afdak aan de zijkant van het gebouw is wel leuk.
De beplanting is ook wel tof; zeker het idee van de struik in de fontein is knap!

^_^
BerichtIk vind het wel mooi; dat glas en die bakstenen gaan wel mooi samen; ook dat glazen afdak aan de zijkant van het gebouw is wel leuk.
De beplanting is ook wel tof; zeker het idee van de struik in de fontein is knap!

^_^

Bericht getypt door - krieke668
Toegevoegd op 26 Mei 2013 om 21:07
boerroel545
Datum: Zondag, 26 Mei 2013, 21:57 | Bericht # 3   
boerroel545  
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast: 0

ZTAO
Reputatie: 9

Curator

@ jarnib, ziet er al goed uit ik ben benieuwd naar de verblijven  ^_^

Bericht@ jarnib, ziet er al goed uit ik ben benieuwd naar de verblijven  ^_^

Bericht getypt door - boerroel545
Toegevoegd op 26 Mei 2013 om 21:57
jarnib
Datum: Maandag, 27 Mei 2013, 19:41 | Bericht # 4   
jarnib 
ZTSF Gegevens
Groep: Removed

Bedankt voor de suport jongens!
Binnenkort zal ik de eerste verblijven laten zien EN het verzorgersgebouw MET quarantene verblijven!
BerichtBedankt voor de suport jongens!
Binnenkort zal ik de eerste verblijven laten zien EN het verzorgersgebouw MET quarantene verblijven!

Bericht getypt door - jarnib
Toegevoegd op 27 Mei 2013 om 19:41
jarni
Datum: Vrijdag, 07 Jun 2013, 13:47 | Bericht # 5   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 3

Member van het Seizoen
Verzorger

OK jongens,binnenkort een update! (moet nog wel ff mijn reputatie krijgen...)

EDIT: OK,reputatie gekregen,moet nu nog naar HTML en uploaden.(PS:je moet de plaatjes in HTML helemaal niet saven, er is gewoon een folder voor alle HTML files in appdata;roaming;microsoft games;zoo tycoon 2)

UPDATE

De verblijven komen in een andere update,niet genoeg tijd voor uploaden en mijn pauwenverblijf moet ik nog updaten.

In ieder geval,zullen we verzorger O'Donnel naar het verzorgers gedeelte volgen?

In het verzorgers gedeelte bevind zich de mesthoop, verzorgers rustplaats en het quarantene gebouw. (ga ik nog updaten,dit is eenbeetje ruw)

Hier is de opslag ruimte(Weet iemand een betere manier om een keuken te maken?Ik heb al lang niet gebouwd)

En hier is het grote dieren quarantene verblijf!Hier worden de grote dieren en de lange blijvers gehouden,nu is het wat kaal maar het moet nog beplant worden.

En het "waterdieren" verblijf.Ook dit moet nog worden afgemaakt.

Er zijn nog kleine dieren verblijven maar die fotos zijn mislukt...

Andere info:In de binnenverblijven word de vloer beton.
Deze verblijven zijn natuurlijk een beetje kaal maar dit zijn ook maar tijdelijke verblijven. ;)

MORGEN: De publieke verblijven en de eerste bezoekers!

PS:Er zijn geen kassas op het moment, een luttele 4 euro is nodig voor op de parking te komen maar dat is alles,dit bespaart personeel en ruimte!Later is mischien wel een kassa nodig waneer de kosten wat hoger worden.

Added (07 Jun 2013, 13:47)
---------------------------------------------
Sorry mensen,ik had weinig tijd de laatste dagen. ;)
Maar hier is een update:

Een trotse pauw met een erg vreemde vleugel. (geen idee waarom,is dit normall met RR?)

Het stokstaartjes verblijf

En het binnenvernlijf. ;)

Het binnenverblijf van de stokstaartjes is maar tijdelijk,later word het veranderd tot een mooie grot dat deel word van het grot gebouw.

Ik ben er weer... Kijken hoe lang het duurt

Bericht veranderd door: jarni - Donderdag, 30 Mei 2013, 09:02
BerichtOK jongens,binnenkort een update! (moet nog wel ff mijn reputatie krijgen...)

EDIT: OK,reputatie gekregen,moet nu nog naar HTML en uploaden.(PS:je moet de plaatjes in HTML helemaal niet saven, er is gewoon een folder voor alle HTML files in appdata;roaming;microsoft games;zoo tycoon 2)

UPDATE

De verblijven komen in een andere update,niet genoeg tijd voor uploaden en mijn pauwenverblijf moet ik nog updaten.

In ieder geval,zullen we verzorger O'Donnel naar het verzorgers gedeelte volgen?

In het verzorgers gedeelte bevind zich de mesthoop, verzorgers rustplaats en het quarantene gebouw. (ga ik nog updaten,dit is eenbeetje ruw)

Hier is de opslag ruimte(Weet iemand een betere manier om een keuken te maken?Ik heb al lang niet gebouwd)

En hier is het grote dieren quarantene verblijf!Hier worden de grote dieren en de lange blijvers gehouden,nu is het wat kaal maar het moet nog beplant worden.

En het "waterdieren" verblijf.Ook dit moet nog worden afgemaakt.

Er zijn nog kleine dieren verblijven maar die fotos zijn mislukt...

Andere info:In de binnenverblijven word de vloer beton.
Deze verblijven zijn natuurlijk een beetje kaal maar dit zijn ook maar tijdelijke verblijven. ;)

MORGEN: De publieke verblijven en de eerste bezoekers!

PS:Er zijn geen kassas op het moment, een luttele 4 euro is nodig voor op de parking te komen maar dat is alles,dit bespaart personeel en ruimte!Later is mischien wel een kassa nodig waneer de kosten wat hoger worden.

Added (07 Jun 2013, 13:47)
---------------------------------------------
Sorry mensen,ik had weinig tijd de laatste dagen. ;)
Maar hier is een update:

Een trotse pauw met een erg vreemde vleugel. (geen idee waarom,is dit normall met RR?)

Het stokstaartjes verblijf

En het binnenvernlijf. ;)

Het binnenverblijf van de stokstaartjes is maar tijdelijk,later word het veranderd tot een mooie grot dat deel word van het grot gebouw.

Bericht getypt door - jarni
Toegevoegd op 07 Jun 2013 om 13:47
jeffrey
Datum: Vrijdag, 07 Jun 2013, 14:02 | Bericht # 6   
ZTSF Gegevens

Curator

Je projecten zien er goed uit Jarni! :D , ik vind het heel apart dat je met zo weinig downloads toch nog zo'n mooie zoo bouwen kan :D

Always look on the bright side of life!
BerichtJe projecten zien er goed uit Jarni! :D , ik vind het heel apart dat je met zo weinig downloads toch nog zo'n mooie zoo bouwen kan :D

Bericht getypt door - jeffrey
Toegevoegd op 07 Jun 2013 om 14:02
boerroel545
Datum: Vrijdag, 07 Jun 2013, 14:06 | Bericht # 7   
boerroel545  
ZTSF Gegevens
Groep: Designer

ZTAO
Reputatie: 9

Curator

@ jarni, ziet er weer goed uit. en dat van de probleem met de pauw is dat je eerst de pauw had geplaatst en daarna pas RR gedownload hebt wss.
dus je moet hem gewoon even opnieuw plaatsen  ^_^

Bericht@ jarni, ziet er weer goed uit. en dat van de probleem met de pauw is dat je eerst de pauw had geplaatst en daarna pas RR gedownload hebt wss.
dus je moet hem gewoon even opnieuw plaatsen  ^_^

Bericht getypt door - boerroel545
Toegevoegd op 07 Jun 2013 om 14:06
jarni
Datum: Zaterdag, 08 Jun 2013, 12:46 | Bericht # 8   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 3

Member van het Seizoen
Verzorger

Bdankt jopngens. ;)
Oja,ik zal het proberen boerroel...Om eerlijk te zijn ben ik bang om mijn dierentuin te openen door de vloedgolf van stokstaartjes.

Ik ben er weer... Kijken hoe lang het duurt
BerichtBdankt jopngens. ;)
Oja,ik zal het proberen boerroel...Om eerlijk te zijn ben ik bang om mijn dierentuin te openen door de vloedgolf van stokstaartjes.

Bericht getypt door - jarni
Toegevoegd op 08 Jun 2013 om 12:46
rymafra
Datum: Zaterdag, 08 Jun 2013, 15:59 | Bericht # 9   
ZTSF Gegevens

Kassa Medewerker

@ jarni, Ziet er nice uit!

Alleen de restaurants uit het spel vindt ik nogal bagger, maar dat is jouw keus om ze te bouwen...

Groetjezzzzz

WildPark, dierenopvang, fokcentrum en dierenorganisatie de Betuwe, kom gerust eens langs!

Neem eens een kijkje in de trade, er is altijd een deal te sluiten!
Bericht@ jarni, Ziet er nice uit!

Alleen de restaurants uit het spel vindt ik nogal bagger, maar dat is jouw keus om ze te bouwen...

Groetjezzzzz

Bericht getypt door - rymafra
Toegevoegd op 08 Jun 2013 om 15:59
Laraatje2008
Datum: Zaterdag, 08 Jun 2013, 16:25 | Bericht # 10   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 10

ZTAO
Reputatie: 4

Voormalig Crewlid
Directeur

Dat ziet er mooi uit zeker de hoofdingang. Mooi groot raam!!! De dierenverblijven zijn ook heel erg mooi en goed gebouwd!! Groetjes van Laraatje

En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
BerichtDat ziet er mooi uit zeker de hoofdingang. Mooi groot raam!!! De dierenverblijven zijn ook heel erg mooi en goed gebouwd!! Groetjes van Laraatje

Bericht getypt door - Laraatje2008
Toegevoegd op 08 Jun 2013 om 16:25
Zoo Tycoon SUPER Forum » Archief » ZTAO Showroom Archief » Cork Zoo! (Jarni's ZTAO zoo)
  • Page 1 of 2
  • 1
  • 2
  • »
Search:

Hosted by uCoz