Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

Zoo Tycoon SUPER Forum » Archief » ZTAO Showroom Archief » Wild Life Valley! (Een gloed nieuw project!)
Wild Life Valley!
steeling13
Datum: Donderdag, 08 Nov 2012, 23:03 | Bericht # 31   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 0

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 2

Kassa Medewerker

@ jeffrey, ziet er mooi uit vooral die dromedaris hok ik ben er verliefd op wat ziet dat er mooi uit

Bericht@ jeffrey, ziet er mooi uit vooral die dromedaris hok ik ben er verliefd op wat ziet dat er mooi uit

Bericht getypt door - steeling13
Toegevoegd op 08 Nov 2012 om 23:03
boerroel545
Datum: Donderdag, 08 Nov 2012, 23:04 | Bericht # 32   
boerroel545  
ZTSF Gegevens
Groep: Designer

ZTAO
Reputatie: 9

Curator

@ jeffrey, ziet er goed uit de dieren hebben ruime verblijven ik vind het alleen jmmr
dat de verblijven met het orginele biome van dat dier gebruikt wordt ik denk zelf dat het realistischer is als
je bijna alleen grasland gebruikt

gr. roel :)

Bericht@ jeffrey, ziet er goed uit de dieren hebben ruime verblijven ik vind het alleen jmmr
dat de verblijven met het orginele biome van dat dier gebruikt wordt ik denk zelf dat het realistischer is als
je bijna alleen grasland gebruikt

gr. roel :)

Bericht getypt door - boerroel545
Toegevoegd op 08 Nov 2012 om 23:04
raymondhoek
Datum: Donderdag, 08 Nov 2012, 23:40 | Bericht # 33   
ZTSF Gegevens
Groep: ZTSF beheerder
Prijzenkast: 9

ZTAO
Reputatie: 4

ZTSF Admin
Directeur

Ziet er mooi uit.
Wellicht wat overdreven aantal downloads, das slechts mijn mening.
Verder is het een idee om meer heuvels, kuilen en wellicht water te gebruiken, dat kan het echt wat mooier maken nog.
Toch istie zo ook al top!

Raymond ;)

BerichtZiet er mooi uit.
Wellicht wat overdreven aantal downloads, das slechts mijn mening.
Verder is het een idee om meer heuvels, kuilen en wellicht water te gebruiken, dat kan het echt wat mooier maken nog.
Toch istie zo ook al top!

Raymond ;)

Bericht getypt door - raymondhoek
Toegevoegd op 08 Nov 2012 om 23:40
jeffrey
Datum: Dinsdag, 28 Mei 2013, 21:49 | Bericht # 34   
ZTSF Gegevens

Curator

@ boerroel545, Ik zal er proberen aan te denken :D
@ raymondhoek, Ik gebruik zovel downloads eigenlijk meer omdat ikhet leuk vind de realiteit na te bouwen, en aangezien de meeste inhoud van zootycoon zelf nog al nep lijkt ben ik meer fan van downloads :D

Added (28 Mei 2013, 21:49)
---------------------------------------------

Een vogelspotter maakte deze foto's vanaf een wandelpad dat langs de muren van ons park ligt.

(sorry voor enkele spellingsfouten maar ik heb het kranten bericht even snel gemaakt)

Always look on the bright side of life!

Bericht veranderd door: jeffrey - Dinsdag, 28 Mei 2013, 21:51
Bericht@ boerroel545, Ik zal er proberen aan te denken :D
@ raymondhoek, Ik gebruik zovel downloads eigenlijk meer omdat ikhet leuk vind de realiteit na te bouwen, en aangezien de meeste inhoud van zootycoon zelf nog al nep lijkt ben ik meer fan van downloads :D

Added (28 Mei 2013, 21:49)

Een vogelspotter maakte deze foto's vanaf een wandelpad dat langs de muren van ons park ligt.

(sorry voor enkele spellingsfouten maar ik heb het kranten bericht even snel gemaakt)

Bericht getypt door - jeffrey
Toegevoegd op 28 Mei 2013 om 21:49
boerroel545
Datum: Dinsdag, 28 Mei 2013, 22:04 | Bericht # 35   
boerroel545  
ZTSF Gegevens

ZTAO

Curator

@ jeffrey, mooie brand effecten leuk bedacht ookal is het spijtig voor je oude zoo. hopelijk wordt de nieuwe
weer heel mooi. en hoe gaat het met de dieren?

gr.  ^_^

Bericht@ jeffrey, mooie brand effecten leuk bedacht ookal is het spijtig voor je oude zoo. hopelijk wordt de nieuwe
weer heel mooi. en hoe gaat het met de dieren?

gr.  ^_^

Toegevoegd op 28 Mei 2013 om 22:04
jeffrey
Datum: Vrijdag, 31 Mei 2013, 15:55 | Bericht # 36   
ZTSF Gegevens

Curator

@ boerroel545, Voor de dieren was eigenlijk geen gevaar, alle dieren waren namelijk al verhuist naar het nieuwe park :D , maar omdat het park gaat verhuizen worden ook veel dieren verkocht of ingeruild. (zie trade)

Added (31 Mei 2013, 15:55)

Zoals beloofd is hier vast een voorproefje van het nieuwe Wild Life Valley.
Het bovenste plaatje is een deel van de werkzaamheden en de grote hal op het 2e plaatje is 1 van de binnen verblijven :D

Bericht veranderd door: jeffrey - Zondag, 23 Jun 2013, 16:47
Bericht@ boerroel545, Voor de dieren was eigenlijk geen gevaar, alle dieren waren namelijk al verhuist naar het nieuwe park :D , maar omdat het park gaat verhuizen worden ook veel dieren verkocht of ingeruild. (zie trade)

Added (31 Mei 2013, 15:55)

Zoals beloofd is hier vast een voorproefje van het nieuwe Wild Life Valley.
Het bovenste plaatje is een deel van de werkzaamheden en de grote hal op het 2e plaatje is 1 van de binnen verblijven :D

Toegevoegd op 31 Mei 2013 om 15:55
boerroel545
Datum: Vrijdag, 31 Mei 2013, 17:04 | Bericht # 37   
boerroel545  
ZTSF Gegevens

ZTAO

Curator

@ jeffrey, ziet er al goed uit ik ben benieuwd naar de grote update's

Bericht@ jeffrey, ziet er al goed uit ik ben benieuwd naar de grote update's

Toegevoegd op 31 Mei 2013 om 17:04
jarni
Datum: Vrijdag, 31 Mei 2013, 19:31 | Bericht # 38   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 3

Member van het Seizoen
Verzorger

Kan niet wachten om meer te zien. :)

Ik ben er weer... Kijken hoe lang het duurt
BerichtKan niet wachten om meer te zien. :)

Bericht getypt door - jarni
Toegevoegd op 31 Mei 2013 om 19:31
jeffrey
Datum: Donderdag, 06 Jun 2013, 16:31 | Bericht # 39   
ZTSF Gegevens

Curator

Hier is ie dan, de eerste updaté van het nieuwe Wild Life Valley!

Zo als normaal beginnen we bij de ingang, die ik deze keer vrij simpel heb gehouden:

De kaart controle (momenteel is het park gesloten dus de hekken zitten dicht)

Na de kaart controle kom je bij deze splitsing,

We lopen richting de bankjes voor het eerste verblijf, de Bongo's.

Aangezien de meeste Bongo's geen zin hadden om uit het binnenverblijft te komen, zal ik later nog wat andere foto's van de Bongo's plaatsen :D

We lopen door naar het hoofd plein van de dierentuin.

Aan de achter kant van de fontein is het Flamingo verblijf.

En tot slot een overzicht foto van het Flamingo verblijf.

We gaan door naar het eerste thema gebied van Wild Life Valley, Wonderful woods!
(Het hek in de opening moet een deur voorstellen ;) )

Aan de zijkanten van de boomstam hekken zitten geen dieren, alleen wat beplanting.

We lopen door naar het verhoogde pad over het grootste deel van Wonderful Woods: The Forest Valley!

In deze vallei leven 4 diersoorten:
-Edelherten
-Reeën
-Wilde Zwijnen
-Moeflons

De vallei is in 4 delen verdeeld:
-Gewoon Bos (over de hele vallei verspreid)
-Heide
-Sparrenbos
-Modderige open-plek

Als we verder lopen over het wandel pad komen we uit boven het Heide gedeelte, hier zijn vooral de Edelherten en de Moeflons te vinden.

Op de achtergrond van de laatste foto is het sparrenbos te zien, hier leven eigenlijk alleen de Moeflons.

Aan voedsel voor de dieren is er natuurlijk genoeg in de vallei maar water is nog wel een probleem, hier voor zijn op bepaalde plaatsen waterbakken geplaatst. Aangezien de dieren nooit ver willen lopen voor water blijven ze vaak in de buurt van de waterbakken, hierdoor is het al een stuk makkelijker om de dieren terug te vinden in de vallei. Maar nu terug naar de dieren hier zie je (een deel van) onze Moeflon kudde.

We lopen verder en zoals je misschien in de verte al ziet gaan we richting de Edelherten.

De Edelherten zijn vooral te zien in het normale bos, maar in de avond (als ze niet in het binnenverblijf zitten) zijn ze vooral te vinden op de heide.

We lopen door en komen bij de modderige open plek waar normaal de Wilde Zwijnen zitten.

Aangezien de Wilde Zwijnen hier nu niet blijken te zijn, proberen we ze maar te spotten bij 1 van de water bakken, maar ook hier hebben we pech.

Helaas laten de Wilde Zwijnen zich nu niet zien, misschien hebben we meer succes met de Reeën.

En dat succes hebben we :D

We laten de Reeën weer met rust want eindelijk laten de Wilde Zwijnen zich zien.

En net als in het echt: eerst zie je er geen één en dan plots 3 tegelijk:

En na deze laatste foto lopen we richting het einde van het wandelpad.

Als laatste heb ik nog twee overzichtsfoto's van de vallei.

Volgende keer:
-Binnenverblijf: Edelherten,Wilde Zwijnen, Reeën en Moeflons
-Overzichtsfoto Bongo's
-Rendieren verblijf

Enkele foto's zijn trouwens bewerkt omdat ze anders te donker waren. ;)

Bericht veranderd door: jeffrey - Zondag, 19 Jan 2014, 17:09
BerichtHier is ie dan, de eerste updaté van het nieuwe Wild Life Valley!

Zo als normaal beginnen we bij de ingang, die ik deze keer vrij simpel heb gehouden:

De kaart controle (momenteel is het park gesloten dus de hekken zitten dicht)

Na de kaart controle kom je bij deze splitsing,

We lopen richting de bankjes voor het eerste verblijf, de Bongo's.

Aangezien de meeste Bongo's geen zin hadden om uit het binnenverblijft te komen, zal ik later nog wat andere foto's van de Bongo's plaatsen :D

We lopen door naar het hoofd plein van de dierentuin.

Aan de achter kant van de fontein is het Flamingo verblijf.

En tot slot een overzicht foto van het Flamingo verblijf.

We gaan door naar het eerste thema gebied van Wild Life Valley, Wonderful woods!
(Het hek in de opening moet een deur voorstellen ;) )

Aan de zijkanten van de boomstam hekken zitten geen dieren, alleen wat beplanting.

We lopen door naar het verhoogde pad over het grootste deel van Wonderful Woods: The Forest Valley!

In deze vallei leven 4 diersoorten:
-Edelherten
-Reeën
-Wilde Zwijnen
-Moeflons

De vallei is in 4 delen verdeeld:
-Gewoon Bos (over de hele vallei verspreid)
-Heide
-Sparrenbos
-Modderige open-plek

Als we verder lopen over het wandel pad komen we uit boven het Heide gedeelte, hier zijn vooral de Edelherten en de Moeflons te vinden.

Op de achtergrond van de laatste foto is het sparrenbos te zien, hier leven eigenlijk alleen de Moeflons.

Aan voedsel voor de dieren is er natuurlijk genoeg in de vallei maar water is nog wel een probleem, hier voor zijn op bepaalde plaatsen waterbakken geplaatst. Aangezien de dieren nooit ver willen lopen voor water blijven ze vaak in de buurt van de waterbakken, hierdoor is het al een stuk makkelijker om de dieren terug te vinden in de vallei. Maar nu terug naar de dieren hier zie je (een deel van) onze Moeflon kudde.

We lopen verder en zoals je misschien in de verte al ziet gaan we richting de Edelherten.

De Edelherten zijn vooral te zien in het normale bos, maar in de avond (als ze niet in het binnenverblijf zitten) zijn ze vooral te vinden op de heide.

We lopen door en komen bij de modderige open plek waar normaal de Wilde Zwijnen zitten.

Aangezien de Wilde Zwijnen hier nu niet blijken te zijn, proberen we ze maar te spotten bij 1 van de water bakken, maar ook hier hebben we pech.

Helaas laten de Wilde Zwijnen zich nu niet zien, misschien hebben we meer succes met de Reeën.

En dat succes hebben we :D

We laten de Reeën weer met rust want eindelijk laten de Wilde Zwijnen zich zien.

En net als in het echt: eerst zie je er geen één en dan plots 3 tegelijk:

En na deze laatste foto lopen we richting het einde van het wandelpad.

Als laatste heb ik nog twee overzichtsfoto's van de vallei.

Volgende keer:
-Binnenverblijf: Edelherten,Wilde Zwijnen, Reeën en Moeflons
-Overzichtsfoto Bongo's
-Rendieren verblijf

Enkele foto's zijn trouwens bewerkt omdat ze anders te donker waren. ;)

Toegevoegd op 06 Jun 2013 om 16:31
boerroel545
Datum: Donderdag, 06 Jun 2013, 17:29 | Bericht # 40   
boerroel545  
ZTSF Gegevens

ZTAO

Curator

@ jeffrey, ziet er goed je bent veel verbetert en je hebt hele realistische planten gekozen, ga zo door  ^_^

Bericht@ jeffrey, ziet er goed je bent veel verbetert en je hebt hele realistische planten gekozen, ga zo door  ^_^

Toegevoegd op 06 Jun 2013 om 17:29
Zoo Tycoon SUPER Forum » Archief » ZTAO Showroom Archief » Wild Life Valley! (Een gloed nieuw project!)
Search:

Hosted by uCoz